Juteltiin eilen baarissa menneitä kouluaikoja ja tuli kiistaa siitä että kumpi saa enemmän pillua lukiolainen vai amislainen, siinähän iässä ei pillunsaanti todellakaan ole vielä mikään itsestäänselvyys ellei sitten ole joku ytmi
Itse en saanut amislaisena pillua enkä ole sitä vielä nyt 24 vuotiaana vieläkään saanut, ei tällä pärställä mitään pillua saa ilman että maksaa siitä, mutta mitenköhän mahtaa olla yleisesti, saako amislaiset enemmän toosaa vrt. lukiolaisiin?
Kumpi saa enemmä pillua:lukiolainen vai amislaine?
12
910
Vastaukset
- Hillman
amismuijat on anteliaampia pillunantajia ja muutenkin leppoisempia ja helpommin lähestyttävissä, monet lukiomimmit on tylyjä nirpanokkapihtareita jotka tuhahtaa vihaisena jos niitä päin edes vilkaisee
- niinsemenee_
Amislainen ilman muuta. Tomi amiksessakin ätmejä on mutta lukioissa paljon enemmän. Monia lukiolaistyttöjä käy amis painamassa.
No amis tietenki.
Ei onnistu amikselta matsku...
Ei onnistu enkku.
Ei onnistu äikkä.
Naisten pokaaminen onnistuu. :DMuutama yläaste aikainen luokkakaveri, joiden ei ikinä olisi uskonut naista saavan, jatkoivat lukioon ja löysivät kaikki tyttöystävät.
Nuo ovat nykyisin niin lähellä toisiaan, että en usko eroja juuri enää olevan. Molemmista jää käteen tutkinto, jolla ei ole juuri arvoa työmarkkinoilla.
- 19plus11
nyt oli kyse pillunsaannista
- amispaneeminäen
Amiksen lippalakkiapinat kävivät ainakin meidän lukiolta hakemassa autoillaan tyttöjä poljettaviksi
- amislainen
mulla oli amiksessa ruudullinen paita (Aholaita-mallia, vuorillinen metsurimalli), 501-henkiset farkut ja pikkukengät tennissukil, kännykkä vyöllä ja hankkijan lippis
auto oli toyota corolla (-88), alut alla, kunnon popit, takana luki GTI, tummennetut ikkunat, renkaat oli merkitty rengastussilla uudestaan, neljä antennii (joista yks toimi), ämpärinkokoiset bassokaiuttimet takahattuhyllyllä, keltaiset humarit edessä, karvanopat, pari wunderbaumii ja kromattu pakoputken jatke, viiksivallu roiskeläpät&pikkumusta-takalasinritilä löytyy kans
...tästä huolimatta en saanut kertaakaan pillua:( - karumeininki
Kun olin yläasteella amislaiset (18 ) hakivat kasiluokkalaisia (14-15v) tyttöjä autoillaan koulumme edestä. Tuskin oli mitään kädestäpitely-suhteita noi. Eiköhän siinä paukkuneet tyttöjen pimpukat jo ennen rippikoulua.
- Vonkaajat
Pillua en ole koskaan saanut enkä halunnutkaan. Pimppia olen nuollut ja nainut jo 14-vuotiaasta asti ja nykyisin vittua. Rakastelemaan minut opetti kolme vuotta vanhemmat isosiskon kaverit, kun jäivät meille yö-kyliin. Vonkaajat ovat säälittäviä.
- kylsenäion
lukiolaisnörtit pääsevät korkeintaan amislaisten jälkiliukkaille:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354423- 553035
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462928- 302723
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402671Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82635- 382319
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542065- 41824
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693