Palstalaiset terveystarkastuksessa

Tri_Mengele

Mitä löytyy itse kultakin?

29

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wertgewrt

      terveyttä ja vetreyttä löytyy

    • harrmilehtinen

      Olin aivotarkastuxessa #EI LÖYTYNYT MITÄÄN#

      !!½½ har

      • aim_veri_healthy

        .

        "Olen terve kuin # PUKKI !!!!!1!111!!!11!!1!! #"

        har

        .


      • politbyro

        Pikemminkin #PÄSSINPÄÄ

        Podette mm skitsofrenian muotoa

        maailmanparannusmania

        värisokeana ette erota mustaa valkoisesta


    • kumi.typykkä

      Ratikalla thied phase brain syfilis

    • buuty-love

      Poden elefanttitautia

    • Kihniön_kunnanlääkäri

      Anzzy: keenerisankkeri, skitsofrenia, alkoholismi, vyöruusu
      Lääkelehtinen: samat änkytys

    • oy-mämmy-ab

      Mullon enureasis nokturno

    • piaru

      Aikaisemmassa tutkimuxessa oli

      kaikilla naisilla laktoosi-intolerazzy

      Sellaise nimi muutettiin_pierutaudixi_

      Nyt sitä ei pode yxkään nainen

    • Duunimaniaa potee allekirjittanut minä

      • yxkysyjä

        Toimitteko sexyalalla`?


      • yxkysyjä kirjoitti:

        Toimitteko sexyalalla`?

        E, mut voin diilaa sulle mikäli tarviit. Välityspalkkio o 30 % tuotteen hinnast.
        Markkinahumus siis satasen tuotteest satakolkyt maksat.


      • pimpmämmy
        oy_bimbo_ab kirjoitti:

        E, mut voin diilaa sulle mikäli tarviit. Välityspalkkio o 30 % tuotteen hinnast.
        Markkinahumus siis satasen tuotteest satakolkyt maksat.

        Pillua saa pillerin hinnalla a10centtii ja sulle tulee 3centti/pano


      • pimpmämmy kirjoitti:

        Pillua saa pillerin hinnalla a10centtii ja sulle tulee 3centti/pano

        Taitonne laskennallinen huono on, prossaa kolkyt kympist o 00,33 €. 3,3 centtii ylöspäin pyöristetään, tulee 5 centtii. Yksittäiskipaleist.

        Kute Bimbo-oy:s juoruu toine "Meiän tietää pitää, paljon sadaan hilloo täst & perusteel sen kandeeks lähtee bisnekseen tähän". & laskelmieni mukaan, kandee e.


      • pimpmämmy

        Voi kuinka pieninä palasina

        on mämmyn leipä maailmalla


      • pimpmämmy kirjoitti:

        Voi kuinka pieninä palasina

        on mämmyn leipä maailmalla

        E haittaa mua.


      • idioottiolet
        oy_bimbo_ab kirjoitti:

        E haittaa mua.

        No lähe sit sinne maailmalles äläkä täällä esitä mitään.


      • idioottiolet kirjoitti:

        No lähe sit sinne maailmalles äläkä täällä esitä mitään.

        Mie lähtenyt maailmalle jo olen. Koti rakkain pleisi kuiteski o.


    • kanoottipeppu

      Mullon pukamia, kui rypäleterttu

      • rypälepyllymäämy

        No sittenhän sulla on sama ongelma kuin bimbolla!


    • Trumpkuski

      Taidan hypätä Wall Streetille 8,,( nyyh..

      Minulla todettiin punatauti ja kumiallergia

      ....farewell geishani

    • terverunoilija
      • porukat

        epäilemme sen lääkäein terveyttä


      • Tuli_HIKI----

    • Minulla on oikea polvi kipeänä (vanha urheiluvamma kiukuttelee). Kävin sen kanssa jo lääkärissä. Pääsen viikon päästä kortisoonipiikille (aikatauluongelmia).
      Hirvittää etukäteen. :'(

      • plastiikakirurgi

        mixwarte sullon vain oikea povi kipeänä?

        Onxse toinen, silikoonitissi kunnossa?


      • Hyi-i-i-i-i-i-i-i

        .

        "KOettakaas nyt hiukan käyttäytyä Hywät Rouwat"

        har

        .


    • badluckkyanzzy

      Minulla vaivasi ankara selkäkipu -johtuen 1. ja 11. rintanikaman

      murtumasta--(homo-Petri hyppäsi selänpäälle)

      Siin oli kipulaastari....

      Yx nätti pirihuora tuli moikkaamaan ja otti ilmaisexy suihin

      Shit kun se pirihuora lähti takaisin piritorille

      oli se kipulaastari, lompakko ja Rolexi kadonnut

    • kuppalanhoizu

      Suosittelemme perusteellisen terveystarkastuxen aloittamista
      t
      veneeristen tautienklinikalla

      se on maxuton ja saa ilmaiset lääkkee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe