Kauhavan terveyspalvelut

Pöyhösenpaalaaja

Europarlamenttaarikon opettaja vesa hyväksyy ainoastaan kanta Kauhavalle keskitetyn terveyspalvelun. Herra on oikeen kirjoittanut valtuutetuille kirjeen yli puoluerajojen. Näkemystä tukee ainakin toinen hallituksenjäsen Kortesjärveltä lue työtön journalisti. Herätkää nyt jo Härmälääset.

17

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauhavanverivapisee

On me herätty,yli puoluerajojen.Nyt mentiin liian pitkälle.Rauhallisempakin edeustajia alkaa tuollainen touhu nostaa vedenpainetta.Kanta-Kauhavalla ei ole ollut politiikkoja jotka näkevät muuta kuin oman nöyhtäisen napansa ,sitten Heimo RUotsalan ja Susanna Haapojan.

• ApuVäline

Ettei vaan olisi itse herra isoherra käskenyt miestä kirjettä kirjoottaan?

• Orotan

Pistä se kirije tänne niin voi itte kukin päätellä.

• faktat

Hyvä, että olette heränneet! Kantakauhavalle ei voi keskittää terveyspalveluja. Puuttuu asiamukaiset terveet työtilat ja ammattitaitoinen henkilökunta sekä lääkärit, jotka haluaisivat työskennellä kantakauhavalla. Olen kuullut, että kantakauhavan huono maine on kiirinyt eri yliopostojen lääketieteellisiin tiedekuntiin ja opiskelijat karttavat Kauhavan terveyskeskusta. Opiskelijoiden keskuudessa ihmetellään, jos joku haluaa sijaistaa Kauhavalla. Tämä on kyllä hyvin harvinaista, että tälläistä tapahtuu. Mistä on kysymys? Tämä ei ole tarua vaan aivan faktatietoa. Pitäkää Härmät yhtä, samoin Kortesjärvi, Lappajärvi ja Evijärvi. Mistä mahtanee johtua se, että kyseisillä terveysasemilla lääkärit ja hoitajat halauavat työskennellä, mutta eivät halua kantakauhavan terveyskeskuksessa? Olisiko kuntayhtymän johtamisessa ongelmia eri tasoilla ja syvää ammattitaidottomuutta ja oman edun tavoittelua jopa narsistisia johtamisen piirteitä. Kaikki tämä tulee aikanaan julkisuuteen ja tiedotusvälineiden kautta tietoon! Toivottavasti ei kuitenkaan liian myöhään, jolloin päätökset on jo tehty. Pahin skenaario on se, että terveyspalvelut keskitettäisiin kantakauhavalle. Tämä johtaisi muuttoliikkeeseen kohti Lapuaa ja Seinäjokea kohti laadukkaampia palveluja ja ihmisarvoista kohtelua.

• Yhteiskunnansiivellä

Poju puhuu aina tasapuolisuudesta, mutta on pahimpia omanedun tavoittelijoita. Pääjärjestelijänä pikku Antin kanssa mammutti kustannukset aiheuttavaan kouluun.

• Mitäs_ihmeellistä

Tuossa on,hyvä jos edes Kauhavalle saadaan jäämään edes jotain terveyspalveluita ettei kaikki mene Seinäjoelle.
      Joka kylässä ei tarvita terveyspalveluita.
      Ihmiset kun vähän katsoo mitä syö ja liikkuu tarpeeksi niin terveyspalveluja ei tarvitse ollenkaan.

• Ani harva suomalainen syö ja juo terveellisesti ja kun katsoo miten ihmiset laahustavat puhelintaan tuijottaen, niin voi olettaa, että terveyspalvelujen tarve kasvaa yhä nuorempien ihmisten kohdalla.

• Kiinnisittenkaikki

Luovutaan samalla kanta Kauhavankuspäät palveluista. Ei se meitä Härmälääsiä haittaa, mieluummin ajetaankin suoraa sjoelle.

• joriitti

Alahärmässä on kattavat kauppapalvelut.Jos sieltä ei jotain ei tarpeisiinne löydy,ajakaa suoraa Lapualle tai Seinäjokeen asioimaan.

• Tottamikätotta

Kävin tässä taannoin kauhavan tk:ssa munuaiskivien takia, kivi oli jumiutunt virtsaputkeen. lääkäri väitti että on tippuri, kerroin että ei ole tullut käytyä vieraissa, sanoi että kerro vaimolle että menee kokeisiin. Oli muuten lähellä ettei saanu nyrkistä. Diaknoosi oli munuaiskivi kun tutkittiin.

• potilaankunnioitus

Kait teit valituksen? Ei tuollaisia diagnooseja tule arvailemalla tehdä. Potilasta tulee kuunnella ja myös kunnioittaa oli oire mikä tahansa.

• JulkinenHäpeä

Tietääkö joku millainen viesti on kyseessä? Julkiseen jakoon vaan tollaaset!

• Hakonevalaanen

Mitä mieltä KUULAPÄÄT?

• NuorempiKuulapää

No mitä luulet. Koko keskittämispolitiikka on virhe. Kuljetuskustannukset ovat olleet koko kuntaliitosten ajan nousussa. Tästä kertoo Kelan omavastuiden nousu ja jatkuva ongelma rahoituksen riittävyydestä. Kannattavuuslaskelmat on tehty huolimattomasti tai perustuen yli 20 vuoden ajanjaksoon, jossa pienet kunnat tyhjennetään.

Edelleenkin sitä mieltä, että erikoislääkäreiden olisi kuulunut aloittaa kierto terveyskeskuksissa. Eikä potilasrallin keskussairaalassa. Tämän virheen vuoksi on nyt tehty mittavat ylisuuret investoinnit sjoelle

• hlkjggfukjhgfgkk
        NuorempiKuulapää kirjoitti:

No mitä luulet. Koko keskittämispolitiikka on virhe. Kuljetuskustannukset ovat olleet koko kuntaliitosten ajan nousussa. Tästä kertoo Kelan omavastuiden nousu ja jatkuva ongelma rahoituksen riittävyydestä. Kannattavuuslaskelmat on tehty huolimattomasti tai perustuen yli 20 vuoden ajanjaksoon, jossa pienet kunnat tyhjennetään.

Edelleenkin sitä mieltä, että erikoislääkäreiden olisi kuulunut aloittaa kierto terveyskeskuksissa. Eikä potilasrallin keskussairaalassa. Tämän virheen vuoksi on nyt tehty mittavat ylisuuret investoinnit sjoelle

Kuulapää = jokaisen alan erityisasiantuntija

• NuorempiKuulapää

No niinpä onkin. Niin ne tuntuu olevan kaikki muutkin. Mutta epäselvillä nimimerkeillä.

Olen aina valmis julkiseen keskusteluun, jos toinen keskustelu osapuoli vaan löytyy.

• Terveystäti

Ei näy keskustelijoota? Taitaa olla liikaa tietoo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4190
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3482
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2893
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2134
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe