Sähkölaskuja epäillään maksetun 70 000 eurolla turhaan, yhtiö tarjoaa 2 300 euron hyvitystä.
Noormarkkulainen Olavi Jokela epäilee maksaneensa jopa 70 000 euron arvosta sähkölaskuja asennusvirheen vuoksi. Asiasta kertoo Satakunnan Kansa verkkosivuillaan. Asennusvirhe havaittiin lehden mukaan viime keväänä ja se on saatettu tehdä jo vuonna 1973.
Jokelan vaateyritys Miranellan toimitilat ovat olleet koulukiinteistössä 1970-luvulta lähtien. Kaikki kiinteistön sähköt on laskutettu 1970-luvulla asennetun pääkeskuksen mittarista. Kiinteistössä on myös asunto, jonka sähkömittarin piti olla vain kulutuksen kontrollointia varten.
Tilanne selvisi, kun Jokela ihmetteli tyhjillään olleen kiinteistön korkeita sähkölaskuja. Tuolloin selvisi, että asunnon sähkömittari on mitannut kulutusta laskutukseen, jonka vuoksi asunnon sähköt on maksettu tuplasti.
Caruna on luvannut korvata asiasta vain 2 300 euroa, koska sopimusehtojen mukaan laskutusvirhe voidaan korvata vain kolmen vuoden ajalta. Tämä johtuu siitä, että sähkö on tullut yritykselle eikä yksityiselle kuluttajalle, Satakunnan Kansa kertoo.
http://www.aamulehti.fi/kotimaa/sk-sahkolaskuja-epaillaan-maksetun-70-000-eurolla-turhaan-yhtio-tarjoaa-2-300-euron-hyvitysta/
70000e väärä laskutus sähköstä: Caruna tarjoaa...
olematonta_hyvitystä
0
135
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349