Ilmoitusluontoinen asia ja varoitus kaikille. Eli Jeesus on tulossa takaisin piakkoin. Olen kuullut taivaalta erilaisia trumpetin ääniä ja demonit on kimpussani ( ja kiusaavat useita ihmisiä ympäri maailmaa tällä hetkellä, erityisesti kristittyjä ). Useat ihmiset nähneet enneunia lopunajoista, kristittyjen nostosta taivaaseen, tuhosta maailmalla. youtubessa on videoita näistä enneunista ja lopunajan merkeistä.
But if the watchman see the sword come, and blow not the trumpet, and the people be not warned; if the sword come, and take any person from among them, he is taken away in his iniquity; but his blood will I require at the watchman's hand.
Ezekiel 33:6
Ilmestyskirja käymässä toteen.
11
192
Vastaukset
- Simelius1
Ilmestyskirjan peto ainakin nostaa päätään ja se on islam. Se tappaa vääräuskoisia minkä ehtii (isis). Isis siis edustaa puhtainta islamia.
- JeesusElää
Luopumus ainakin on käynnissä kautta kristikunnan.
Lokakuussa alkaa Israelin vuosi 5777 , aika profeetallisen näköinen luku.
Myös ovat jotkut saaneet ilmoituksia että pakanoiden ajat täytyy 2021.
Kysymykseksi jää onko tempaus 3,5 vuotta ennen vai vasta vuonna 2021.
Kumpa Jeesus tulis pian. !- de.facto
Aamen. Tule Herra Jeesus.
Moni sanoo kun Jeesus tulis pian,onkohän valmis kohtaamaan elän herran,herran päivä kun kerran saapuu kaikki katoa taivaat häviävät,pauhinalla kristityille meille se on vapautuksen päviä.
- äkkiäpiiloon
Pelottaa asua suomessa, olette niin hulluja, että voitte tehdä mitä tahansa.
- 22.luvun.22.jae
Ilmestyskirjan aika on vasta vuonna 2222. On aina epäuskottavaa ennustella Jeesuksen toista tulemista omalle ajalle.
- uusniminen
Aloitus on outo ja pelottava merkkeineen mutta niinhän Raamatunkin merkit aina ovat. Ilmestyskirja on kuitenkin toteutumassa niin kuin synnytystuskat tihenevät ja kovenevat syntymää kohden. Itse olen tuuminut - siis ihan henkilökohtaisesti vain - , että olisimme viidennen sinetin ajassa. Sen toteutumisen havainnointi on mahdotonta. Netistä ja mediasta tietyiltä kanavilta löytyy kuitenkin tietoja kristittyjen vainosta ja marttyyreistä. Uskonveljiä ja -sisaria surmataan tietyissä osin maailmaa. Onpa suomalaisia lähetystyöntekijöitäkin surmattu. Se jatkuu yhä vain.
Tämä siis omaa ajattelua ja lienen väärässä ajan määrittelystä. S on erittäin vaikeaa ellei mahdotonta onnistua oikein.
Miksi tällaista silti ajattelen: apokryfiset ratsastajat ovat olleet jo liikkeellä pitemmän aikaa. Ihmisiä kuolee sodan, nälän, kulkutautien ja petojen (enimmäkseen petomaisia hallitsijoita) kautta. Pidin merkkinä sitäkin valokuvan aikaansaamaa hämminkiä Kairon mellakoiden aikana: "hallava hevonen" on liikkeellä. Sehän oli jokin kuvan valotuksen ja tulipalon aikaansaama harha, mutta miksei myös Jumalan antama huomautus. Samoin pidin varoituksena lopun ajan koittamisesta WTC:n iskuakin. Maailmantalous tulee kaatumaan kerran ryminällä. Korkeat "baabelin" tornit kaatuvat.
Ilmestyskirja toteutuu ainakin siinä mielessä, että meret ja vedet, sekä ilma ovat saastuneet ja lisää saatetta tuotetaan. Vertaa Egyptin vitsaus; Vedet muuttuivat vereksi ja kaikki elävä niissä kuolee.
Lisäksi Ilmestyskirja sanoo; Verta te saitte juodaksenne ja sen te olette ansainneet.- VL.Kominkinen
Watchmann
Äänet ja demonit päässäsi johtuvat skitsofreniasta . Mene nyt äkkiä leguriin ennen kuin joudut tahdonvastaiseen hoitoon - Ennustus2016
Jeesus tulee takaisin homoaktivistina? Näin voi hyvinkin olla. Monesti suurmiehet ovat nykyaikana homoja tai muuten tosi suvaitsevaisia.
- Anonyymi
Lisää vielä hieman hiivaa käymisastiaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821329Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631033Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍121813- 77745
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121744