Europarlamenttaarikon opettaja vesa hyväksyy ainoastaan kanta Kauhavalle keskitetyn terveyspalvelun. Herra on oikeen kirjoittanut valtuutetuille kirjeen yli puoluerajojen. Näkemystä tukee ainakin toinen hallituksenjäsen Kortesjärveltä lue työtön journalisti. Herätkää nyt jo Härmälääset.
Kauhavan terveyspalvelut
17
145
Vastaukset
- kauhavanverivapisee
On me herätty,yli puoluerajojen.Nyt mentiin liian pitkälle.Rauhallisempakin edeustajia alkaa tuollainen touhu nostaa vedenpainetta.Kanta-Kauhavalla ei ole ollut politiikkoja jotka näkevät muuta kuin oman nöyhtäisen napansa ,sitten Heimo RUotsalan ja Susanna Haapojan.
- ApuVäline
Ettei vaan olisi itse herra isoherra käskenyt miestä kirjettä kirjoottaan?
- Orotan
Pistä se kirije tänne niin voi itte kukin päätellä.
- faktat
Hyvä, että olette heränneet! Kantakauhavalle ei voi keskittää terveyspalveluja. Puuttuu asiamukaiset terveet työtilat ja ammattitaitoinen henkilökunta sekä lääkärit, jotka haluaisivat työskennellä kantakauhavalla. Olen kuullut, että kantakauhavan huono maine on kiirinyt eri yliopostojen lääketieteellisiin tiedekuntiin ja opiskelijat karttavat Kauhavan terveyskeskusta. Opiskelijoiden keskuudessa ihmetellään, jos joku haluaa sijaistaa Kauhavalla. Tämä on kyllä hyvin harvinaista, että tälläistä tapahtuu. Mistä on kysymys? Tämä ei ole tarua vaan aivan faktatietoa. Pitäkää Härmät yhtä, samoin Kortesjärvi, Lappajärvi ja Evijärvi. Mistä mahtanee johtua se, että kyseisillä terveysasemilla lääkärit ja hoitajat halauavat työskennellä, mutta eivät halua kantakauhavan terveyskeskuksessa? Olisiko kuntayhtymän johtamisessa ongelmia eri tasoilla ja syvää ammattitaidottomuutta ja oman edun tavoittelua jopa narsistisia johtamisen piirteitä. Kaikki tämä tulee aikanaan julkisuuteen ja tiedotusvälineiden kautta tietoon! Toivottavasti ei kuitenkaan liian myöhään, jolloin päätökset on jo tehty. Pahin skenaario on se, että terveyspalvelut keskitettäisiin kantakauhavalle. Tämä johtaisi muuttoliikkeeseen kohti Lapuaa ja Seinäjokea kohti laadukkaampia palveluja ja ihmisarvoista kohtelua.
- Yhteiskunnansiivellä
Poju puhuu aina tasapuolisuudesta, mutta on pahimpia omanedun tavoittelijoita. Pääjärjestelijänä pikku Antin kanssa mammutti kustannukset aiheuttavaan kouluun.
- Mitäs_ihmeellistä
Tuossa on,hyvä jos edes Kauhavalle saadaan jäämään edes jotain terveyspalveluita ettei kaikki mene Seinäjoelle.
Joka kylässä ei tarvita terveyspalveluita.
Ihmiset kun vähän katsoo mitä syö ja liikkuu tarpeeksi niin terveyspalveluja ei tarvitse ollenkaan.Ani harva suomalainen syö ja juo terveellisesti ja kun katsoo miten ihmiset laahustavat puhelintaan tuijottaen, niin voi olettaa, että terveyspalvelujen tarve kasvaa yhä nuorempien ihmisten kohdalla.
- Kiinnisittenkaikki
Luovutaan samalla kanta Kauhavankuspäät palveluista. Ei se meitä Härmälääsiä haittaa, mieluummin ajetaankin suoraa sjoelle.
- joriitti
Alahärmässä on kattavat kauppapalvelut.Jos sieltä ei jotain ei tarpeisiinne löydy,ajakaa suoraa Lapualle tai Seinäjokeen asioimaan.
- Tottamikätotta
Kävin tässä taannoin kauhavan tk:ssa munuaiskivien takia, kivi oli jumiutunt virtsaputkeen. lääkäri väitti että on tippuri, kerroin että ei ole tullut käytyä vieraissa, sanoi että kerro vaimolle että menee kokeisiin. Oli muuten lähellä ettei saanu nyrkistä. Diaknoosi oli munuaiskivi kun tutkittiin.
- potilaankunnioitus
Kait teit valituksen? Ei tuollaisia diagnooseja tule arvailemalla tehdä. Potilasta tulee kuunnella ja myös kunnioittaa oli oire mikä tahansa.
- JulkinenHäpeä
Tietääkö joku millainen viesti on kyseessä? Julkiseen jakoon vaan tollaaset!
- Hakonevalaanen
Mitä mieltä KUULAPÄÄT?
- NuorempiKuulapää
No mitä luulet. Koko keskittämispolitiikka on virhe. Kuljetuskustannukset ovat olleet koko kuntaliitosten ajan nousussa. Tästä kertoo Kelan omavastuiden nousu ja jatkuva ongelma rahoituksen riittävyydestä. Kannattavuuslaskelmat on tehty huolimattomasti tai perustuen yli 20 vuoden ajanjaksoon, jossa pienet kunnat tyhjennetään.
Edelleenkin sitä mieltä, että erikoislääkäreiden olisi kuulunut aloittaa kierto terveyskeskuksissa. Eikä potilasrallin keskussairaalassa. Tämän virheen vuoksi on nyt tehty mittavat ylisuuret investoinnit sjoelle - hlkjggfukjhgfgkk
NuorempiKuulapää kirjoitti:
No mitä luulet. Koko keskittämispolitiikka on virhe. Kuljetuskustannukset ovat olleet koko kuntaliitosten ajan nousussa. Tästä kertoo Kelan omavastuiden nousu ja jatkuva ongelma rahoituksen riittävyydestä. Kannattavuuslaskelmat on tehty huolimattomasti tai perustuen yli 20 vuoden ajanjaksoon, jossa pienet kunnat tyhjennetään.
Edelleenkin sitä mieltä, että erikoislääkäreiden olisi kuulunut aloittaa kierto terveyskeskuksissa. Eikä potilasrallin keskussairaalassa. Tämän virheen vuoksi on nyt tehty mittavat ylisuuret investoinnit sjoelleKuulapää = jokaisen alan erityisasiantuntija
- NuorempiKuulapää
No niinpä onkin. Niin ne tuntuu olevan kaikki muutkin. Mutta epäselvillä nimimerkeillä.
Olen aina valmis julkiseen keskusteluun, jos toinen keskustelu osapuoli vaan löytyy. - Terveystäti
Ei näy keskustelijoota? Taitaa olla liikaa tietoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654190
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006