toivon että palstanaisten elämään tulisi mies

normaalin.miehen

siis se herra oikea eli tavallinen suomalainen mies niin vouhotukset loppuisi ja saisivat oikeaa rakkautta ja vaikka ehkä eivät tiedä mitä tekisivät kun oikea rakkaus eli mies tulee elämään kotiin sydämmeen niin mies pistäisi naisensa raiteilleen ja palstanaiset huomaisi tätä he kyllä kaipasikin ja tarvitsevat niin loppuu juhlinta ja kaljottelu ja luonnostaan rupeavat huolehtimaan kodistaan itsestään miehestään ja nauttivat tavallisesta arjesta rakastettuina ja vaikka ne kokkaus siivous yms taidot on hakusessa niin mies ymmärtää kyllä ja pikku hiljaa oppivat ja sellainen koppavuus lähtee eli sinkkunaisista tulisi taas nainen ja rakastettu nainen eli kyllä se mies eli herra oikea tekisi heille hyvää joka pitää vähän kuria ja talossa olisi isäntä

34

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokosivatkin.sen

      ja kun rakastelevat niin nainen tuntisi olevansa nainen rakastettu ja haluttu nainen isolla n llä nainen eikä mikään rööri tai tinderi reikä niin sen jälkeen tietää tietäisivät mitä on olla nainen rakastettu nainen jota mies arvostaa ja kunnioittaa ja rakastaa sydämmestään

      • naisen-mielestä

        Tämän allekirjoitan, kauniisti kirjoitettu.

        "a kun rakastelevat niin nainen tuntisi olevansa nainen rakastettu ja haluttu nainen isolla n llä nainen eikä mikään rööri tai tinderi reikä niin sen jälkeen tietää tietäisivät mitä on olla nainen rakastettu nainen jota mies arvostaa ja kunnioittaa ja rakastaa sydämmestään"

        Ja tietysti miehenkin pitäisi saada kokea samoin.


    • ätmi-

      Toivon että joku palsta nainen tapaisi todella komean miehen ja nainen rakastuisi heti siihen. Palsta nainen tekisi miehen onnelliseksi antamalla pillua sille joka päivä ja nainen suunnittelisi jo häitäkin.
      Sitten mies olisikin jännämies ja hakkaisi naisen kunnolla joku perjantai ilta kännipäissään ja nainen joutuis sairaalaan kahdeksi viikoksi

      • KiitosSamoin

        Toivon sulle.

        Eikä täällä naiset vouhkaa.


      • sen.pituinen.se

        Kaunis tarina. Ja hyvä opetus.


    • Mielikuvitusta_peliin

      Virtuaali mies ja virtuaali nainen seksuaalisessa kanssakäymisessä toistensa kanssa?

      Ilmanussinnan huipentuma?

      Siirrelläänkö niitä sormella älypuhelimen ruudulla?

    • 4098

      Jospa aloittaja huolehtisi vain omasta rakkauselämästään, kyllä muut hoitavat omansa.

      • Mutta eikös se ole ihan mukavaa, että joku yrittää olla vähän kannustava ja positiivinenkin vaihteeksi..Omalla tavallaan toki.


      • naisen-mielestä
        PikkuLikka kirjoitti:

        Mutta eikös se ole ihan mukavaa, että joku yrittää olla vähän kannustava ja positiivinenkin vaihteeksi..Omalla tavallaan toki.

        Kyllä, virkistävä poikkeus näissä otsikoissa, toive, että naiset saisivat hyvän, rakastavan ja arvostavan kunnon miehen. Kun näitä lukiessa tuntuu siltä, että käynnissä on vähintään toinen maailmansota naisia vastaan, vihaa, kaunaa, solvauksia. Aivan kuin ei itsellekään olisi selvää, miksi noiden kauheiden naisolentojen valtaan ja sorsimaksi on joutunut ja ehkä edelleen heistä on kiinnostunut.

        Liikkeellä täällä palstalla on Suuria Voimia.


      • 4098
        PikkuLikka kirjoitti:

        Mutta eikös se ole ihan mukavaa, että joku yrittää olla vähän kannustava ja positiivinenkin vaihteeksi..Omalla tavallaan toki.

        No jaa. Hän sotkee isän ja aviomiehen roolit. Aviomiehen ei kuulu pitää kuria ja mitä muuta tuossa nyt ehdotettiinkaan herra oikean tekevän naisen elämässä.


      • kannattaa.olla.ihmisiksi
        4098 kirjoitti:

        No jaa. Hän sotkee isän ja aviomiehen roolit. Aviomiehen ei kuulu pitää kuria ja mitä muuta tuossa nyt ehdotettiinkaan herra oikean tekevän naisen elämässä.

        kyllä kuuluu pitää kuria esim jos nainen ostaa kaljaa niin miehen kuuluu nuhdella ja sanoa tässä kämpässä ei kaljotella tai esim jos nainen ei ymmärrä käydä suihkussa niin kyllä miehen kuuluu patistaa suihkuun ettei ruveta haisuliksi niin kyllä miehen kuuluu katsoa ettei naisesta tule hunsvotti ja jos muu ei auta niin on sanotta miehisellä isän äänellä nyt totellaan tai tulee ikävyyksiä


      • 4098
        kannattaa.olla.ihmisiksi kirjoitti:

        kyllä kuuluu pitää kuria esim jos nainen ostaa kaljaa niin miehen kuuluu nuhdella ja sanoa tässä kämpässä ei kaljotella tai esim jos nainen ei ymmärrä käydä suihkussa niin kyllä miehen kuuluu patistaa suihkuun ettei ruveta haisuliksi niin kyllä miehen kuuluu katsoa ettei naisesta tule hunsvotti ja jos muu ei auta niin on sanotta miehisellä isän äänellä nyt totellaan tai tulee ikävyyksiä

        Mies ei ole naisen isä. Aikuinen päättäköön itse kaljoitteluistaan ja suihkuistaan. Täysi-ikäisyys tarkoittaa, että on oikeus ja velvollisuus huolehtia itse itsestään. Mies ei ole naiselle auktoriteetti. Oletko kuullut tasa-arvosta?


      • naisen-mielestä
        kannattaa.olla.ihmisiksi kirjoitti:

        kyllä kuuluu pitää kuria esim jos nainen ostaa kaljaa niin miehen kuuluu nuhdella ja sanoa tässä kämpässä ei kaljotella tai esim jos nainen ei ymmärrä käydä suihkussa niin kyllä miehen kuuluu patistaa suihkuun ettei ruveta haisuliksi niin kyllä miehen kuuluu katsoa ettei naisesta tule hunsvotti ja jos muu ei auta niin on sanotta miehisellä isän äänellä nyt totellaan tai tulee ikävyyksiä

        Vähän kuulostaa siltä kuin haluaisit pelastaa kumppanisi häneltä itseltään. Se taitaa olla mahdotonta, monet ovat yrittäneet, ja monesti se rooli on parisuhteessa langennut naiselle eikä miehelle.

        Roolit ovat minusta ok, edellyttäen, että molemmat ovat niihin tyytyväisiä. Joku viisas on sanonut, että hyvässä parisuhteessa kaikki roolit ovat läsnä, pikkulapsen, vanhemman, aikuisen, rakastetun, kaikki samassa persoonassa ja toinen toisissaan. Jos pitäisi aina vain olla aikuinen, olisi vaikeampi saada ja antaa hoivaa. Kuri taas... niin, moni asia parisuhteessa ehkä perustuu sillekin, ettei halua tehdä mitään sellaista, mitä toinen ei hyväksy. Siinä mielessä auktoriteettiä olisi hyvä olla puolin ja toisin.


      • saa.soveltaa
        kannattaa.olla.ihmisiksi kirjoitti:

        kyllä kuuluu pitää kuria esim jos nainen ostaa kaljaa niin miehen kuuluu nuhdella ja sanoa tässä kämpässä ei kaljotella tai esim jos nainen ei ymmärrä käydä suihkussa niin kyllä miehen kuuluu patistaa suihkuun ettei ruveta haisuliksi niin kyllä miehen kuuluu katsoa ettei naisesta tule hunsvotti ja jos muu ei auta niin on sanotta miehisellä isän äänellä nyt totellaan tai tulee ikävyyksiä

        Sen miehen pitäisi sanoa sille kurahaaralle että : "suatanan huara, täällä ei omia kaljoja juoda", vedellä sitä ämmää ympäri korvia ja huolella, sitten heittää levyksi soffalle ja alkaa kiskoa ne akan ostamat kaltsut huiviin. Jahka tarpeeksi päihtyy ja akka saa releensä haalittua itsensä ohella lattialta kasaan, niin sitten voikin jo kunnon hönöissään antaa uudelleen selkään. Siitähän se morsmaikku vasta pyrstönsä kastelee ja kiimassa alkaa haarojaan levittelemään = illan saldo :

        Win-Win tilanne.


      • osaat.nainen
        naisen-mielestä kirjoitti:

        Vähän kuulostaa siltä kuin haluaisit pelastaa kumppanisi häneltä itseltään. Se taitaa olla mahdotonta, monet ovat yrittäneet, ja monesti se rooli on parisuhteessa langennut naiselle eikä miehelle.

        Roolit ovat minusta ok, edellyttäen, että molemmat ovat niihin tyytyväisiä. Joku viisas on sanonut, että hyvässä parisuhteessa kaikki roolit ovat läsnä, pikkulapsen, vanhemman, aikuisen, rakastetun, kaikki samassa persoonassa ja toinen toisissaan. Jos pitäisi aina vain olla aikuinen, olisi vaikeampi saada ja antaa hoivaa. Kuri taas... niin, moni asia parisuhteessa ehkä perustuu sillekin, ettei halua tehdä mitään sellaista, mitä toinen ei hyväksy. Siinä mielessä auktoriteettiä olisi hyvä olla puolin ja toisin.

        kirjoitit hyvin olen samaa mieltä hyvässä suhteessa kumpikin on toisilleen kaikkea niin kirjoitit totta sinä osasit sen selittää noinhan se on ja samaa yritin tarkoittaa


    • sönkkis
    • tarralenkkari161

      Minun elämässäni on jo, ei tosin mikään "tavallinen" naista alistava juntti, jollaista sinä toivotit :)

      • OnneksEiTavallinen

        Kiva yleistys.


    • Toivon että aloittajan elämään ilmestyy tiukka ja leppymätön äidinkielenopettaja, joka laittaa hänet kuriin ja Herran nuhteeseen.

      • Huikulikuikuli

        Ootpa söpö..pusipusi


      • 876

        Entä jos hänen äidinkieli on Swahili?


      • 876 kirjoitti:

        Entä jos hänen äidinkieli on Swahili?

        Kyllä ne pisteet, pilkut ja isot alkukirjaimet kuuluvat silti oikeille paikoilleen.


      • riippuu.kielestä
        HC-ätmel kirjoitti:

        Kyllä ne pisteet, pilkut ja isot alkukirjaimet kuuluvat silti oikeille paikoilleen.

        mutta ei kuulu jos puhuu ja kirjoittaa amerikan suomea espanialaisittain samoin jos puhuu selkosuomea


      • kyllä.muuten

        niin muuten käytetäänkö aasian venäjän tai arabian kielessä pisteitä kysympä vain ja toiseksi ne näppäimet on rikki välillä toimii välillä ei yleensä ei toimi


      • kyllä.muuten kirjoitti:

        niin muuten käytetäänkö aasian venäjän tai arabian kielessä pisteitä kysympä vain ja toiseksi ne näppäimet on rikki välillä toimii välillä ei yleensä ei toimi

        Nimimerkin kohdalla ne näyttävät toimivan 110 prosenttia ajasta.


      • vanha.kone.jo
        HC-ätmel kirjoitti:

        Nimimerkin kohdalla ne näyttävät toimivan 110 prosenttia ajasta.

        niin yhden korkeintaan kahden lauseen kirjoituksissa toimii mutta ei kolmen tai yli


      • naisen-mielestä
        HC-ätmel kirjoitti:

        Kyllä ne pisteet, pilkut ja isot alkukirjaimet kuuluvat silti oikeille paikoilleen.

        Noo, eikö pääasia ole kuitenkin se, että saa asiansa ymmärrettävästi kerrottua niin kuin tässäkin kävi. Vaikka pisteet ja pilkut eivät osuisi ihan kohdalleen, niin kynnys kirjoittamiseen voi nousta korkeaksi ihan turhaan, koska suurin osa kuitenkin kykenee tuottamaan ymmärrettävää tekstiä.


      • naisen-mielestä kirjoitti:

        Noo, eikö pääasia ole kuitenkin se, että saa asiansa ymmärrettävästi kerrottua niin kuin tässäkin kävi. Vaikka pisteet ja pilkut eivät osuisi ihan kohdalleen, niin kynnys kirjoittamiseen voi nousta korkeaksi ihan turhaan, koska suurin osa kuitenkin kykenee tuottamaan ymmärrettävää tekstiä.

        Eikäpäs. >:-(


      • amor.auttaa

        hc-ätmel ja naisen-mielestä asuttekohan samassa kaupungissa menkää treffeille


      • piste.pyydä.ulos

        niin menkää treffeille niin unohtuu pisteet ja pilkut kun ehkä puhuttekin rakkauden kieltä toisillenne ja kun pussaatte niin isot kirjaimet unohtuu myös ja mietitte seuraavia treffejä yhdessä niin kirjaoppi jää unholaan


      • naisen-mielestä
        piste.pyydä.ulos kirjoitti:

        niin menkää treffeille niin unohtuu pisteet ja pilkut kun ehkä puhuttekin rakkauden kieltä toisillenne ja kun pussaatte niin isot kirjaimet unohtuu myös ja mietitte seuraavia treffejä yhdessä niin kirjaoppi jää unholaan

        Sulla on hyvä asenne :D Täällä kirjoittelevat miehet ovat nuorukaisia ja minä olen tällainen vanhempi rouva, "kurppa", niin kuin menninkäiset nimittävät, mutta olet oikeassa, jos palstalla olisi vähän kohteliaampi meininki, niin Amor saattaisi hyvinkin auttaa (niin kuin nimimerkkisi kertoo).


      • naisen-mielestä
        Huikulikuikuli kirjoitti:

        Ootpa söpö..pusipusi

        Tässä olisi se treffikumppani? :D


      • naisen-mielestä kirjoitti:

        Tässä olisi se treffikumppani? :D

        Taitaa olla joku karvainen setä kyseessä.


    • Kuka on palstan naisten elämänne jännämies vai etsittekö sitä vielä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe