Kultamitalijuhlat

Hmmmmmmm

Sopupeliin kutsuttiin jo kultamitalijuhliin!!?? Lehdessä siis...

14

143

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • brandyämaisterille

ONKO TUOHIPERÄN MAISTERI kutsuttu tilaisuuteen. Hän ansaitsee paikan kunnanjohtajan ja valtuuston puheenjohtajan oikealle puolelle, kun on ansiokkaasti nostellut Vimpelissä brandyä.

• aivansamajuttu

juhlimme kuiteski ihan piruuttamme kun alajärvellä ei samaanaikaan tapahdu mitään...
      Ja katuvalotkin ovat pimeinä.

• ViVessä_voima

Jotain aitaviritelmää H. on käskenyt laittaa pihalle, liekkö luvallista. Tuleeko sinne aitaukseen pomppulinna, kun Saaressa ei pomppu nouse? No jos Sotkamo vie niin tuikut murheeseen. Hyvää musaa ainakin luvassa.
      Silti: Veto voittoon! Kultajuna sivuraiteelle! Komulainen hapattiin ja Korhoset kontalleen!

• Vimpelääne

Koukkupolvet eli 3 K:ta hyytyy koleassa säässä !

• Sykiatri

Ajatelkaa sitä henkistä romahdusta kun jymy vie jälleen kerran kullan.

• lopetettava

No kukas on kiinnostunut keppipallosta?
        Turha laji jota urheiluksi kutsutaan.

• ensanomitään

Jos pomppu ei nouse niin syy on kentäntekijäfirman.

• Vetovoittoon

Olihan niillä ollut asennuksessa jotain häikkää, kun ne hiekatkin talven yli ulkosalla oli siinä liiketalon takapihalla. Onnes Veto osaa muutakin kuin pomppuva. Veikkaan ottelun ratkeavan Mäkelän kieroon kumuraan.

• kansantaiteilia

Sinne mennään tottakai!!!

• Erikoista

Mitä? Eihän peliä oo vielä pelattu!!

• Vetooo

Ei kait jymy jää juhlimaan kultaa vimpeliin???

• Sovittujo

Ilmeisesti näin on jo sovittu...

• Anonyymi
        Sovittujo kirjoitti:

Ilmeisesti näin on jo sovittu...

TUOH.PERÄ.MAIST.Tervehdys. Pitkästä aikaa taas täällä. Olen kyllä huomannu kuinka monet kirjoittaa minun nimissä. Jotkut mainitsee että olisin joku merkonomi, empä ole kuitenkaan, turha sitä jaaritella. Mitä tulee asumiseen en ole muuttanut sama paikka, samoilta mutkilta. Mutta erittäin tunnettu, mutta ikinä ei tule selviämään. Turha arvuutella.
        Vimpelin talous ei ole vahvalla pohjalla, talous mennyt alaspäin eräitten syystä miten kuntaa johdettu väärään suuntaan, ei haluta ymmärtää missä mennään. Kuntaliitos tulee sille ei voida enään mitään. Suunta on Alajärven kaupunki. Nyt on aika vaihtaa Vimpelille pystyvä johtaja. Saadaan Vimpelin Vedon toiminta taas nousuun. NÄILLÄ MENNÄÄN

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TUOH.PERÄ.MAIST.Tervehdys. Pitkästä aikaa taas täällä. Olen kyllä huomannu kuinka monet kirjoittaa minun nimissä. Jotkut mainitsee että olisin joku merkonomi, empä ole kuitenkaan, turha sitä jaaritella. Mitä tulee asumiseen en ole muuttanut sama paikka, samoilta mutkilta. Mutta erittäin tunnettu, mutta ikinä ei tule selviämään. Turha arvuutella.
        Vimpelin talous ei ole vahvalla pohjalla, talous mennyt alaspäin eräitten syystä miten kuntaa johdettu väärään suuntaan, ei haluta ymmärtää missä mennään. Kuntaliitos tulee sille ei voida enään mitään. Suunta on Alajärven kaupunki. Nyt on aika vaihtaa Vimpelille pystyvä johtaja. Saadaan Vimpelin Vedon toiminta taas nousuun. NÄILLÄ MENNÄÄN

Muuan merkonomj näyttää olleen jo neljä vuotta reissun päällä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2804
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2087
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1922
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1658
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1531
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1234
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1020
    Aihe