Yleensä mennään missä on tarjontaa, tänne tultiin ja otetaan väkisin. Islam kunniaan !
Vastaukset 4
- roskienkerääjä
SPR ajattelee kyllä turvallisuutta antaessaan kuukausittaisia tukipäätöksiään Röykän vokkilaisille. Etteivät suomalaissuvakkitantat tartuttaisi tauteja arvovieraille. Päätöksen mukana nimittäin jaetaan kortsupaketteja joita muslimit tosin sitten heittelevät rutattujen päätöstensä kanssa jalkakäytäville käydessään kaljanhakureissuilla Valintatalossa.
Ainakin sulttaanit Zuwayd Ali Shnain -76 ja Fadhel Shnain Adnan, asukas no 319 heittelevät kortsupakettinsa ja tukipäätöksensä ja prepaid-liittymäpakkauksensa sekä tyhjentämänsä kaljatölkit ja einespizzapakkaukset tielle. Aitoon muslimityyliin. Mahtaako yön Aleilla olla tiedossa, että einespitsassa voipi olla sianlihaa... - haistasipiläpaska
Ubersuvakkius on panhinta rasismiin yllyttämistä. Orpo, Sipilä ym. sosiaalitantat tekevät ääretöntä hallaa irakin elintasosurffailijoilla. Itse haistatan paskat islamille ja Suomelle
- vetäkääsuvakitkäteenne
Ostin prepaid liittymän, siinä lukia arabiaksi (google translaten mukaan) että voi soitella niin paljon kun haluaa kun on suuri hätä kyseessä. Vain Irakiin vaimolle ja lapsille.
- raiskari6969
Onko mikä tilanne, missä raiskattiin viimeksi ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129578
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496