remeron ja paino!

Olen kyseisen lääkityksen myötä lihonu 10kg ja nyt viime ajat ollut laihdutuskuurilla ja silti paino ei laske. Eli onko laihduttaminen turhaa tämän lääkityksen kanssa? Laskeeko paino vasta lääkityksen loputtua?
Olisin kiitollinen muiden kokemuksista:)
6669
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Itse muutaman päivän syönyt tuota remeronia masennukseen/unettomuuteen. Eilen oli kokoajan vitunmoinen nälkä ja se tärkein eli unta tuova vaikutus ei ollut kaksinen. En ole ylipainoinen (onneksi), silti helvetin läskinen ja turvonnut olo hela tiden.

Äänestä
  • No siihen saa tottua et se nälkä seuraa miltei koko ajan. Mulla oli kans ekat päivät koko ajan tosi turvonnut olo mut se helpotti ku aikansa söi. Toivottavasti uni rytmi alkaa pikku hiljaa tasaantua. Mulla meni eka viikko painajaisiin herätessä ku jostain syystä ne tuli tuon lääkityksen myötä, mutta tasaantui kuitenkin. Parempaa jatkoa!

    Äänestä

  • .... kirjoitti:

    No siihen saa tottua et se nälkä seuraa miltei koko ajan. Mulla oli kans ekat päivät koko ajan tosi turvonnut olo mut se helpotti ku aikansa söi. Toivottavasti uni rytmi alkaa pikku hiljaa tasaantua. Mulla meni eka viikko painajaisiin herätessä ku jostain syystä ne tuli tuon lääkityksen myötä, mutta tasaantui kuitenkin. Parempaa jatkoa!

    Vaikeaa tuntuu olevan hoikistuminen Remeronin kanssa, ellei mahdotonta. Olen nyt pari viikkoa syönyt vaihetelevasti 400-1300 kaloria vuorokaudessa, mutta painoa hiipii yhä vain lisää. Pudotin annostuksen puolikkaaseen, koska kyse ei ole vaikeasta masennuksesta ja haluan pikkuhiljaa nähdä kuinka tulisin toimeen ilman lääkettä nyt, kun elämänmuutoksen kipinä tuntuu roihahtaneen kunnon liekkiin.

    Äänestä

Minä olen kerran elämässäni ollut remeron lääkityksellä.. Ja enää ikinä en yhtään sellaista nappia nielaise..

Turvotti, lisäsi ruokahalua ja sekös vasta maasennusta lisäsi...

Äänestä
  • joo..ei kyllä mielialaa tää painon nousu ole nostanut. Nytpä olenkin lopettelemassa koko lääkitystä. Ainut hyvä pioli koko lääkkeessä oli et sai nukutuksi hyvin. Ennemmin valvon ku turpoon.

    Äänestä

Turhaa on! Kirjoitin tästä aiheesta mirtaatsepiinin kohdalle. Käy kattomassa!

Äänestä

Kommentoi aloitusta


.... kirjoitti:

Olen kyseisen lääkityksen myötä lihonu 10kg ja nyt viime ajat ollut laihdutuskuurilla ja silti paino ei laske. Eli onko laihduttaminen turhaa tämän lääkityksen kanssa? Laskeeko paino vasta lääkityksen loputtua?
Olisin kiitollinen muiden kokemuksista:)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu