Tapaatteko ketään tinderistä miehet?

hyvin.turhauttavaa

Saattekko naisia lähtemään treffeille, jos saatte niin miten?
Kerro vähän pohjatietoja, minkä tasoisena pidät itseäsi ja minkä tasoisena pidit naista jonka mahdollisesti sait treffeille.
Haluaisin vain vähän kuulla kokemuksia koska omat tilastot tältä koko vuodelta on ihan karmean huonot vaikka mielestäni profiilikuvani ja keskustelutaitoni on ihan hyvät. Kymmeniä mätsejä, kymmeniä keskusteluja naisten kanssa ja saldona yhdet treffit täysin epäsopivan naisen kanssa.

40

4931

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokumies83

Saisi edes nitä matcheja niin vois yrittää keskustelua edes... mutta kun ei tule juuri yhtään ehkä 1 kerran 2-3 kk:teen tulee. Juttelustakaan ei tule mitään kun nainen aina lopettaa kirjoittelun. Eli joo saldo pyöreä nolla tapaamisten suhteen.

• hyvin.turhauttavaa

Tietyllä tapaa ajateltuna tuo sinun tilanteesi että ei saa edes mätsejä on jopa parempi kuin minun tilanteeni joka saa mätsejä.
        Esimerkiksi mun viime mätsi: söpö liikunnallinen 23v nainen jonka numeron sain tinderistä mutta niin vain ei saa tapaamista aikaiseksi: "torstaina voisi käydä" ja edellispäivänä tulee viesti "en pääse", seuraavaksi "sunnuntaina voisi käydä" ja edellispäivänä tulee viesti "ei kyllä pysty".
        Tuon jälkeen ajattelin että mieluiten en edes mätsäisi naisen kanssa jos se ei suostu tapaamaan, tuollainen on vain turhan toivon antamista ja turhauttavaa.

• Mulla sama homma. ei matcheja tule oikeestaan mitään, ennen tuli. Ja sit naiset ei vastaa viesteihin.

• sinkkumies--

Tänä vuonna olen tavannut 6 naista. 4 oli ihan kamalia ja kaksi mukavaa naista, Kamalat naiset oli kamalan kamalia kertaa 10. Ihanat naiset oli ihania kertaa 20 jotka halusi tavat uudestaan ja yhtä tapailen edelleen. Naista pitää kehua jotenkin aluksi

• isolapsiHyi

kamala mies olet !

• hjklöä

sinkkumies--, voisitko selventää, millä tavalla naiset olivat kamalia?

• kympinmies

Sukupuolten välinen epätasa-arvo Tinderissä -jotain aivan käsittämätöntä!

Olisi hyvin mielenkiintoista tietää, millaista on olla naisena Tinderissä...

Itse antanut tykkäyksen noin 1500 naiselle, mätsejä noin kymmenen. Yhdenkään naisen kanssa ei saa asiallista viestien vaihtoa aikaiseksi. Eli ei puhettakaan treffeille pääsystä.

Jos nainen päättää etsiä seuraa netistä, hänen olisi myös pelattava sitä peliä. Kyllä varmasti jokainen aikuinen nainen tietää, mihin lähtee mukaan siinä vaiheessa kun kirjautuu johonkin seuranhakupalstalle.

• tjtke

Ei kyllä tiedä. Jos aikuisella naisella vaikka tarkoitetaan väh. 30-v vanhaa, niin aina on niitä joukossa, jotka ensi kertaa lähtevät sellaiseen mukaan ja hämmästyvät mitä seuraa. Joku on ehkä aina löytänyt seuransa muuten tai jatkuvasti seurustellut tai ajatellut homman oleva "luusereille".

• asiantuntija-

NAinen kommunikoi vain sellaisten kanssa joka turvaa naisen taloudellisen toimeentulon eli hyvätuloinen pitää olla, auto pitää olla. Kyse on statuksesta että nainen saa miehestä kumppanin joka myös elättää naista.

• Jahäntulikin

Tässä vanhempi nainen jolle ikäiseni ja 5v vanhemmat miehet tehneet ohareita kirjotellaan kyllä mut tapaaminen ei järjesty ja kuvat on nähneet, enkä ole ruma.
      Alan uskoa että nämä ovat suhteessa vielä kiinni ja vain katsovat mahiksiaan. Raakaa kokeilua. Siks poistuin ja löysinkin kaverin tansseista
      Joskus näinkin ja kait joskus nettideittikin joillain onnistuu.
      Onnea kaikille oman sopivan löytymiseen.

• sdg34gwrg

Tänä vuonna ehkä 3 matchia. Yksikään ei lähtenyt tapaamiseen.Tosin 2 poisti heti suoraan minut.

• Omiakokemuksia

Tinder tuntuu olevan aika vahvasti kauniiden ihmisten ja naisten egorunkkausta.

Mutta nettideiitiaikoina treffasin kaikki mimmit jotka itse olivat aktiivisia. Niitä oli ehkä joka toinen kuukausi. Omista aloitteista suurin osa meni hukkaan, kun juuri kukaan ei vastannut. Okei no vastasi joku aina silloin tällöin. Eli vahvasti oli joko tai. Jos naista kiinnosti, niin se oli valmis poimmittavaksi. Jos taas ei, niin peli oli menetetty. Päälle päin sitä oli tosi vaikea profiilesta nähdä ketä voisi kiinnostaa.

Naisten markkinat niin sanotusti. Tosin sattumalta tuli kyllä todella hyviäkin naisia vastaan ja lopulta hullulla munkilla se oma kultakin osui kohdalla. Ja oli kiinnostusta molemmin puolin.

Sitä en kyllä ymmärrä miksi naiset ovat niin valikoivia. Jos tuntuu ettei sopivaa löydy niin tapailkaa useampia. :D löytyy helpommin...

• Omiakokemuksia

Niin ja tavallinen 30v ukko eteläsuomesta olen. Amk pohja. Lyhyenläntä mutta sporttinen. Tavis siis...

• hyvin.turhauttavaa

Juu, naisilta tulee aina tekosyitä tekosyiden perään miksi ei voi tavata.
        Aika perus on, että sanotaan että "nyt on flunssa" mutta huomionarvoista on että eivät ikinä sano, että "kun parannun niin otan yhteyttä" tai että "sopisiko ensi viikolla". Ei kai se flunssa ikuisesti estä tapaamista :D?
        Tai treffien peruminen edellispäivänä "nyt mulle iski flunssa joten en pääse tulemaan" ja sitten kun kysyt naiselta että kävisikö toinen päivä niin nainen poistaa sinut mätseistä! :O
        Ihmetyttää vain, että miten tämä sama asia tapahtuu 95% naisten kohdalla. Miksi nainen edes mätsää jos tarkoitus ei ikinä ole tavata?

• puupuuäijä

totta joka sana!!. sitten se on käsittämätöntä että nainen tekee " katoamistempun" kun ei ole pokkaa sanoa suoraan että ei kiinnosta!!. sitäpaitsi eihän se vie kuin 5 sekuntia kirjoittaa pari sanaa" esim ei kiinnosta tai ei kiitos!!.

• ykttdt

Johonkin rajaan asti ymmärrän, että treffit peruuntuu. Tuli kuume tai sisko tuli yllättäen kylään, mutta jostain kumman syystä vain yhdessä tapauksessa n. 50 tapauksesta minä olen miehenä tehnyt "oharit". Unohtui kerran avain sisälle asuntoon vähän ennen treffeille lähtöä ja sitä selvitellessä meni pitkä tovi, kun ei ollut vara-avainta saatavilla helposti eri syiden summana ja en pystynyt edes treffiseuralle asiasta ilmoittamaan.

Kerroin sitten tuolle treffinaiselle epäonnestani ja treffit järjestyi 3 päivää myöhemmin, fiksu nainen, mutta flaksi ei käynyt.

Miehillä valitettavasti on keskimäärin enemmän pelissä treffeillä kuin naisella, koska naiset keskimäärin pääsevät helpommin treffeille.

• NaistenSalaliitto

Miten tästä tilanteesta ei puhuta valtakunnallisella tasolla? Onhan tämä ihmishistorian mullistavin muutos romantiikan ja parinmuodostuksen saralla. Yksikään normaali mies ei enää ole muuta kuin ilmaa naisille. Helvetin hyviäkin tyyppejä on, ketkä eivät enää pääse minkäänlaisen naisen kanssa treffeille!

• hyvin.turhauttavaa

Julkisuudessa ei puhuta ollenkaan tavallisten miesten naisten saamisen vaikeudesta. Pelkästään kerrotaan, että "syntyvyys on laskenut". Ihan kun asia olisi jokin tabu, että nykyään naisten vaatimukset miehille on ihan poskettomat juuri näiden tinderien sun muiden ansiosta.
        Voisi enemmän pohtia syitä sille, että miksi se syntyvyys on laskenut..

• täysinturhaa

Kopiovat toisten profiiliteksit lähes identtisinä omaan profiiliinsa, helvetisti kaikenlaisia rajoituksia mitä mies ei saa olla ja mitä pitää olla, tavata sopii silloin kun naiselle sopii ja tarvetta tulee, ollaan muka elämänkumppania hakemassa mutta ei yhdessäoleminen silti käy.
        Kiinnostus lopahtaa normalilla miehellä.
        Areena on vapaa varatuille ja jännämiehille, siinä teille juuri niitä peli- ja jännämiehiä mitä oikeasti haettekin.
        Pitäkää tunkkinne tai kasvakaa aikuisiksi jos jotain aitoa ja pysyvää suhdetta oikeasti haluatte.

• NaistenSalaliitto
        hyvin.turhauttavaa kirjoitti:

Julkisuudessa ei puhuta ollenkaan tavallisten miesten naisten saamisen vaikeudesta. Pelkästään kerrotaan, että "syntyvyys on laskenut". Ihan kun asia olisi jokin tabu, että nykyään naisten vaatimukset miehille on ihan poskettomat juuri näiden tinderien sun muiden ansiosta.
        Voisi enemmän pohtia syitä sille, että miksi se syntyvyys on laskenut..

Naiset ovat ihan pihalla itsekin tästä kuviosta, mutta hieno nähdä monen miehen olevan täysin perillä. Ei ole oikein, että toiset saavat rakastella seitsemännessä taivaassa joka päivä, ja toiset eivät saa koskaan, vain ulkonäön tai sukupuolen takia.

Miesten elämältä on viety pohja.

• herää.pahvi

Hahmotatko itse, että jos naiset eivät ole kiinnostuneet sinusta, niin se ei ole naisten vika, vaan sinun vikasi? Et voi syyttää naisia omasta markkina-arvostasi. Olet ihan pihalla siitä, että naiset voisivat harrastaa seksiä ihan kenen tahansa kanssa. Kukaan ei voi tai jos voi niin kyseessä on vain erittäin hyvännäköiset ja niitä ei nyt Suomessa paljon ole.

• 6itidk

Kukakohan tässä on pahvi tai ainakin epäkohtelias. Ei se katso miehen ulkonäköä tai muita ominaisuuksia, että kuinka paljon hän kaipaa naista! Jotain on pahasti pielessä kun komeilla ja muutenkin hyvillä miehilläkin on huomattavia vaikeuksia saada nainen rinnalleen ja heistä useimmilla ei ole tavoite naisen suhteen pilvissä.

• Kaksi naista olen tavannut tinderin kautta, joista ensimmäisen naisen aloitteesta. Yleensä ehdotan tapaamista, jos juttu luistaa. Tasoista en sano mitään, mutta varmasti ottajia riittää molemmilla.

Nykyisin matcheja tulee tosi harvoin ja keskusteluja vielä harvemmin. Matchit ovat liiankin hyvän näköisiä, enkä usko että niistä syntyy mitään juttua ja olenkin siirtänyt vastuun aloitteesta naisille.

• nobody26

Tinderissä ei kannata jutella mitään vaan kysyy naista seksiin heti kun natsaa. Kolme kertaa olen onnistunut saamaan naisen petiin. Minusta tinder ei ole kumppanin haku paikka vaan panoseuran haku paikka.

• SuoraaPuhettaE

Joitain treffi ilmoitus sivuja käyttäneenä näen sen silleen että suora kommunikoiminen on kielletty ennenkuin maksat, ja sitten kun ei maksa ei vastaa kellekään... ja kun ei maksa, niin toteaa että juu voi sen seuran etsiä muualta... ja kun huomaa ettei oikein aikaa ole kuitenkaan seurusteluun ja siihen vaivan näköön, huomaa ettei oikeestaan tarvitse parisuhdetta yhtään mihinkään... ja niin ne seurustelu profiilit poistuu : tarpeettomina

• miehen_kokemus

Olen kolmekymppinen mies. Olen mielestäni aika keskitasoa oleva mies ja saat mätsejä aika hyvin, vaikka kuvauksestani löytyy ehkä joitakin asioita joista kaikki naiset eivät tykkää (karkoittaa turhia tykkäyksiä) ja itse tykkään ehkä vain 10-20% naisten kuvista. Koetan laittaa monipuolisia kuvia itsestäni joista yhden pitää olla vähintään kasvokuva ja yhden näyttämään kropan rakenteen (ei paidattomia kuitenkaan). Tämä on mielestäni ihan reilua ja ei tule sitten ainakaan pettymyksiä.

Lähes kaikkien mätsien kanssa tulee keskustelua, mutta useimmiten keskustelut eivät mene luontevasti vaan olen huomannut usein olevani kysyjänä ja nainen vaan sitten vastailee jotain ystävällisesti, mutta lyhyesti. En sellaista naista halua edes nähdä, jos en saa mitään irti hänestä ennen tapaamista. Sitten on se pienen pieni prosentti jonka kanssa juttelu mätsää ja yleensä kutsun heidän jonkun aktiviteetin pariin, mutta en koskaan kahvittelemaan.

Tähän mennessä kaikki tapaamani naiset ovat olleet mukavia. Joidenkin kanssa ei olla tavattu enää uudestaan, vaikka ollaankin tultu ihan juttuun, mutta "se jokin" on vain puuttunut. Joidenkin kanssa ollaan tultu hyvin juttuun ja ollaan ystävystytty. Ja muutaman kanssa olen aloittanut suhteen, mutta ne ovat yleensä kariutuneet siihen, että muutaman kuukauden päästä tajutaan olevamme liian erilaisia tai haluavamme eri asioita tulevaisuudessa.

• Thhgc

Mätsejä tulee tasasesti ja treffejäkin. Pari lyhyempää suhdetta ollut ja nytkin oon muutaman kuukauden nähny samaa tapausta. Muutamia kertapanoja ollu kans. Naisia on kyllä moneen junaan, osa ei vastaa ja osa poistaa jos laittaa viestiä jne. Sanoisin et ehkä joka viidennen jolle laittaa viestiä saa treffeille. Kaikille mätseille en oo viestiä laittanut. (27v mies)

• hyvin.turhauttavaa

Sama juttu vain jatkuu ja jatkuu.
      Tällä hetkellä mulla on 12 mätsiä jotka tulleet nyt ekan viikon aikana.
      9 naiselle olen aloittanut juttelemaan aikomuksena pyytää aika pian treffeille.
      Kukaan näistä 9 naisesta ei tunnu vastaanottavaiselta, eivät enää vastaa viesteihin vaikka kaikki vastasivat ekaan tai tokaan viestiin.

Miksi nämä naiset mätsäävät kanssani jos tarkoitus ei ole nähdä?
      Kymmeniä ja kymmeniä mätsejä putkeen ja yksiäkään treffejä ei saa.

• hyvin.turhauttavaa

Ainiin ja viikon aikana olen siis antanut jokaisena päivänä 200 tykkäystä eli 12 mätsiä saadakseni minun tarvitsi tykätä 1400 naisesta.
        Tästä saadaan mätsäysprosentiksi 0,88%? Laskinko oikein?

• Sinkkumies36

Tapaan satunnaisesti naisia, tänä vuonna 5 naista tavannut, kolmen kanssa harrastin seksiä ja seksiä haenkin koska naiset ei osaa aloittaa parisuhdetta. Seksiä on helpompi saada koska siinä on selkeet rajat mitä hakee. Parishteeseen tarvittais naiselta paljon aikaa tutustumiseen ja monesti naiselle ei ole vain aikaa tapailla eikä ne oikein osaa ottaa mitään vakavasti.

• Tinderitär

Tapaamishaluni karisevat, jos aikuisesta miehestä paljastuu ruikuttava, epävarma ja suuttuva tapaus. Näin käy usein, jos en heti vastaa saapuviin viesteihin. Vastaan kyllä, kun ehdin! Sitten jää kyllä ikuisesti vastaamatta, jos yhden tai kahden päivän aikana on ehtinyt tulla monta viestiä ja perään pari kolme huhuilua "Kiinnostaakohan sua enää...?", "Mitä tein väärin?" ja lopuksi "Taisi loppua kiinnostus" tai "Just joo". Ärsyttävää!

Mä en todellakaan asu Tinderissä. Oma puhelin on myös mun työpuhelin, enkä yleensä pidä Tinderin ilmoituksia käytössä. Tinderin viestiäänen kuuluminen olisi todella epäammattimaista omalla työpaikallani. Vähän kärsivällisyyttä, miehet. Jos ei naisesta heti kuulu, mutta mätsi on edelleen listallasi, niin kyselepä mukavasti päivän kuulumisia ja kerro samassa viestissäsi mitä kivaa itsellesi on tapahtunut. Positiivisiin viesteihin on kivempi vastata kuin koviin syytöksiin siitä, että "Et vastannut minulle tuossa taannoin".

• hyvin.turhauttavaa

Tuo ei ole ainakaan se mun ongelma. En ikinä lähetä kahta viestiä putkeen ja annan naisen vastata ihan rauhassa. Ei vaan auta tämäkään lähestymistapa, ei tule treffejä vaikka olisi miten kohtelias.

• Omiakokemuksia

Saman jutun huomasin kuin yllä. Eli vaikka lähestyin asiallisesti, en laittanut koskaan viestejä putkeen jos edelliseen ei vastattu, ja valkkasin lähestyttävät sellaisten joukosta, joiden kohdalla oli jotain yhteistä, niin ei se juuri lopputulokseen vaikuttanut. Enemmän tähtien asennosta kiinni, kuka nainen sattui kiinnostumaan. Oma-aloitteisten kanssa homma toimi siis luonnollisesti parhaiten.

Tavallinen mies ei saa nettideiteillä / tinderissä vastauksia, kuin aniharvoin. Naisilla kun on liian kiire, kun heitä lähestytään vähän joka suunnasta ja kokoajan. Ei se toki siinä mielessä haittaa, jos on sitä yhtä ja oikeaa etsimässä. Mutta monen mimmin on vaikea käsittää, kuinka paljon viestejä, profiilien kahlaamisia ja aloitteita tuo mieheltä vaatii. Että löytäisi jonkun joka edes vastaa. Tämä siis sen vuoksi, että suurin osa miehistä taidetaan rankata naisten osalta kategorioihin "yök" Ja "ihan Kiva" Kumpikaan ei tosin vie miestä jatkoon.

Silti en usko, että noita jankkaajia ja viestipommittajia olisi kovin isoa prosenttia lähestyjistä. Ne on vaan tekosyy sille, että ei ylipäätään jakseta tavata ketään. "Kun siellä on vaan kauheita ja Kaheleita". Mitä luulet, että mies joka ei pidä itseään kauheana ja kahelina, ajattelee tuosta perustelusta, kun sitä kuulee joka paikasta? Vastauksia hän ei myöskään saa.

Mielipiteeni perustuu siis lähinnä omiin kokemuksiini nettideiteillä, ja tuttavanaisten nettideitti / tinder käytöksen seuraamiseen. Järestään kaikki rankataan ulos pelistä. Paitsi muutama, jotka sitten lähinnä naivat niitä naisia silloin kun ehtivät. Huvitti, kun yksi tuttu nainen, jonka kanssa aikanaan itse säädin, antoi puhelimen minulle ja kysyi jos halusin selailla miestarjontaa hänen profiilillaan. Ja sain käskyn vetää kaikki ohi... :D Monet naisethan sanovat tinderin olevan lähinnä ajanvietepeli heille. Jaaha... Että semmoista "seuranhakua"

• hyvin.turhauttavaa
        Omiakokemuksia kirjoitti:

Saman jutun huomasin kuin yllä. Eli vaikka lähestyin asiallisesti, en laittanut koskaan viestejä putkeen jos edelliseen ei vastattu, ja valkkasin lähestyttävät sellaisten joukosta, joiden kohdalla oli jotain yhteistä, niin ei se juuri lopputulokseen vaikuttanut. Enemmän tähtien asennosta kiinni, kuka nainen sattui kiinnostumaan. Oma-aloitteisten kanssa homma toimi siis luonnollisesti parhaiten.

Tavallinen mies ei saa nettideiteillä / tinderissä vastauksia, kuin aniharvoin. Naisilla kun on liian kiire, kun heitä lähestytään vähän joka suunnasta ja kokoajan. Ei se toki siinä mielessä haittaa, jos on sitä yhtä ja oikeaa etsimässä. Mutta monen mimmin on vaikea käsittää, kuinka paljon viestejä, profiilien kahlaamisia ja aloitteita tuo mieheltä vaatii. Että löytäisi jonkun joka edes vastaa. Tämä siis sen vuoksi, että suurin osa miehistä taidetaan rankata naisten osalta kategorioihin "yök" Ja "ihan Kiva" Kumpikaan ei tosin vie miestä jatkoon.

Silti en usko, että noita jankkaajia ja viestipommittajia olisi kovin isoa prosenttia lähestyjistä. Ne on vaan tekosyy sille, että ei ylipäätään jakseta tavata ketään. "Kun siellä on vaan kauheita ja Kaheleita". Mitä luulet, että mies joka ei pidä itseään kauheana ja kahelina, ajattelee tuosta perustelusta, kun sitä kuulee joka paikasta? Vastauksia hän ei myöskään saa.

Mielipiteeni perustuu siis lähinnä omiin kokemuksiini nettideiteillä, ja tuttavanaisten nettideitti / tinder käytöksen seuraamiseen. Järestään kaikki rankataan ulos pelistä. Paitsi muutama, jotka sitten lähinnä naivat niitä naisia silloin kun ehtivät. Huvitti, kun yksi tuttu nainen, jonka kanssa aikanaan itse säädin, antoi puhelimen minulle ja kysyi jos halusin selailla miestarjontaa hänen profiilillaan. Ja sain käskyn vetää kaikki ohi... :D Monet naisethan sanovat tinderin olevan lähinnä ajanvietepeli heille. Jaaha... Että semmoista "seuranhakua"

Juu.
        Tinderissä näkee aika selkeästi naisen ekasta vastauksesta lähtien että onko edes vähääkään kiinnostunut. Se on välillä huvittavaa miten naiset vastailee sun kysymyksiin sillä tavalla että kunhan vastaavat jotain, mutta mitään kiinnostusta ei ole tutustua tai tavata.

Esimerkkitapaus:
        Kysyn naiselta mitä hän harrastaa, hän vastaa että mm. tennistä. Kysyn seuraavassa viestissä josko hän haluaisi lähteä pelaamaan joku päivä. Nainen vastaa että on vasta aloittelija joten hänestä ei olisi vastusta mulle.. Huomionarvoista on että nainen ei itse anna mitään vastaehdotusta eikä tee mitään tapaamisen järjestymisen eteen.

Ei auta muu kuin spämmätä niitä keskustelunaloituksia yksi toisensa jälkeen naisille ja odottaa että keskustelu olisi vastavuoroista ja naisella olisi halua tavatakin jopa.
        Omituista kyllä koska itse voisi arvella että kun mätsäät toisen kanssa niin hänestä oltaisiin myös kiinnostuneita, mutta ei näköjään naisten logiikalla.
        Naiset yleensä väittää että "tasoja ei ole olemassa ja "kauneus on katsojan silmissä" niin kyllä sen huomaa aina että mitä epäviehättävämpi nainen niin sitä paremman keskustelun hänen kanssaan saa aikaiseksi.

• naisen_tinder_kokemukset

Itse olen ollut n. 3kk tinderissä ja macheja on tullut ihan älyttömästi, käytännössä voisin käydä treffeillä niin usein kuin haluaisin, ekalla tinder viikolla minulla oli viidet treffit mutta sen jälkeen olen hidastanut tahtia, kun minulla on muutakin elämää. Nyt käyn treffeillä noin kerran viikossa.

• hyvin.turhauttavaa

Sellaista se on kun on syntynyt naiseksi, kaikkea saa niin usein kun haluaa.
        Itse miehenä olen ollut tinderissä joka päivä tänä vuonna ja tuloksena yhdet treffit kesällä. Noita yksiä treffejä varten minun piti mätsätä varmaan satojen naisten kanssa.

• hyvin.turhauttavaa

Kaikkien näiden kokemuksien jälkeen mun tekisi kovasti mieli kirjoittaa tinder-profiiliin teksti että:
      - älä anna tykkäystä jos tarkoituksesi ei ole tutustua ja tavata.
      (ja varsinkin jos aiot peruttaa jo sovitut treffit tekosyyn varjolla)

mutta tiedän että pelkästään pienentäisin omia mahdollisuuksia tuollaisella tekstillä jonka joku voisi tulkita negatiiviseksi tai jopa katkeraksi tai aggressiiviseksi.

• Tavallinen_supermies

Tinderissä oltu parisen vuotta, tinder-treffejä on ollut..kolme? Yhden kanssa heti sänkyyn, ei kaunotar, a-ongelma mutta sängyssä erittäin aktiivinen ja laukesi herkästi. Ei ole tullut laskettua, mutta varmasti satoja ja taas satoja tykkäyksiä, matcheja ehkä pari kymmentä näiden vuosien aikana. Nyt radikaalisti vähemmän, kun ikää tuli yli 40v. Valokuvissa naama. Pitkä, urheilullinen (EI kaljamahaa tms turhaa), akateeminen, johtoasemassa (palkkataso tosin matala, mutta ei mennä siihen..) jne jne, mutta tästäkin vuodesta on kohta mennyt puolet ilman seksiä. Kaikkeen tottuu, näemmä.

Naisille Tinder toimii takuuvarmasti, omalla kohdalla into on laskenut jo pitkään. Ei jaksa enää.

• Jimipoikkeli

Joo-o, teki tinderi nainen oharit sovittuun tapaamiseen :/ ei oo luottamista naisiin nykyjään, parempi uskoa etteivät tule ja kenties yllättyä mukavasti kun tuleekin.

• huohhhhh

Painan sydäntä vain miehille, jotka voisin pelkän profiilin (kuva mahd. esittelyteksti) perusteella kuvitella tapaavani livenä. Kaikkien kanssa keskustelu ei kuitenkaan luista samalla tavalla kuin toisten tai keskustelu on mielestäni vain kuolettavan tylsää. Silloin en jaksa vaivautua treffeille, vaikkei miehessä sinänsä mitään vikaa välttämättä olisikaan. Ja kyllä, panostan itsekin keskusteluihin enkä vain vastaile lyhyesti kysymyksiin. Joidenkin kanssa kirjoitellessa sitä vain "synkkaa", joidenkin ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4423
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3035
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2928
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2723
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      340
      2671
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2635
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2319
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2065
    9. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      4
      1824
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1693
    Aihe