Analysoidaan naisten tuntema veto jännämiehiin

analyysi

Tässä ketjussa on tosi diippiä shittiä! Eli tässä ketjussa analysoidaan miksi naiset pitävät jännämiehistä! Jos haluatte, voitte myös pohtia psykologian, psykiatrian ja DSM-IV:n avulla tätä ongelmatiikkakenttää! Minäpäs aloitan:

- Jännämiehillä keittää säännöllisesti yli ja he tekevät ylilyöntejä interpersonaalisessa kanssakäymisessä. Sitten nainen saa tuntea sadistista ylemmyyttä, kun jännämies anelee anteeksiantoa krapuloissaan!

- Naiset saavat ulkopuolisilta huomiota koska jännämies kohtelee heitä huonosti. He saavat osakseen sääliä ja paijausta muilta ihmisiltä, koska jännämies kohtelee heitä niin huonosti!

21

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärätulkinta

      Aloituksessa on se virhe, että siinä oletetaan sen olevan faktaa, että naiset tuntevat vetoa jännämiehiin. Jotkut tuntevat, toiset eivät, riippuu ihmisestä. Kyseessä ei ole mikään kaikkiin naisiin sopiva yleispätevä ominaisuus.

      • Raakatotuus

        Kuules kyllä AIVAN KAIKKI naiset yleispätevästi tuntevat vetoa jännämiehiin ihan ihmisestä riippumatta. Se on kiinni ihan vaan siitä miten se jännämies määritellään.


      • väärätulkinta
        Raakatotuus kirjoitti:

        Kuules kyllä AIVAN KAIKKI naiset yleispätevästi tuntevat vetoa jännämiehiin ihan ihmisestä riippumatta. Se on kiinni ihan vaan siitä miten se jännämies määritellään.

        No tietenkin, jos rakastava, kiltti ja uskollinen mies määritellään myös jännämieheksi.


    • sydäntä.särkee

      Naiset ajattelee että hyvännäköinen mies ei voi olla paha. Se ajatus on iskeytynyt naisten aivoihin jo syntymästä.

      • Raakatotuus

        Sama pätee kyllä melko lailla miehiinkin.


    • Ikis__M
    • 12121212

      1. Huono isäsuhde
      Nainen on tottunut hyväksyntä-hylkäys-rulettiin, ja jännämies edustaa hänelle isähahmoa.

      2. Kapina
      Nainen on pakotettu nuorena konservatiiviseksi, ja toteuttaa epäsovinnaisen jännämiehen kautta tukahdettua kapinaansa.

      Näitä edustaa mahdollisesti 5-10% naisista. Loput eivät varsinaisesti pidä jännämiehistä mutta saattavat langeta jännämieheen koska monet ominaisuudet joita he pitävät maskuliinisina, yleensä tuovat mukanaan ominaisuuksia jotka ovat tyypillisiä jännämiehille.

      3. Yhäkin paras kuulemani selitys asiasta:

      https://www.youtube.com/watch?v=Wyct_8OL1Zg

      • Niin, olihan siellä asiaakin seassa.. videon tyypillä on varmasti ollut paljon aikaa kelailla itsekseen juttuja ja kehitellä teorioita.


      • 12121212
        PikkuLikka kirjoitti:

        Niin, olihan siellä asiaakin seassa.. videon tyypillä on varmasti ollut paljon aikaa kelailla itsekseen juttuja ja kehitellä teorioita.

        Totta. Videon tyyppi on 100% varmuudella entinen ätmi.


      • 12121212 kirjoitti:

        Totta. Videon tyyppi on 100% varmuudella entinen ätmi.

        Ja juuri siksi ei kovinkaan uskottava. Hyvää teoriaa.. mutta missä on käytännön kokemus.


      • 12121212
        PikkuLikka kirjoitti:

        Ja juuri siksi ei kovinkaan uskottava. Hyvää teoriaa.. mutta missä on käytännön kokemus.

        "Entinen".

        En oikein usko että on ätmi enää.

        Tuo naisten tapa ajatella on kyllä hauska. Miehenä keskityn siihen onko tyypin sanomisissa järkeä. Naisena sinulle tärkeämpää on tuntuuko mies uskottavalta, johon vaikuttaa ulkonäkö ja käytännön kokemus naistenkaatajana.

        Tulisitko neuvottelemaan komeimman ja kokeneimman salkunhoitajamme kanssa sijoituksesta uuteen ATMCapita-rahastoomme?


      • 12121212 kirjoitti:

        "Entinen".

        En oikein usko että on ätmi enää.

        Tuo naisten tapa ajatella on kyllä hauska. Miehenä keskityn siihen onko tyypin sanomisissa järkeä. Naisena sinulle tärkeämpää on tuntuuko mies uskottavalta, johon vaikuttaa ulkonäkö ja käytännön kokemus naistenkaatajana.

        Tulisitko neuvottelemaan komeimman ja kokeneimman salkunhoitajamme kanssa sijoituksesta uuteen ATMCapita-rahastoomme?

        Kyllähän käytännön kokemuksella on tässä tapauksessa vähintään yhtä paljon tekemistä henkilön uskottavuuden kanssa kuin teoriatiedolla.. Vai tuntuisko hyvältä ottaa vastaan parisuhdeneuvoja joltain joka ei ole ikinä ollut parisuhteessa tai vaikkapa olla kirurgin ensimmäinen leikkauspotilas?

        En tiedä mitä tekemistä henkilön ulkonäöllä on suhteessa hänen vakuuttavuuteensa ja kykyynsä hoitaa raha-asiota, kykyyn toimia naistenmiehenä sillä on kyllä merkitystä. Eli mikä ettei.


      • ätmelssön
        PikkuLikka kirjoitti:

        Kyllähän käytännön kokemuksella on tässä tapauksessa vähintään yhtä paljon tekemistä henkilön uskottavuuden kanssa kuin teoriatiedolla.. Vai tuntuisko hyvältä ottaa vastaan parisuhdeneuvoja joltain joka ei ole ikinä ollut parisuhteessa tai vaikkapa olla kirurgin ensimmäinen leikkauspotilas?

        En tiedä mitä tekemistä henkilön ulkonäöllä on suhteessa hänen vakuuttavuuteensa ja kykyynsä hoitaa raha-asiota, kykyyn toimia naistenmiehenä sillä on kyllä merkitystä. Eli mikä ettei.

        Ei se ulkonäkö raha-asioiden hoitamiseen vaikuta, mutta vaikuttaa kovasti salkunhoitajan tärkeimpään tehtävään eli rahastojen myymiseen hölmöille sijoittajille joiden pusseista 12121212 saa palkkansa :D :D :D


    • simbeliä

      Ei pidä olla liian kiltti ja nössö.

    • mistäihmeestäonkyse

      Mua kiinnostais ennemmin ätmien tuntema veto jännämiehiin. Oisko syynä:

      1. Ei tunneta oikeita pariskuntia (tai ihmisiä yleensäkään), kuvitellaan että saadakseen naisen miehen täytyy olla "jännä", väkivaltainen.

      2. Oma identiteetti perustuu kuuliaisuuteen kaiken maailman säännöille (todellisille ja kuvitelluille) ja kun itse ei saada naista, päätellään että kaikkia sääntöjä rikkomalla täytyy saada.

      • Raakatotuus

        Voin vastata kysymykseesi yhdellä ainoalla sanalla:

        KATEUS


    • PahaKurppa

      Tunnen vetoa parikymppisiin nörtteihin neitsyt miehiin, joilta vien kunnian, mutta annan mainetta.
      Joskus vahingossa voi joku ytmi livahtaa sekaan, mutta pääsääntöisesti ovat tylsiä.
      Jännät eivät pääse lähestymään, jos joskus sellaisen jossain edes kohtaan.

      • Raakatotuus

        Olisinpa tavannut sinut parikymmentä vuotta nuorempana!

        Tosin en minä enää ole oikein edes nörtti, vaan tavis. Minä olin nörtti aikana, jolloin siinä ei ollut mitään seksikästä, eikä naiset kaataneet nörttejä koska se olisi ollut ihan helvetin noloa.


      • PahaKurppa
        Raakatotuus kirjoitti:

        Olisinpa tavannut sinut parikymmentä vuotta nuorempana!

        Tosin en minä enää ole oikein edes nörtti, vaan tavis. Minä olin nörtti aikana, jolloin siinä ei ollut mitään seksikästä, eikä naiset kaataneet nörttejä koska se olisi ollut ihan helvetin noloa.

        Saattaisi sinne joku vanhempikin nörtti livahtaa, ihan huomaamatta.. tosin heillä taitaa jo olla usein defenssit selkeästi esillä?


      • Raakatotuus
        PahaKurppa kirjoitti:

        Saattaisi sinne joku vanhempikin nörtti livahtaa, ihan huomaamatta.. tosin heillä taitaa jo olla usein defenssit selkeästi esillä?

        Kuten sanoin, en ole enää edes nörtti, olen vaan outo tavis. Nörtithän on kuuminta hottia ainakin joissain piireissä nykyään.


      • PahaKurppa
        Raakatotuus kirjoitti:

        Kuten sanoin, en ole enää edes nörtti, olen vaan outo tavis. Nörtithän on kuuminta hottia ainakin joissain piireissä nykyään.

        Ei sit.

        (Oliko tämä sitä defenssiosastoa ?)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe