Pian on perjantai

persjantai

Mitäpä siitä tuumaatte?

38

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jgsjf

Sitä vaan että lämmin jakso loppuu.
      Syksy alkaa.

• Se olisi yksinäinen viikonloppu taas edessä. Ei naista eikä pillua joten masentaa

• Lauletaan jo tänään vanhaa Radio Cityn viisua: "Miksei aina voi olla perjantai..."

• Raakatotuus

Mä en ole sitä koskaan ymmärtänyt. Perjantai on kuitenkin täys työpäivä, lauantai tai sunnuntai ovat siinä mielessä parempia päiviä.

• SeToimii

No mutta perjantai iltapäivä.

• Raakatotuus kirjoitti:

Mä en ole sitä koskaan ymmärtänyt. Perjantai on kuitenkin täys työpäivä, lauantai tai sunnuntai ovat siinä mielessä parempia päiviä.

Perjantaissa on sellaista positiivista odotuksen fiilistä, kun viikonloppu on edessä. Lauantai on tietysti viikon paras päivä ja sunnuntai aivan yliarvostettu, koska silloin aamulla voi olla krapula ja illalla pitää mennä ajoissa nukkumaan. Oikea angstipäivä. :-)

• m-i-e-s

Kaikki päivät ovat yhtä hyviä. Kaikki päivät joko on tai ei ole täysiä työpäiviä, numeroista ja kirjainyhdistelmistä viis. (Työnteko on pelkkää lomaa, toki tämä palstailu on ylitsepääsemättömän raskasta, saattaa hikoilla ja saada peräpukamia =D)

• m-i-e-s kirjoitti:

Kaikki päivät ovat yhtä hyviä. Kaikki päivät joko on tai ei ole täysiä työpäiviä, numeroista ja kirjainyhdistelmistä viis. (Työnteko on pelkkää lomaa, toki tämä palstailu on ylitsepääsemättömän raskasta, saattaa hikoilla ja saada peräpukamia =D)

En voi olla kuin ihmeissäni kommentistasi...

• herculess

Saapahan ainakin nukkua viikon univelat pois huomenna, enpä muuta tuumaa.
      Tänään sain kyllä yhden naisen puhelinnumeron joten ehkä joskus viikon sisällä treffit edessä mutta ei vielä vkloppuna.

• Jjkliyygghjk

Inhottava rästihomma luvassa, ei mitään juhlimista, pelkkää nyherrystä.

• Kyllähän se vähän vituttaa.

• aika_seisoooo

VASTA perjantai, huoh...

• viikkoloppuu

Viinipullon avaan ma, mut vasta huomen. :)

• Oho, viikko meni niin, ettei ehtinyt kissaa sanoa.. ja kohta on sitten varmaan taas uusi perjantai.

• Maila.poika

Teen "terot".

• crux

Masentaa, mutta onneksi sentään syksyisen melankolisella tavalla. Mukava kun alkaa "vain elämää" ja voi hetkeksi unohtaa omat ikävät tunnetilat ja liukua ainakin osittain toisten iloihin ja suruihin. Toki täytyy pitää huolta että oma "kisakatsomo" on ainakin juomien puolesta kunnossa.

• erkki-täti

Syksyn säät sopivat kivasti mielialaan, jos on jotain alakuloa. Luonto tuo lohtua, tai voi ainakin kuvitella niin.

Toista se olisi olla suruissaan heinäkuun helteillä.

Minulla jäi "Vain Elämää"-ohjelman katsominen ensimmäisen kauden jaksoihin. Oli vähän liian siirappista, vaikka kyllä ymmärrän että paljon ohjelman kyynelehtimiseen vaikutti myös se, mitä ei kulissien takaa näytetty. Veljieni perheissä odotetaan ko.sarjaa jälleen kerran samalla innolla kuin sinä. Ovat oikein faneja, ostavat aina ne levytkin..ja niitä sitten kuunnellaan mökkimatkoilla tms. ja jutut kääntyvät niihin artisteihin..Mä sentään YRITÄN ymmärtää ja eläytyä, mutta kun ei vaan sykähdytä...nielen nauruni ja olen kohtelias.

Viimeksi vaikutuin ja oikein sydämeeni jäljen jätti (ja melkein kyyneleitäkin vuodatin) viulisti Scott St.Johnin ja kitaristi Simon Wynbergin esittämänä Paganinin "Sonaatit viululle ja kitaralle, n:rot 1-6, opus 2".

Oli niin vaikuttava esitys, että haluaisin sen jakaa kaikille! Mutta tuubista ei löydy!

Ja kaikille ennakkoluuloisesti klassiseen musiikkiin suhtautuville haluan sanoa, että Paganinin musiikkia on tainnut lainata(tai yrittänyt lainata) melkein jokainen kevyen musiikin säveltäjä. Kunhan osaatte kuunnella.

Ja nyt mietin, miksi tämän ylipäätään kerroin...No, kun on nyt luppoaikaa ja halusin avautua.

• crux

Minun "vain elämää" herkistyminen ei taida tulla kuin osittain siitä ohjelmasta - suurempi osa on ihan omaa liikutusta joka vaan saa sopivan tilaisuuden tulla esiin.

Luonto tosiaan tuo lohtua, mutta kyllä syksyinen luonto myös vähän yllyttää melankoliaan. Syksyn tuulet puhaltavat autioilla rannoilla ja maisema on koristeltu väreillä ennen ikitalven tuloa. Kevätkin olisi "rumuudessaan" helpompaa aikaa surumielisyyteen taipuvalle mielelle.

• erkki-täti
        crux kirjoitti:

Minun "vain elämää" herkistyminen ei taida tulla kuin osittain siitä ohjelmasta - suurempi osa on ihan omaa liikutusta joka vaan saa sopivan tilaisuuden tulla esiin.

Luonto tosiaan tuo lohtua, mutta kyllä syksyinen luonto myös vähän yllyttää melankoliaan. Syksyn tuulet puhaltavat autioilla rannoilla ja maisema on koristeltu väreillä ennen ikitalven tuloa. Kevätkin olisi "rumuudessaan" helpompaa aikaa surumielisyyteen taipuvalle mielelle.

Kyllä, syksy tuo vähän melankoliaa mukanaan. Lehdet kellastuvat ja tippuvat, maassa tuoksuu mennen kesän maatuva elämä. Mutta ilman sitä kuolevaa osaa ei olisi puun rungoissakaan ravintoa talveksi...

Toisaalta syksy tuo mukanaan kummallista iloa ja tyytyväisyyttä. Koulu alkoi aina syksyllä -> uusi syksy on uusi alku mukamas...esim. aikuisilla harrastuksiin. Syksyn sato on korjattu pakastimiin ja kellareihin -> on varauduttu talveen.

Pimenevissä illoissa on ihan luvallista ja ihanaa käpertyä sisäänpäin, polttaa vaikka kynttilöitä tai tulisijassa tulta, olla kotona.

Kevään masennusta on vaikeampi ymmärtää. Kevään "rumuus" on omasta mielestäni vähän samankaltaista "rumuutta" kuin keskenkasvuisen eläimen(ihmisen) rumuus. Että kun on raajoja liikaa ja kaikkialla liian vähän lihaa. Eli ohimenevää, koska kyllä se siitä vielä muuksi muuttuu.

Keväisin kannattaisi alakuloon taipuvaisen kävellä joka päivä jokin luontoreitti. Kaikki muuttuu joka päivä keväällä, ja ihan käsittämättömän nopeasti. Syksyn muutokset ovat hitaampia, yleensä.

Mutta hyvää syksyistä perjantaita joka tapauksessa!

• Jjjjkkk

Eikös ne jännämiehet lähde aina perjantaisin liikkeelle karvaisine perseineen? Täällähän on aika usein ollut viikonlopun kynnyksellä sen suuntaista keskustelua.

• Huuuaaaahhhhh

Joo vampyyrit nousee arkuistaan, taas tarvitsis vähän verta...mielumin neitseellistä, ettei tarvi käyttää pilliä!

• palstailija

Liigakausi pyörähtää käyntiin. Otan koko oluen sen kunniaksi.

• ätminki

Viina pleikka ja runkku kuten aina...

• Pihtaa

Pitsaperjantai. Täytyy testata lidlin inferno. Ehkä.

• kokemuksen.kautta

Jos juo samalla piimää niin ei ole yhtään niin paha :)

• Kokenutsyöjä

Se in sit oikeesti tulinen, eikä paljoa muulta maistu. Osta mozzarellaa lisätäytteeks ja sieniä tai jotain, niin on parempi, tosin sit sillä hintaa irtoojo droetkeritkin.

• djtujtu

Kyllä perjantai kuuluu kaikille!

• flowersreally

Luonto kutsuu.

• erkki-täti

Kommenttisi oli linjaasi sopiva, älykäs ja naseva. Tuonhan voi tulkita niin monin tavoin :D

• rumasinkkumies

Jos vaka ryyppäis kun vituttaa yksinäisyys

• hirvisieppo

Ei kande, tulee vaan entistäkin pahempi olo.
        Lähe ulos, johki ihan uuteen paikkaan, aja vaik autolla naapuripitäjään. Maisemat ja naamatkin vaihtuu, se virkistää mieltä. Kokemusta on. :)

• Jjkliyygghjk

No me ollaan täälä palstalla, joten et oo yksinäinenxoxo

• juopporallimies

Pitäsköhän ryypätä tää pe-la ;) ei ainakaan rahasta jää kiinni.

• Se_on_sellainen_perSulla

Kiljut on ollu superhiivalla porisemassa maanantaista lähtien. Tänään avataan kansi. Letkutan sen suoraan kannuun ja juon pois väljähtymästä.

• SoliterniuM1977_

Mukavaa! On taas aikaa kuunnella musiikkia, pelata videopelejä ja katsoa originaali Battlestar Galactica boksia bluraylta. Ei tartte muuta tehdä. Toki syödä hyvin ja ottaa rennosti.

Mukavaa viikonloppua!

• rumamies-

Kyllä kannattaa ryypätä. Just tuli kaupasta josta ostin kopan karjalaa. Menen jäkis matsiin tänään kun sm-liiga alkaa.

• Freijasdag

Perjantai on Pian, ruots. nimi Pia.

Fredag eli Freyjas dag. Skandinaavisessa mytologiassa rakkauden ja hedelmällisyyden jumalatar. Vrt. kreik. Aphrodite.

Luonnollisessa mytologiassa ei oikein ätmien päivä siis.

• Paistelen tässä nakuna, kalja kädessä ja kyrpä pystössä nurnberger rostbratwurste nakkeja.

Lidlistä saa aika hyvää ruokaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3278
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      34
      2615
    3. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2248
    4. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      70
      2199
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2161
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2143
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1907
    8. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      61
      1884
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      19
      1753
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      85
      1614
    Aihe