ottaa pattiin kun aina Ismoa

IsmoLaitelanäitee

kiusataan ja sille kieroillaan, mitään hyvää ei ole tapahtunu vuosiin. Nytkin Akin retkale kieroileen et sais Ismon rahat perkele tekis mieli potkaista Akin kulkusia

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voihelve_TTI

      Ismo sais kaivaa nyrkiinsä esiin naftaliinista ja näyttää Nikkiselle mistä kana pissii. Vois samalla ottaa takasin paikkansa Pihlajakadun kuninkaana ja pistää mm. akkansakin ojennukseen.

      • Salkkari-Henkkaa

        Ismo voisi vaan kiltisti mennä nussimaan Sannia. Loogisin ratkaisu, kun äiskä ei lämpene, niin ottaa tyttären. Sanni kun tunnetusti on Pihjalakadun tunnetuin jakorasia.


    • Järkeä_saliksiin

      Ismohan on tunnetusti ollut koko sarjan ajan tragikoominen hahmo, jolla ei ole yhtään itseluottamusta ja joka liioittelee kaikessa mitä tekee. Nuo piirteet kyllä alkaa rassaamaan, kun ei kukaan voi olla niin tossu.

      Mitä Ismolle sitten pitäisi tapahtua? Ei siitäkään mitään tulisi, jos Ismolla alkaisi onnen ja autuuden aika - sitten on taas toinen ääripää menossa, kun Ismo on täynnä itseään ja hehkuttaa onneaan kaikille.

      Hyvä näytteljiä, mutta hahmosta on tehty täys törppö.

      • Tragikomiikkaa

        Ismosta on tosiaan kirjoitettu parin viimeisen vuoden aikana aivan liian ylidramaattinen jopa Ismon hahmon tasolla - tämä alkoi tosin suurilta osin Salkkareiden kaikkien aikojen pahimmasta mokasta, Kristiinasta.

        En ole muuten ennen hoksannutkaan tuota että Ismo on koko sarjan ajan, vaikka onkin kehittynyt monella tapaa, ollut samanlainen hahmo juonenkäänteiltään. Tragikoominen hahmo, todellakin. Ensin otetaan kaikki irti kun menee hyvin ja sitten märehditään itsesäälissä tai muissa ongelmissa. Hyvänä esimerkkinä tämä Ismon peliriippuvuus.


    • Ugkgjch

      Jotenkin Ismosta on tehty pelle...

      • Vokkipannu

        Kyllä se Ismo on tehnyt itsestään pellen. Itsesäälissä rypeävä äijä. Olen samaa mieltä nimimerkin voihelve_TTI kanssa.


    • ossifan4ever

      ismo on ihan nolo t ossi

    • Allelaitela

      Ismo on lässy,voiko oikeasti olla tollasta luuseria...

      • IsisLaitela

        Mä tiedän että sä olet poikani Kalle joka ton on kirjoittanu,no jätän sut perinnöttämäksi.


      • AkiNikkinen

        No hyvä ,voit antaa mulle sun rahat.....kiitos Ismo jo etukäteen.


    • ftyugihoj

      Jospa se Krisu nyt hankkii lähestymiskiellon itkijä-Issiä vastaan ? Kahelihan tuo ukko on kun aina vaan kyylää entistä eukkoaan kuin mykkä v*ttua.....

    • IiroVaalanne

      Ihan oikein. Ärsyttää Ismon jatkuva ulina ja säälinkerjäys. Aina sama koiranpentuilme ja omahyväinen "voi minua" -meininki, vaikka itse on ongelmansa aiheuttanut. Obsessio Liisakristiinastakin vähän liian creepyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2087
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1600
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1226
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      488
      1145
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1135
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe