Olisin todella halukas harrastamaan peppuseksiä. Haluaisin itse menettää peppuneitsyyden ja haluaisin kokeilla ottaa mieheltä suihin. Olen tosiaan poika pohjois-pohjanmaalta.
Innokkaita viemää 16v pojan peppuneitsyyden?
4
123
Vastaukset
- Neitseellistä
Kelpaa missä ja millon?
- Kokenut22vuotias
Ap näyttäiskin todella innokain olevan valmis korkattavaks, mä olin just sun ikänen (16-v) vuonna 2011 ku mun peppuni korkattiin. Sanon pikkuvinkkinä sit että, sitten kun sun peppus korkataan ekan kerran, niin suosittelen käyttää sit reippaasti liukuvoidetta, nimittäin nimimerkillä kokemusta on. se sun peppureikäsi voi olla aluksi tosi kireä ja todennäköisesti se on, joten suosittelen aloittelijoille vielä sitä ratsastus asentoa, että meet istumaan partnerin päälle, niin että hänen peniksensä työntyy peppuusi, niin että saat itse määrätä työntösyvyyden ja sit varovaisilla liikkeillä aluksi, se sit sattuu todella paljon jos vähänkään hätiköit, joten sit otat rauhallisesti. elikkä reippaasti vaan käytät liukuvoidetta ja otat ihan rauhallisesti, niin hyvin se menee ja sillä ei ole väliä vaikka menisi koko tuubi liukkaria, sillä sitä saa lisää kaupoist, parempi tuubi liukkaria kuin sietämätön kipu xD PS: Jos vähänkään epäröit tehdä sitä, mutta haluat tehdä sen, niin mullekin käy. Joten voisimme ihan yhtä hyvin tehdä sen yhdessäkin, jos vain tälläinen jo kokenut 22-vuotias vielä sulle käypi
Musta aloitus olisi hyvä aloittaa siten että nussittava (siis sinä) olisit vatsallasi tai kyljelläsi. Niin voit rentouttaa aukkosi parhaiten. Jos menee hyvin ja ei tule liikaa kipua kannattaa painaa pohjaan asti. Sitten voitte kierähtää yhdessä ympäri ja sinä istut päällimmäisen. Kun yritä nousta tai liikkua käytät peppusi lihaksia. Se tuntuu nussijasta (se jonka muna on pepussasi) tosi hienolta.
Itse olen saanut parhaimmat kokemuksen kun annoin peppuni paikallisessa AMK:ssa olevien vaihto-oppilaiden käyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604996Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362269Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti612144- 2192122
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2141347Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181148- 89956
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47933- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12859