saako miehellä olla vähän ylipainoa

keittiöekspertti

Miehet on aika tarkkoja naisten ylipaino-ongelmista, herkästi menetetään seksuaalinen mielenkiinto jos naisella on ylipainoa. Toki naisella muotoa pitää olla, luiseva lady ei tunnu kourassa hyvältä.

Itseä kiinnostaa se että miten daamit suhtautuu miehen vartaloon? Itsellenikin painoa on tullut 180 senttiseen varteen jo lähes sata kiloa, se alkaa näkymään jo vyötäröllä ja perseessä. Pitääkö pian viisikymppisen miehen olla timmissä kunnossa vai saako olla vähän mahaa?

27

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nomitäsluulet

      Ei läski ole miehellä yhtään sen seksikkäämpää kuin naisellakaan.

      • keittiöekspertti

        Eihän miehen varsinainen tehtävä ole olla seksikäs, sehän on enempi naisten töitä.


      • Nomitäsluulet
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Eihän miehen varsinainen tehtävä ole olla seksikäs, sehän on enempi naisten töitä.

        Jos meinaa päästä panemaan niin silloin on miehenkin syytä olla seksikäs. Läski ei sytytä.


      • läskistatusmies
        Nomitäsluulet kirjoitti:

        Jos meinaa päästä panemaan niin silloin on miehenkin syytä olla seksikäs. Läski ei sytytä.

        Lihavuus ei vaikuta miehen seksikkyyteen, vaan status ja itsevarmuus.


      • keittiöekspertti
        Nomitäsluulet kirjoitti:

        Jos meinaa päästä panemaan niin silloin on miehenkin syytä olla seksikäs. Läski ei sytytä.

        Olisiko noin?


      • läskistatusmies kirjoitti:

        Lihavuus ei vaikuta miehen seksikkyyteen, vaan status ja itsevarmuus.

        Niin, itsepetos maistuu yhtä makoisalle kuin vaikkapa olut ja suolaiset naposteltavat.


      • Juuri noin pinnallisia naiset aina ovat.


      • keittiöekspertti
        PikkuLikka kirjoitti:

        Niin, itsepetos maistuu yhtä makoisalle kuin vaikkapa olut ja suolaiset naposteltavat.

        En minä olisi parikymppisenä saanut pillua jos vartaloni ja ulkonäköni ei olisi ollut edustuskelpoisia.

        Nyt huomaan naisten kuitenkin katselevan minua vaikka painoa ja ikää on tullut.


      • keittiöekspertti kirjoitti:

        En minä olisi parikymppisenä saanut pillua jos vartaloni ja ulkonäköni ei olisi ollut edustuskelpoisia.

        Nyt huomaan naisten kuitenkin katselevan minua vaikka painoa ja ikää on tullut.

        Eihän pieni vatsakkuus haittaakkaan, ns iskäkroppa, jos on muutoin salskeahko, se on vaan miehekästä.. Mutta selkeä pylleröisyys kyllä alkaa haittaamaan.. ja miestissit. :)


      • keittiöekspertti
        PikkuLikka kirjoitti:

        Eihän pieni vatsakkuus haittaakkaan, ns iskäkroppa, jos on muutoin salskeahko, se on vaan miehekästä.. Mutta selkeä pylleröisyys kyllä alkaa haittaamaan.. ja miestissit. :)

        Ehkä itsellä alkaa olemaan jo rajamailla, jotain tarttis tehdä.


      • vähänpämistääntiedät
        Nomitäsluulet kirjoitti:

        Jos meinaa päästä panemaan niin silloin on miehenkin syytä olla seksikäs. Läski ei sytytä.

        Heh heh. Hauska juttu. Noinko tosiaan luulet?
        YTM:n ulkonäöllä ei naisille ole väliä, haarat aukeaa ihan muista kuin miehen ulkonäkösyistä.


      • 2322
        vähänpämistääntiedät kirjoitti:

        Heh heh. Hauska juttu. Noinko tosiaan luulet?
        YTM:n ulkonäöllä ei naisille ole väliä, haarat aukeaa ihan muista kuin miehen ulkonäkösyistä.

        No totta helkkarissa on väliä. Riittävän hyvännäköinen saa naisia ilman rahaa ja statustakin, ja nuori komea statusmies saa kauniimpia naisia kuin saman tason statusmies joka ei ole komea.


      • PalstanRuminMies
        Nomitäsluulet kirjoitti:

        Jos meinaa päästä panemaan niin silloin on miehenkin syytä olla seksikäs. Läski ei sytytä.

        En ole koskaan ollu läski enkä kyllä pulkan narukaan mutta panemaan en pääse. Ainiin olenhan ruma se muuttaa kaavaa. Kavereinani on myös läskejä miehiä joilla on kauniita naisia niin aika selvä juttu tuokin et maha ei haittaa kun naama menettelee naiselle.


      • Alkanut.kiinnostaan
        PalstanRuminMies kirjoitti:

        En ole koskaan ollu läski enkä kyllä pulkan narukaan mutta panemaan en pääse. Ainiin olenhan ruma se muuttaa kaavaa. Kavereinani on myös läskejä miehiä joilla on kauniita naisia niin aika selvä juttu tuokin et maha ei haittaa kun naama menettelee naiselle.

        Pistä kuva, että minkälaista örkkiä sun naama muistuttaa. Mahdat meinaan olla susiruma, kun sulla on pohjoiskalotin huonoin flaksi pelkästään naaman takia.


      • 12121212
        PikkuLikka kirjoitti:

        Niin, itsepetos maistuu yhtä makoisalle kuin vaikkapa olut ja suolaiset naposteltavat.

        :D

        Onpas Pikku pisteliäällä tuulella.

        Nauratti. Kiitos tästä.


    • IlmainenÄmpäri

      Ei pieni haittaa ollenkaan, mutta liika on liikaa.

      Jos mies alkaa ylipainon vuoksi näyttää naiselta -tai nainen mieheltä- silloin on jo liikaa..

      On kokemusta viimeisen päälle trimmatuista, tosi hoikista, sekä "dad body" tyypeistä. Kehon malli ei vaikuta tykkäämiseen, haluttavuuteen, tai "asioiden" sujumiseen.

    • Kyllä miehet läskejä naisia huolii mutta läskit naiset ei huoli läskejä miehiä

    • flowersreally

      Olen ollut huomaavinani, että miesten "vähän" on "vähän" eri kuin naisten vähän.

      • keittiöekspertti

        Miehen on ehkä myös vaikeampi huomata painon nousemisen, koska se menee alkuun tasaisemmin eri puolille vartaloa.


    • naisen-mielestä

      Täällä palstalla on kirjoiteltu MA-teoriasta, jonka mukaan miehen tulee olla pitkä, rikas, leveäharteinen karpaasi, että naiset innostuvat. Jotain perää tuossa varmasti onkin. Käytännössä naisilla on erilaisia makuja, mitä monet naiset ovat täällä todistelleet.

      Minustakaan pieni vatsakkuus ei haittaa, ellei mennä merkittävän ylipainon puolelle. Isossa miehessä (pitkä, leveäharteinen, jykeväleukainen ja-mitä-näitä-nyt-oli) massa saattaa olla jopa plussaa. Esim mieheni näyttää nyt vanhempana vieläkin paremmalta kuin nuorena, kun oli laiha eikä massaa vielä ollut.

      Tärkeää on sekin, mitä painosi tekee mielellesi. Naisten kohdalla liikuntaa harrastavilla naisilla on merkittävästi parempi seksuaalinen itsetunto ja omakuva (kertovat tutkimukset), sama saattaa päteä miehiin. Painolla on vaikutusta myös "markkina-arvoon" eli siihen, millaista seuraa on mahdollista saada pokaamalla. Mutta markkina-arvoon vaikuttaa myös se, millaisessa ympäristössä liikkuu. Kaikkialla suurkaupungeissa on paljon kauniita ja komeita ihmisiä, jolloin täytyy olla todella hyvännäköinen, että päät kääntyvät. Mitä pienempi paikkakunta, sitä paremmin erottuu vaatimattomillakin ulkoisilla avuilla. Kun siirrytään suurempiin ympyröihin tai vaikkapa lähiön karaoke-baarista ydinkeskustan yökerhoon, markkina-arvo voi laskea dramaattisesti.

      • Naiset ne vaan hävittää kurvinsa jollain dieeteillä koska ne luulee että miehet haluaa sitä.

        Alkaa vähän myöhemmässä iässä naisellaki naksuttaa mitä miehet haluaa.


      • naisen-mielestä
        Eräkettu kirjoitti:

        Naiset ne vaan hävittää kurvinsa jollain dieeteillä koska ne luulee että miehet haluaa sitä.

        Alkaa vähän myöhemmässä iässä naisellaki naksuttaa mitä miehet haluaa.

        Niin, mikä siinä lie, etteivät naiset usko sitä, että kurveista tykätään, jos kerran sanotaan, että tykätään. Läskinpelko oli minullakin nuorena päivittäistä ja vaivaa vieläkin ajoittain, mutta se ei ole syynä jumppaan, vaan enemmän "muodolliset asiat" ja kunto.

        Symppaan ja komppaan niitä, jotka jaksavat kertoa yhä uudelleen naiselle, että olet hyvä juuri sellaisena kuin olet.


      • naisen-mielestä kirjoitti:

        Niin, mikä siinä lie, etteivät naiset usko sitä, että kurveista tykätään, jos kerran sanotaan, että tykätään. Läskinpelko oli minullakin nuorena päivittäistä ja vaivaa vieläkin ajoittain, mutta se ei ole syynä jumppaan, vaan enemmän "muodolliset asiat" ja kunto.

        Symppaan ja komppaan niitä, jotka jaksavat kertoa yhä uudelleen naiselle, että olet hyvä juuri sellaisena kuin olet.

        Vähän hajottaa asioita kun nainen ei tunne olevansa seksikäs.


    • kohtaviiskyt

      Mä olen aina tykännyt mahakkaista ja pitkän puoleisista miehistä eikä miesmakuni ole muuttunut vuosien aikana mihinkään. Mun mielestä miehessä pitää olla mistä ottaa kiinni. Mä en edes huomaa kuin miehen kokoiset miehet. Jos mies on lisäksi miellyttävän näköinen ja mukava niin mähän olen sulaa vahaa. Kyllä kelpaisit minulle.

    • 12121212

      Vastaan, vaikken olekaan nainen. Muu ei auta koska naiset eivät koskaan kerro koko totuutta.

      Veikkaan että hyvin monikin nainen hyväksyy mielellään "miehen kokoisen miehen" joka on pitkä, harteikas, jykeväleukainen ja matalaääninen mutta hieman ylipainoinen. ns. nallekarhuvartalo on haluttua kamaa kurppaikäisten naisten keskuudessa. Voittaa jopa atleettiset, koska monen pullahtaneen tädin itsetunto ei kestäisi liian hyväkuntoista miestä elämänkumppanina.

      Jos taas mies on enemmänkin laihaläski eli muuten laiha paitsi mahaa löytyy, se on eri asia. Samoin kuin jos mies on lyhyt ja pullea eikä niinkään tanakka. Nämäkin toki ovat tasokkaampia kuin se huonoin miesvartalo, eli lyhyt ja hintelä.

    • Tahvo52

      Njaa, itse olen 185 cm pitkä ja painan siinä 92 kiloa, harteikas ja tuolla painolla on tietysti vatsaakin kertynyt vuosien mittaan. Ei nyt mikää jättipötsi mutta kuitenkin, itse olen ihan sinut asian kanssa ja vaikuttaa että ympäristökin on. Saan huomiota ihan mukavan näköisiltä ja oloisilta naisilta ja hyvä niin. En minäkään pidä laihoista naisista, lihaa saa olla mutta rajansa tietysti silläkin....ja kun en itse ole mallin mitoissa niin en sitä silloin luonnollisesti vaadi muiltakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe