Mitäpä siitä tuumaatte?
Pian on perjantai
38
145
Vastaukset
- jgsjf
Sitä vaan että lämmin jakso loppuu.
Syksy alkaa. Se olisi yksinäinen viikonloppu taas edessä. Ei naista eikä pillua joten masentaa
Lauletaan jo tänään vanhaa Radio Cityn viisua: "Miksei aina voi olla perjantai..."
- Raakatotuus
Mä en ole sitä koskaan ymmärtänyt. Perjantai on kuitenkin täys työpäivä, lauantai tai sunnuntai ovat siinä mielessä parempia päiviä.
- SeToimii
No mutta perjantai iltapäivä.
Raakatotuus kirjoitti:
Mä en ole sitä koskaan ymmärtänyt. Perjantai on kuitenkin täys työpäivä, lauantai tai sunnuntai ovat siinä mielessä parempia päiviä.
Perjantaissa on sellaista positiivista odotuksen fiilistä, kun viikonloppu on edessä. Lauantai on tietysti viikon paras päivä ja sunnuntai aivan yliarvostettu, koska silloin aamulla voi olla krapula ja illalla pitää mennä ajoissa nukkumaan. Oikea angstipäivä. :-)
- m-i-e-s
Kaikki päivät ovat yhtä hyviä. Kaikki päivät joko on tai ei ole täysiä työpäiviä, numeroista ja kirjainyhdistelmistä viis. (Työnteko on pelkkää lomaa, toki tämä palstailu on ylitsepääsemättömän raskasta, saattaa hikoilla ja saada peräpukamia =D)
m-i-e-s kirjoitti:
Kaikki päivät ovat yhtä hyviä. Kaikki päivät joko on tai ei ole täysiä työpäiviä, numeroista ja kirjainyhdistelmistä viis. (Työnteko on pelkkää lomaa, toki tämä palstailu on ylitsepääsemättömän raskasta, saattaa hikoilla ja saada peräpukamia =D)
En voi olla kuin ihmeissäni kommentistasi...
- herculess
Saapahan ainakin nukkua viikon univelat pois huomenna, enpä muuta tuumaa.
Tänään sain kyllä yhden naisen puhelinnumeron joten ehkä joskus viikon sisällä treffit edessä mutta ei vielä vkloppuna. - Jjkliyygghjk
Inhottava rästihomma luvassa, ei mitään juhlimista, pelkkää nyherrystä.
Kyllähän se vähän vituttaa.
- aika_seisoooo
VASTA perjantai, huoh...
- viikkoloppuu
Viinipullon avaan ma, mut vasta huomen. :)
Oho, viikko meni niin, ettei ehtinyt kissaa sanoa.. ja kohta on sitten varmaan taas uusi perjantai.
- Maila.poika
Teen "terot".
- crux
Masentaa, mutta onneksi sentään syksyisen melankolisella tavalla. Mukava kun alkaa "vain elämää" ja voi hetkeksi unohtaa omat ikävät tunnetilat ja liukua ainakin osittain toisten iloihin ja suruihin. Toki täytyy pitää huolta että oma "kisakatsomo" on ainakin juomien puolesta kunnossa.
- erkki-täti
Syksyn säät sopivat kivasti mielialaan, jos on jotain alakuloa. Luonto tuo lohtua, tai voi ainakin kuvitella niin.
Toista se olisi olla suruissaan heinäkuun helteillä.
Minulla jäi "Vain Elämää"-ohjelman katsominen ensimmäisen kauden jaksoihin. Oli vähän liian siirappista, vaikka kyllä ymmärrän että paljon ohjelman kyynelehtimiseen vaikutti myös se, mitä ei kulissien takaa näytetty. Veljieni perheissä odotetaan ko.sarjaa jälleen kerran samalla innolla kuin sinä. Ovat oikein faneja, ostavat aina ne levytkin..ja niitä sitten kuunnellaan mökkimatkoilla tms. ja jutut kääntyvät niihin artisteihin..Mä sentään YRITÄN ymmärtää ja eläytyä, mutta kun ei vaan sykähdytä...nielen nauruni ja olen kohtelias.
Viimeksi vaikutuin ja oikein sydämeeni jäljen jätti (ja melkein kyyneleitäkin vuodatin) viulisti Scott St.Johnin ja kitaristi Simon Wynbergin esittämänä Paganinin "Sonaatit viululle ja kitaralle, n:rot 1-6, opus 2".
Oli niin vaikuttava esitys, että haluaisin sen jakaa kaikille! Mutta tuubista ei löydy!
Ja kaikille ennakkoluuloisesti klassiseen musiikkiin suhtautuville haluan sanoa, että Paganinin musiikkia on tainnut lainata(tai yrittänyt lainata) melkein jokainen kevyen musiikin säveltäjä. Kunhan osaatte kuunnella.
Ja nyt mietin, miksi tämän ylipäätään kerroin...No, kun on nyt luppoaikaa ja halusin avautua. - crux
Minun "vain elämää" herkistyminen ei taida tulla kuin osittain siitä ohjelmasta - suurempi osa on ihan omaa liikutusta joka vaan saa sopivan tilaisuuden tulla esiin.
Luonto tosiaan tuo lohtua, mutta kyllä syksyinen luonto myös vähän yllyttää melankoliaan. Syksyn tuulet puhaltavat autioilla rannoilla ja maisema on koristeltu väreillä ennen ikitalven tuloa. Kevätkin olisi "rumuudessaan" helpompaa aikaa surumielisyyteen taipuvalle mielelle. - erkki-täti
crux kirjoitti:
Minun "vain elämää" herkistyminen ei taida tulla kuin osittain siitä ohjelmasta - suurempi osa on ihan omaa liikutusta joka vaan saa sopivan tilaisuuden tulla esiin.
Luonto tosiaan tuo lohtua, mutta kyllä syksyinen luonto myös vähän yllyttää melankoliaan. Syksyn tuulet puhaltavat autioilla rannoilla ja maisema on koristeltu väreillä ennen ikitalven tuloa. Kevätkin olisi "rumuudessaan" helpompaa aikaa surumielisyyteen taipuvalle mielelle.Kyllä, syksy tuo vähän melankoliaa mukanaan. Lehdet kellastuvat ja tippuvat, maassa tuoksuu mennen kesän maatuva elämä. Mutta ilman sitä kuolevaa osaa ei olisi puun rungoissakaan ravintoa talveksi...
Toisaalta syksy tuo mukanaan kummallista iloa ja tyytyväisyyttä. Koulu alkoi aina syksyllä -> uusi syksy on uusi alku mukamas...esim. aikuisilla harrastuksiin. Syksyn sato on korjattu pakastimiin ja kellareihin -> on varauduttu talveen.
Pimenevissä illoissa on ihan luvallista ja ihanaa käpertyä sisäänpäin, polttaa vaikka kynttilöitä tai tulisijassa tulta, olla kotona.
Kevään masennusta on vaikeampi ymmärtää. Kevään "rumuus" on omasta mielestäni vähän samankaltaista "rumuutta" kuin keskenkasvuisen eläimen(ihmisen) rumuus. Että kun on raajoja liikaa ja kaikkialla liian vähän lihaa. Eli ohimenevää, koska kyllä se siitä vielä muuksi muuttuu.
Keväisin kannattaisi alakuloon taipuvaisen kävellä joka päivä jokin luontoreitti. Kaikki muuttuu joka päivä keväällä, ja ihan käsittämättömän nopeasti. Syksyn muutokset ovat hitaampia, yleensä.
Mutta hyvää syksyistä perjantaita joka tapauksessa!
- Jjjjkkk
Eikös ne jännämiehet lähde aina perjantaisin liikkeelle karvaisine perseineen? Täällähän on aika usein ollut viikonlopun kynnyksellä sen suuntaista keskustelua.
- Huuuaaaahhhhh
Joo vampyyrit nousee arkuistaan, taas tarvitsis vähän verta...mielumin neitseellistä, ettei tarvi käyttää pilliä!
- palstailija
Liigakausi pyörähtää käyntiin. Otan koko oluen sen kunniaksi.
- ätminki
Viina pleikka ja runkku kuten aina...
- Pihtaa
Pitsaperjantai. Täytyy testata lidlin inferno. Ehkä.
- kokemuksen.kautta
Jos juo samalla piimää niin ei ole yhtään niin paha :)
- Kokenutsyöjä
Se in sit oikeesti tulinen, eikä paljoa muulta maistu. Osta mozzarellaa lisätäytteeks ja sieniä tai jotain, niin on parempi, tosin sit sillä hintaa irtoojo droetkeritkin.
- djtujtu
Kyllä perjantai kuuluu kaikille!
- flowersreally
Luonto kutsuu.
- erkki-täti
Kommenttisi oli linjaasi sopiva, älykäs ja naseva. Tuonhan voi tulkita niin monin tavoin :D
- rumasinkkumies
Jos vaka ryyppäis kun vituttaa yksinäisyys
- hirvisieppo
Ei kande, tulee vaan entistäkin pahempi olo.
Lähe ulos, johki ihan uuteen paikkaan, aja vaik autolla naapuripitäjään. Maisemat ja naamatkin vaihtuu, se virkistää mieltä. Kokemusta on. :) - Jjkliyygghjk
No me ollaan täälä palstalla, joten et oo yksinäinenxoxo
- juopporallimies
Pitäsköhän ryypätä tää pe-la ;) ei ainakaan rahasta jää kiinni.
- Se_on_sellainen_perSulla
Kiljut on ollu superhiivalla porisemassa maanantaista lähtien. Tänään avataan kansi. Letkutan sen suoraan kannuun ja juon pois väljähtymästä.
- SoliterniuM1977_
Mukavaa! On taas aikaa kuunnella musiikkia, pelata videopelejä ja katsoa originaali Battlestar Galactica boksia bluraylta. Ei tartte muuta tehdä. Toki syödä hyvin ja ottaa rennosti.
Mukavaa viikonloppua! - rumamies-
Kyllä kannattaa ryypätä. Just tuli kaupasta josta ostin kopan karjalaa. Menen jäkis matsiin tänään kun sm-liiga alkaa.
- Freijasdag
Perjantai on Pian, ruots. nimi Pia.
Fredag eli Freyjas dag. Skandinaavisessa mytologiassa rakkauden ja hedelmällisyyden jumalatar. Vrt. kreik. Aphrodite.
Luonnollisessa mytologiassa ei oikein ätmien päivä siis. Paistelen tässä nakuna, kalja kädessä ja kyrpä pystössä nurnberger rostbratwurste nakkeja.
Lidlistä saa aika hyvää ruokaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833278
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli342615- 612248
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.702199Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512161Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191907- 611884
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv191753- 851614