Löytyykö täältä internetin ihmeellisestä maailmasta oikeesti KETÄÄN jolla EI olisi lähtenyt tukka päästä tai EI tullut JÄÄTÄVÄÄ aknea kun on lopettanut e-pillerit?
Tuntuu että kaikki huutaa vaan sitä että tukka läks ja yhtä isoo finniä vaan koko ihminen. Olis kiva kuulla myös niitä tarinoita onko MITÄÄN mahkuja ettei tuollaisia oireita tulis?
Kiitos vastauksista jo etukäteen! :)
Syömäni e-pilleri merkki on siis Yasmin ja olen syönyt n. 10 vuotta niit ja nyt lopetus mielessä.
Tuntuu että kaikki huutaa vaan sitä että tukka läks ja yhtä isoo finniä vaan koko ihminen. Olis kiva kuulla myös niitä tarinoita onko MITÄÄN mahkuja ettei tuollaisia oireita tulis?
Kiitos vastauksista jo etukäteen! :)
Syömäni e-pilleri merkki on siis Yasmin ja olen syönyt n. 10 vuotta niit ja nyt lopetus mielessä.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Ei tullut kumpaakaan.
Ja myöskin vähän tietoa että oletteko kuinka kauan pillereitä syönyt? Koska on vähän eri asia jos joku syö jonkun pari kuukautta ja ei tule mitään oireita kun se että meikäläinen vedelly pilsuja yli 10 vuotta...
Olisinkohan syönyt niitä n. 12 vuotta.