Gabapentinin vieroitus, onko kokemuksia?

Hei
Olen syönyt Gabapentiinia nyt jonkin aikaan hermokipuun, ja nyt sitä sitten ajetaan pikkuhiljaa pois. Onko kellään kokemuksia mahdollisista vieroitusoireista? Itse olen voinut huonosti aina kun määrää vähentämisen jälkeen ja tärisen..
1<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Hiottaa öisin. Huono mieliala. Masennuksen tunne. Menee nopeasti ohi. Pari kolme päivää joudut kärsimään sen jälkeen kun kokonaan lopetettu.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


whattodo kirjoitti:

Hei
Olen syönyt Gabapentiinia nyt jonkin aikaan hermokipuun, ja nyt sitä sitten ajetaan pikkuhiljaa pois. Onko kellään kokemuksia mahdollisista vieroitusoireista? Itse olen voinut huonosti aina kun määrää vähentämisen jälkeen ja tärisen..

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu