Ruben Stiller on keksinyt Jussi Halla-aholle uuden hellittelynimen: se on "Kultapuppeli"
Ruben Stiller: Jussi "Kultapuppeli" Halla-aho!
15
351
Vastaukset
- YLE-VIHAA
YLE edistää RASISMIA käyttämllä paskajuutalaista VIHAPUHUJANA. !
- ikstort
Stilleriä jäi vaivaamaan pressiklubi, jossa Halla-aho teurasti älyllisesti trion Stiller, Salmen, Saarikoski. Ei Ruben voi sietää selvää älyllistä tappiota ja yrittää kostaa vihapuheentyyppisellä nimittelyllään yrittäen kätkeä sen luonteen valitsemalla hellittelynimen ettei syyllisty solvaukseen.
- RubeninJännäPuppeli
Tai jos hää rakastu Jussiin sillai homoseksuaalisesti? Siinä niillä kahdella olisikin sitten puppeleiden vertailemista. Mutku Jussilla on Hilla niin Ruben haaveilee vaan sapatti-iltaisin, yksin, saunan jälkeen...
- Anonyymi
Höpö höpö kaikki vaan inhoo rasisteja paitsi Persut
- huonoltanäyttää
Varikkopaloa tutkitaan törkeänä tuhotyönä – poliisi vaitonainen kiinniotetun rikoshistoriasta?
- Hölkyäjakölkyä
Jos olis ollut kantis niin kyl ylessä olisi riemu revennyt ja todettu hänen olleen rasisti suomalainen
- PalestiinaIsrael
Ihmetyttää Rubeninkin asenne toivottaa muslimeja tervetulleeksi sankoin joukoin maahamme, muslimienhan vihan kohteena ovat vääräuskoiset ja juutalaiset erityisesti. Ehkä hän haluaa sitten lisää jännitystä tulevaisuudessa elämäänsä.
- SuomalainenRuben
Käsittääkseni Ruben on puolijuutalainen, äitinsä ihan kantasuomalainen. Nimi on tosin ihan juutalaiseksi annettu.
- eskoodeeälmies
Stiletti stilleri ehkä on hämillään ja peloissaan (oli aivan hätääntynyt kun hoki sitä kultapuppeli sanaa) kun Jussi laukoo totuuksia, joka menee juuri oikeaan kohteeseen suomensinivalkoiseen kansaan! samalla kun stiletti noin hädissään on, taitaa upota myös häneen, mutta kun pakosta täytyy olla niin suvakkia että niin suvakkia.
- Mediapersoonanleuat
Stillerin oma totuus on kateutta viisaimpiaan kohtaan
- esinahka_miehen_merkki
Millä oikeudella tuo esinahaton nimittelee ihmistä kultapuppeliksi?
- ÄärioikeeEiRazzisti
Razzistit rauhottuu nyt.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749