Mitä löytyy itse kultakin?
Palstalaiset terveystarkastuksessa
29
112
Vastaukset
- wertgewrt
terveyttä ja vetreyttä löytyy
- harrmilehtinen
Olin aivotarkastuxessa #EI LÖYTYNYT MITÄÄN#
!!½½ har- aim_veri_healthy
.
"Olen terve kuin # PUKKI !!!!!1!111!!!11!!1!! #"
har
. - politbyro
Pikemminkin #PÄSSINPÄÄ
Podette mm skitsofrenian muotoa
maailmanparannusmania
värisokeana ette erota mustaa valkoisesta
- kumi.typykkä
Ratikalla thied phase brain syfilis
- buuty-love
Poden elefanttitautia
- Kihniön_kunnanlääkäri
Anzzy: keenerisankkeri, skitsofrenia, alkoholismi, vyöruusu
Lääkelehtinen: samat änkytys - oy-mämmy-ab
Mullon enureasis nokturno
- piaru
Aikaisemmassa tutkimuxessa oli
kaikilla naisilla laktoosi-intolerazzy
Sellaise nimi muutettiin_pierutaudixi_
Nyt sitä ei pode yxkään nainen Duunimaniaa potee allekirjittanut minä
- yxkysyjä
Toimitteko sexyalalla`?
yxkysyjä kirjoitti:
Toimitteko sexyalalla`?
E, mut voin diilaa sulle mikäli tarviit. Välityspalkkio o 30 % tuotteen hinnast.
Markkinahumus siis satasen tuotteest satakolkyt maksat.- pimpmämmy
oy_bimbo_ab kirjoitti:
E, mut voin diilaa sulle mikäli tarviit. Välityspalkkio o 30 % tuotteen hinnast.
Markkinahumus siis satasen tuotteest satakolkyt maksat.Pillua saa pillerin hinnalla a10centtii ja sulle tulee 3centti/pano
pimpmämmy kirjoitti:
Pillua saa pillerin hinnalla a10centtii ja sulle tulee 3centti/pano
Taitonne laskennallinen huono on, prossaa kolkyt kympist o 00,33 €. 3,3 centtii ylöspäin pyöristetään, tulee 5 centtii. Yksittäiskipaleist.
Kute Bimbo-oy:s juoruu toine "Meiän tietää pitää, paljon sadaan hilloo täst & perusteel sen kandeeks lähtee bisnekseen tähän". & laskelmieni mukaan, kandee e.- pimpmämmy
Voi kuinka pieninä palasina
on mämmyn leipä maailmalla - idioottiolet
oy_bimbo_ab kirjoitti:
E haittaa mua.
No lähe sit sinne maailmalles äläkä täällä esitä mitään.
idioottiolet kirjoitti:
No lähe sit sinne maailmalles äläkä täällä esitä mitään.
Mie lähtenyt maailmalle jo olen. Koti rakkain pleisi kuiteski o.
- kanoottipeppu
Mullon pukamia, kui rypäleterttu
- rypälepyllymäämy
No sittenhän sulla on sama ongelma kuin bimbolla!
- Trumpkuski
Taidan hypätä Wall Streetille 8,,( nyyh..
Minulla todettiin punatauti ja kumiallergia
....farewell geishani - terverunoilija
Kelan lääkäri kirjoitti, että olen täysin terve. Tuossa luettelo musiikin tahdissa
https://www.youtube.com/watch?v=Rqs8hmpdBk4- porukat
epäilemme sen lääkäein terveyttä
Minulla on oikea polvi kipeänä (vanha urheiluvamma kiukuttelee). Kävin sen kanssa jo lääkärissä. Pääsen viikon päästä kortisoonipiikille (aikatauluongelmia).
Hirvittää etukäteen. :'(- plastiikakirurgi
mixwarte sullon vain oikea povi kipeänä?
Onxse toinen, silikoonitissi kunnossa? - Hyi-i-i-i-i-i-i-i
.
"KOettakaas nyt hiukan käyttäytyä Hywät Rouwat"
har
.
- badluckkyanzzy
Minulla vaivasi ankara selkäkipu -johtuen 1. ja 11. rintanikaman
murtumasta--(homo-Petri hyppäsi selänpäälle)
Siin oli kipulaastari....
Yx nätti pirihuora tuli moikkaamaan ja otti ilmaisexy suihin
Shit kun se pirihuora lähti takaisin piritorille
oli se kipulaastari, lompakko ja Rolexi kadonnut - kuppalanhoizu
Suosittelemme perusteellisen terveystarkastuxen aloittamista
t
veneeristen tautienklinikalla
se on maxuton ja saa ilmaiset lääkkee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412