Kumpi saa enemmä pillua:lukiolainen vai amislaine?

Dopey

Juteltiin eilen baarissa menneitä kouluaikoja ja tuli kiistaa siitä että kumpi saa enemmän pillua lukiolainen vai amislainen, siinähän iässä ei pillunsaanti todellakaan ole vielä mikään itsestäänselvyys ellei sitten ole joku ytmi

Itse en saanut amislaisena pillua enkä ole sitä vielä nyt 24 vuotiaana vieläkään saanut, ei tällä pärställä mitään pillua saa ilman että maksaa siitä, mutta mitenköhän mahtaa olla yleisesti, saako amislaiset enemmän toosaa vrt. lukiolaisiin?

12

985

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hillman

      amismuijat on anteliaampia pillunantajia ja muutenkin leppoisempia ja helpommin lähestyttävissä, monet lukiomimmit on tylyjä nirpanokkapihtareita jotka tuhahtaa vihaisena jos niitä päin edes vilkaisee

    • niinsemenee_

      Amislainen ilman muuta. Tomi amiksessakin ätmejä on mutta lukioissa paljon enemmän. Monia lukiolaistyttöjä käy amis painamassa.

    • No amis tietenki.

      Ei onnistu amikselta matsku...
      Ei onnistu enkku.
      Ei onnistu äikkä.

      Naisten pokaaminen onnistuu. :D

    • Muutama yläaste aikainen luokkakaveri, joiden ei ikinä olisi uskonut naista saavan, jatkoivat lukioon ja löysivät kaikki tyttöystävät.

    • Nuo ovat nykyisin niin lähellä toisiaan, että en usko eroja juuri enää olevan. Molemmista jää käteen tutkinto, jolla ei ole juuri arvoa työmarkkinoilla.

      • Ja molempien jälkeen voi jatkaa yliopistoon tai ammattikorkeakouluun.


      • 19plus11

        nyt oli kyse pillunsaannista


    • amispaneeminäen

      Amiksen lippalakkiapinat kävivät ainakin meidän lukiolta hakemassa autoillaan tyttöjä poljettaviksi

      • amislainen

        mulla oli amiksessa ruudullinen paita (Aholaita-mallia, vuorillinen metsurimalli), 501-henkiset farkut ja pikkukengät tennissukil, kännykkä vyöllä ja hankkijan lippis

        auto oli toyota corolla (-88), alut alla, kunnon popit, takana luki GTI, tummennetut ikkunat, renkaat oli merkitty rengastussilla uudestaan, neljä antennii (joista yks toimi), ämpärinkokoiset bassokaiuttimet takahattuhyllyllä, keltaiset humarit edessä, karvanopat, pari wunderbaumii ja kromattu pakoputken jatke, viiksivallu roiskeläpät&pikkumusta-takalasinritilä löytyy kans

        ...tästä huolimatta en saanut kertaakaan pillua:(


      • karumeininki

        Kun olin yläasteella amislaiset (18 ) hakivat kasiluokkalaisia (14-15v) tyttöjä autoillaan koulumme edestä. Tuskin oli mitään kädestäpitely-suhteita noi. Eiköhän siinä paukkuneet tyttöjen pimpukat jo ennen rippikoulua.


    • Vonkaajat

      Pillua en ole koskaan saanut enkä halunnutkaan. Pimppia olen nuollut ja nainut jo 14-vuotiaasta asti ja nykyisin vittua. Rakastelemaan minut opetti kolme vuotta vanhemmat isosiskon kaverit, kun jäivät meille yö-kyliin. Vonkaajat ovat säälittäviä.

    • kylsenäion

      lukiolaisnörtit pääsevät korkeintaan amislaisten jälkiliukkaille:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe