Yleensä mennään missä on tarjontaa, tänne tultiin ja otetaan väkisin. Islam kunniaan !
Islamilainen seksiturismi kuriin ?
4
96
Vastaukset
- roskienkerääjä
SPR ajattelee kyllä turvallisuutta antaessaan kuukausittaisia tukipäätöksiään Röykän vokkilaisille. Etteivät suomalaissuvakkitantat tartuttaisi tauteja arvovieraille. Päätöksen mukana nimittäin jaetaan kortsupaketteja joita muslimit tosin sitten heittelevät rutattujen päätöstensä kanssa jalkakäytäville käydessään kaljanhakureissuilla Valintatalossa.
Ainakin sulttaanit Zuwayd Ali Shnain -76 ja Fadhel Shnain Adnan, asukas no 319 heittelevät kortsupakettinsa ja tukipäätöksensä ja prepaid-liittymäpakkauksensa sekä tyhjentämänsä kaljatölkit ja einespizzapakkaukset tielle. Aitoon muslimityyliin. Mahtaako yön Aleilla olla tiedossa, että einespitsassa voipi olla sianlihaa... - haistasipiläpaska
Ubersuvakkius on panhinta rasismiin yllyttämistä. Orpo, Sipilä ym. sosiaalitantat tekevät ääretöntä hallaa irakin elintasosurffailijoilla. Itse haistatan paskat islamille ja Suomelle
- vetäkääsuvakitkäteenne
Ostin prepaid liittymän, siinä lukia arabiaksi (google translaten mukaan) että voi soitella niin paljon kun haluaa kun on suuri hätä kyseessä. Vain Irakiin vaimolle ja lapsille.
- raiskari6969
Onko mikä tilanne, missä raiskattiin viimeksi ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569