Pitääkö ola natsi päästäkseen sivariksi

alintakastia

Kaikki natsit ovat sivareita. Ovatko kaikki sivarit natseja? Ei kai?

11

80

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikanaan-oikeat

      natsit olivat ankaran militaristisia. Ja kävivät armeijan. Mutta he kuolivat pois. Nykyään ei natseja enää ole. Vain velliperseitä.

      • Kaltaisellasi velliperseellä ei ole ollut koskaan rohkeutta irrottautua siitä "isältä pojalle" -synkroomasta esli joka on asevelvollisuus.

        Ruotsia ei pidä sekoittaa tähän, joka luopui asevelvollisuudesta, vaikka on ottamassa takaisin valikoivan tai vapaaehtoisen asepalveluksen, jossa ei ole siviilipalvelusta tai totaaleja. Suomessa taas, vaikkei olisi asevelvollisuutta niin silti Suomessa sen asepalveluksen haluaisi varmasti enemmistö suorittaa.

        Suomessa ei siis tarvita asevelvollisuutta ylipäätänsä mihinkään, jotta asepalveluksen suorittajia silti löytyisi tarpeeksi joka vuosi. Asiahan olisi ehkä silloin toinen mikäli meillä ei olisi ilman asevelvollisuutta asepalvelukseen tahtovaa tai haluavaa nuorisoa?

        Suomessa menee nykyisin ihan järjettömiä määriä ylimääräisiä kustannuksia siviilipalvelukseen ja totaalikieltäytyjiin ja naisiin, jotka käyvät kokeilemassa miltä asepalvelus tuntuu (naisista keskeyttää 90% palvelukseen astujista). Ruotsin mallia valikoivan asepalveluksen muodossa olisi syytä tarkastella, eikä pelkän tunteiden perässä tehdä ratkasuja sen suhteen että asevelvollisuus on kaikkein toimivin vaihtoehto. Asevelvollisuus on ehkä halvin ja toimivin rauhan aikana, muttei se voi koskaan olla sellaista enää sodan aikana ja sodan aikaa vartenhan Puolustusvoimien tulee olla varautunut, eikä rauhan aikaan!


      • Olet_Paskahoususivari
        ateisti1982 kirjoitti:

        Kaltaisellasi velliperseellä ei ole ollut koskaan rohkeutta irrottautua siitä "isältä pojalle" -synkroomasta esli joka on asevelvollisuus.

        Ruotsia ei pidä sekoittaa tähän, joka luopui asevelvollisuudesta, vaikka on ottamassa takaisin valikoivan tai vapaaehtoisen asepalveluksen, jossa ei ole siviilipalvelusta tai totaaleja. Suomessa taas, vaikkei olisi asevelvollisuutta niin silti Suomessa sen asepalveluksen haluaisi varmasti enemmistö suorittaa.

        Suomessa ei siis tarvita asevelvollisuutta ylipäätänsä mihinkään, jotta asepalveluksen suorittajia silti löytyisi tarpeeksi joka vuosi. Asiahan olisi ehkä silloin toinen mikäli meillä ei olisi ilman asevelvollisuutta asepalvelukseen tahtovaa tai haluavaa nuorisoa?

        Suomessa menee nykyisin ihan järjettömiä määriä ylimääräisiä kustannuksia siviilipalvelukseen ja totaalikieltäytyjiin ja naisiin, jotka käyvät kokeilemassa miltä asepalvelus tuntuu (naisista keskeyttää 90% palvelukseen astujista). Ruotsin mallia valikoivan asepalveluksen muodossa olisi syytä tarkastella, eikä pelkän tunteiden perässä tehdä ratkasuja sen suhteen että asevelvollisuus on kaikkein toimivin vaihtoehto. Asevelvollisuus on ehkä halvin ja toimivin rauhan aikana, muttei se voi koskaan olla sellaista enää sodan aikana ja sodan aikaa vartenhan Puolustusvoimien tulee olla varautunut, eikä rauhan aikaan!

        Pikku paskahousu siinä inisee, taas työaikaan. Olet paskaläjä ja loiseläjä, häpeäksi kaikille suomalaisille.


      • Olet_Paskahoususivari kirjoitti:

        Pikku paskahousu siinä inisee, taas työaikaan. Olet paskaläjä ja loiseläjä, häpeäksi kaikille suomalaisille.

        Ei ollut mun työaikani. Menin yöksi!


      • Olet_Paskahoususivari
        ateisti1982 kirjoitti:

        Ei ollut mun työaikani. Menin yöksi!

        Kai se kaltaisellesi veltolle paskahousulle nukkuminenkin työstä käy.


      • Olet_Paskahoususivari kirjoitti:

        Kai se kaltaisellesi veltolle paskahousulle nukkuminenkin työstä käy.

        En valitettavasti nukkunut viime yönä.


      • Olet_Paskahoususivari
        ateisti1982 kirjoitti:

        En valitettavasti nukkunut viime yönä.

        Oliko sipsipoju tietsikalla koko yön?


      • Olet_Paskahoususivari kirjoitti:

        Oliko sipsipoju tietsikalla koko yön?

        Ihan kuule olin veronalaisessa työssä koko yön. Sipsit eivät kuulu ruokavaliooni ja siitä olen sulle varmaan maininnut, muttei sun päähäsi mikään mahdu.
        Osaatko sä ylipäätänsä lukea? Ainakin luetun ymmärtämisessä ja valikoivassa muistissasi on ehkä parantamisen varaa.


      • Olet_Paskahoususivari
        ateisti1982 kirjoitti:

        Ihan kuule olin veronalaisessa työssä koko yön. Sipsit eivät kuulu ruokavaliooni ja siitä olen sulle varmaan maininnut, muttei sun päähäsi mikään mahdu.
        Osaatko sä ylipäätänsä lukea? Ainakin luetun ymmärtämisessä ja valikoivassa muistissasi on ehkä parantamisen varaa.

        Myytkö itseäsi kaltaisillesi seksuaalisesti turhautuneille sipsipojuille? Sekö on "työsi?"


      • Olet_Paskahoususivari kirjoitti:

        Myytkö itseäsi kaltaisillesi seksuaalisesti turhautuneille sipsipojuille? Sekö on "työsi?"

        en ole töissä jakamassa itteäni. Ei siitä hommasta Suomelle veroja makseta.

        Tilasitko jo sen ajan psykiatrilta, josta sovittiin?!


    • Hyi-hitto-häpeä

      Vai vielä sivariksi!!!
      Että tämmöisiä ootinin poikia, suuta kyllä revitään ja isotellaan. Kun tosi tilanne tulee eteen, pissat housussa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe