Missä luuraa tohtori Owuor?

ToivottavastiEi

Ei ole miestä enää näkynyt TV7:ssa. Eikö ole enää kutsuttu, vai mistä johtuu?

10

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Money_money

      TV7:lla on rahapula. On kuulunut huhuja siitä, että Owuoro vaatii 10000 dollaria puhujapalkkiota, jotta tulisi TV7:n ohjelmaan. Ennen maksajia oli ja he istuivat aina studioyleisössä eturivissä. Onkohan niin, ettei TV7:lla ole enää varaa maksaa Owuoron palkkioita?

      Oworo kerää härskisti rahaa ja tuhlailee saamansa kolehdit ylelliseen elämäänsä.

      http://www.kristitynfoorumi.fi/owuor.html

      Owuoro on jäänyt kiinni profetoiden väärentämisestä:

      https://www.youtube.com/watch?v=73gmy3iSC7Y

      https://www.youtube.com/watch?v=fXts2_x18v0

    • ToivottavastiEi

      Just joo, ei me katsojat kaivata tällaisia tohtoreita, eihän?

    • Pinnipinni

      Owuor TV 7:llä juuri nyt! Kiinnostaa tietää kuka maksaa kun tämä owuor ja "piispat " on Suomeen tuotu...?

    • HuhHirveeetä

      Saisi Mr. Ojares maksaa kaikki Owuorin kulut ja palkat omasta pussistaan! Kai olette lopettaneet TV7:lle uhraamisen? Jos ette, niin nyt on korkea aika!

    • Pinnipinni

      Onko siis TV 7 kannatusmaksuilla kustannettu tämä owuor Suomeen?

      • Tutkitaan

        TV7 ei ole kutsunut Dr. Owuoria Suomeen. Hänen kokouksissaan ei kanneta kolehtia. Tuntematon yksityinen taho maksaa hänen palkkion.sa ja matkansa, näin olen lukenut.
        Katsotaan nyt ensin kokoussarja ja katsotan sitten onko Jumalan mies vai miten?


      • egnneg
        Tutkitaan kirjoitti:

        TV7 ei ole kutsunut Dr. Owuoria Suomeen. Hänen kokouksissaan ei kanneta kolehtia. Tuntematon yksityinen taho maksaa hänen palkkion.sa ja matkansa, näin olen lukenut.
        Katsotaan nyt ensin kokoussarja ja katsotan sitten onko Jumalan mies vai miten?

        Tutkittu on, ja köykäiseksi havaittu.


      • Anonyymi
        Tutkitaan kirjoitti:

        TV7 ei ole kutsunut Dr. Owuoria Suomeen. Hänen kokouksissaan ei kanneta kolehtia. Tuntematon yksityinen taho maksaa hänen palkkion.sa ja matkansa, näin olen lukenut.
        Katsotaan nyt ensin kokoussarja ja katsotan sitten onko Jumalan mies vai miten?

        Olen ollut useissa HERRAN Väkevimpien Profeettojen Kokouksissa Suomessa ja ulkomailla ja todistan, kuinka puhdasta ja raikasta JEESUKSEN Ristin ja Veren evankeliumia hän saarnaa sekä MESSIAAN hyvin lähellä olevaa tulemusta ja siihen valmistautumista.

        Voin vain kysyä: Mitä muuta Suomen seurakunta vielä odottaa?

        Johanna Mattila
        Parannuksenteon ja Pyhyyden palvelustyö
        Helsinki


    • parannuksentie

      Dr. Owuor : Parannuksen tie - väkevä konferenssi - suora lähetys

      lauantaina 29.6. 2017 klo 20:15 - 00:20 TV7

      Pelastusarmeijan temppelistä Helsingistä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe