Innokkaita viemää 16v pojan peppuneitsyyden?

Poitsu99

Olisin todella halukas harrastamaan peppuseksiä. Haluaisin itse menettää peppuneitsyyden ja haluaisin kokeilla ottaa mieheltä suihin. Olen tosiaan poika pohjois-pohjanmaalta.

4

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neitseellistä

Kelpaa missä ja millon?

• Kokenut22vuotias

Ap näyttäiskin todella innokain olevan valmis korkattavaks, mä olin just sun ikänen (16-v) vuonna 2011 ku mun peppuni korkattiin. Sanon pikkuvinkkinä sit että, sitten kun sun peppus korkataan ekan kerran, niin suosittelen käyttää sit reippaasti liukuvoidetta, nimittäin nimimerkillä kokemusta on. se sun peppureikäsi voi olla aluksi tosi kireä ja todennäköisesti se on, joten suosittelen aloittelijoille vielä sitä ratsastus asentoa, että meet istumaan partnerin päälle, niin että hänen peniksensä työntyy peppuusi, niin että saat itse määrätä työntösyvyyden ja sit varovaisilla liikkeillä aluksi, se sit sattuu todella paljon jos vähänkään hätiköit, joten sit otat rauhallisesti. elikkä reippaasti vaan käytät liukuvoidetta ja otat ihan rauhallisesti, niin hyvin se menee ja sillä ei ole väliä vaikka menisi koko tuubi liukkaria, sillä sitä saa lisää kaupoist, parempi tuubi liukkaria kuin sietämätön kipu xD PS: Jos vähänkään epäröit tehdä sitä, mutta haluat tehdä sen, niin mullekin käy. Joten voisimme ihan yhtä hyvin tehdä sen yhdessäkin, jos vain tälläinen jo kokenut 22-vuotias vielä sulle käypi

• Musta aloitus olisi hyvä aloittaa siten että nussittava (siis sinä) olisit vatsallasi tai kyljelläsi. Niin voit rentouttaa aukkosi parhaiten. Jos menee hyvin ja ei tule liikaa kipua kannattaa painaa pohjaan asti. Sitten voitte kierähtää yhdessä ympäri ja sinä istut päällimmäisen. Kun yritä nousta tai liikkua käytät peppusi lihaksia. Se tuntuu nussijasta (se jonka muna on pepussasi) tosi hienolta.

• Itse olen saanut parhaimmat kokemuksen kun annoin peppuni paikallisessa AMK:ssa olevien vaihto-oppilaiden käyttöön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4996
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2269
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      2144
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      219
      2122
    5. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      214
      1347
    6. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      18
      1148
    7. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      956
    8. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      47
      933
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      887
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      859
    Aihe