Olen muuttanut hiljattain tuohon Juottolan läheisyyteen ja oon pannut merkille kuinka jengin on väkisin raahattava pieniä lapsiaan mukaan. Sit tommoset 7v ylöspäin kävät illan pimennettyä anelemassa äiskää/iskää kotiin yms uskomatonta jota en uskonut enää Suomessa näkyvän.
Vastaukset 1
- rapajuoppo5
Onhan se aika kamalaa.
Itse olen tehnyt niin, että kun astelen juottolaan, kytken lapset ovenpieleen, tai telineeseen.
Olen oppinut, että niille on hyvä jättää esim. kuppiin vettä ja aika join käydä hieman juttelemassa ja kenties vaikka antaa lattialle pudonneita suolapähkinöitä.
Joskus mullakin on toi isompi jäänyt ulisemaan ovelle, mutta seuraavana päivänä olen sen sitten jättänyt kylppäriin lukkojen taa.
Kyllä noiden kanssa pärjää, kun hieman käyttää mielikuvitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062185- 103886
- 63781
- 46780
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21696Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511686Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 60570
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551