Eipä puututtu rikkaaseen ulkomaalaiskulttuuriin ettei oltaisi rasisteja. Ja nyt voi kadoksissa oleva isukki majailla vaikka Samuel Salmen kirkossa turvassa lain kouralta.
Oulun insesti
79
530
Vastaukset
- Mopomies_maalta
On aivan ymmärrettävää ettei kukaan lastensuojellussa asiaan puuttunut. Kuka haluaisi olla rasisti?
- Gfdsw22
Tapahtuma aika 1999-2006.. Millo sun mielestä mamutus alkoi?
- druythdrt
Gfdsw22 kirjoitti:
Tapahtuma aika 1999-2006.. Millo sun mielestä mamutus alkoi?
Vuonna 1980 tuli ensimmäiset mamut Suomeen..
- ReKQoR4M
druythdrt kirjoitti:
Vuonna 1980 tuli ensimmäiset mamut Suomeen..
Taisi olla 1973 kun Chilestä rehattiin tänne kommareita. Ylen toimittajat kusivat hunajaa. Kansa ei juurikaan asiasta pitänyt.
- MinunKäySääliksiLasta
Vielä kurjempi kohtalo on olla lapsi, ilman suojelua.
Toisaalta ymmärrän kyllä, mikä on muodikkaampaa...
Niin ei vain saisi olla. - ReKQoR4M
MinunKäySääliksiLasta kirjoitti:
Vielä kurjempi kohtalo on olla lapsi, ilman suojelua.
Toisaalta ymmärrän kyllä, mikä on muodikkaampaa...
Niin ei vain saisi olla.Valitettavasti näin on mutta jokainen haluaa säilyttää oman nahkansa. Rasistin leima saattaa tietää vaikeuksia ja jopa työttömyyttä.
Sama koskee myös pedofiilijahtia. Kukaan ei uskalla pysähtyä auttamaan lasta. Ei ainakaan mies. - 5y5wty
ReKQoR4M kirjoitti:
Taisi olla 1973 kun Chilestä rehattiin tänne kommareita. Ylen toimittajat kusivat hunajaa. Kansa ei juurikaan asiasta pitänyt.
Niin olikin!
Unohdin kokonaan.
Chilestä tuli niin pieni määrä pakolaisia Suomeen.
Mutta vuonna 1980 alko tuleen ensimmäisiä venepakolaisia Suomeen eri puolilta Aasiaa..
- oliseuskopois
tämä oli yksittäistapaus
- 18-9
Siltä vaikuttaa.
.fi/uutiset/rikos/artikkeli/jarkyttava-tapaus-oulussa-kaleva-isa-saattoi-tyttarensa-raskaaksi-useita-kertoja/6098762 - felixsteiner
Ainahan ne on yksittäistapauksia vaikka tapahtuisi mitä!
- NäinUutisissa
felixsteiner kirjoitti:
Ainahan ne on yksittäistapauksia vaikka tapahtuisi mitä!
Saattoi raskaaksi useilla eri yksittäistapauksilla?
- ToimittajatTolloja
NäinUutisissa kirjoitti:
Saattoi raskaaksi useilla eri yksittäistapauksilla?
Saattoi raskaaksi???????????
Otsikon tulisi olla RAISKASI raskaaksi!!!!!!!!!!!!! - srt6yhrsd
ToimittajatTolloja kirjoitti:
Saattoi raskaaksi???????????
Otsikon tulisi olla RAISKASI raskaaksi!!!!!!!!!!!!!Niin juuri!
Tämän tytön isä saattoi raskaaksi useilla yksittäistapauksilla.
Ensimmäinen raskaus tällä tytöllä oli 13-14 vuotiaana... - ToimittajatTolloja
srt6yhrsd kirjoitti:
Niin juuri!
Tämän tytön isä saattoi raskaaksi useilla yksittäistapauksilla.
Ensimmäinen raskaus tällä tytöllä oli 13-14 vuotiaana...Oli 11-vuotiaana ensimmäinen raskaus.
Morsian saatetaan alttarille. Vainaja saatetaan hautaan.
11-vuotiasta EI saateta raskaaksi vaan kyseessä on erittäin ruma asia ja on suomeksi RAISKAUS.
Asiat oikeilla nimillä.
Sana saattaa on nyt raiskattu toimittajan toimesta.
- väärätä.lait
Olisi rasismia puuttua asiaan. Kuka haluaa rasistin leimaa itselleen?
- skjdksjd
eipä ollu kepuloine vaan ......
- puskayllätys
Suvakit huutamalla vaatii tällaisia geenejä suomeen. Haetaaanko tyttölapsi kehitysmaasta isukille leikkikaluksi.
- Olet_läjä_paskaa
puskayllätys kirjoitti:
Suvakit huutamalla vaatii tällaisia geenejä suomeen. Haetaaanko tyttölapsi kehitysmaasta isukille leikkikaluksi.
Hei natsi, edustaako kouluampujat ja Jammu-setä vastaavasti niitä suomalaisia geenejä? Olette kyllä saatanan tyhmää pohjasakkaa.
- setrhgtr
Olet_läjä_paskaa kirjoitti:
Hei natsi, edustaako kouluampujat ja Jammu-setä vastaavasti niitä suomalaisia geenejä? Olette kyllä saatanan tyhmää pohjasakkaa.
Joo!
Sinullaiset lapsen hyväksikäyttäjät pitäisi kuohita kuin pässi, ja porsaat.. - OletVainLäjä
Olet_läjä_paskaa kirjoitti:
Hei natsi, edustaako kouluampujat ja Jammu-setä vastaavasti niitä suomalaisia geenejä? Olette kyllä saatanan tyhmää pohjasakkaa.
Hei maailmanparantaja, paraneeko maailma jos kaikki rikolliset otetaan Suomeen?
- puskayllätys
Olet_läjä_paskaa kirjoitti:
Hei natsi, edustaako kouluampujat ja Jammu-setä vastaavasti niitä suomalaisia geenejä? Olette kyllä saatanan tyhmää pohjasakkaa.
Jos vaikka Urpolaista
- hurrikaaani21
Lestadiukseen uskovat ja Muhammadiin uskovat ovat kuin kaksi marjaa.
Molemmissa pedofiilia kukoistaa ja molemmat suojelee rikollisia.
Lestadiolaiset ylipapit puolustelivat taannoin lasten hyväksikäytöstä kiinni jääneita ja peittelivät heidän rikoksiaan.
Itse profeetta nai 9 vuotiaan. - jokuontiennyt
Tyyppi oli paikallispoliitikko ja käräjäoikeuden lautamies vieläpä. Miten tuollainen on mahdollista, kun varmasti on tiedetty mitä perheessä on menossa.
- Siksikösalattiin
Siksi, koska oli jonkun muun kuin PS:n jäseniä !
- trtyuytrertyuuu
Ihan mahdollista. Sopii täydellisesti tuomioistuimien linjaan pedofiilien tuomioista.
- puskayllätys
Niinpä, mikä on äidin nimi? Alkaako m-kirjaimella?
- mäkiskäjasipiläskä
Ei ymmärtänyt tyttö-rukka kilistellä avaimia ja käydä dialogia iskän lähestyessä nysäkulli tanassa.
- OlikoSeSuvaitsematon
Olisiko voinut myös hymyillä ja leipoa pullaa?
- rasistisossut
Suomi ei suojele lapsia.
- KiinniJaHeti
Paitsi venäläislapsia...ainakin uutisista päätellen...
- dfghjkhgvfc
Kyllä sellainen ihminen joka jättää ilmoittamatta tuollaista pervoilua työpaikkansa menettämisen pelossa on täys kusipää.
- aivansairasta
Entinen demari, oli kunnallispolitiikan listoilla ehdokkaana. No minkäs sitä punikki tavoilleen mahtaa. Ihan sairasta, tytär oli jopa synnyttänyt lapsen isälleen. Kuinkahan paljon äippäri peitellyt asiaa ?
- Seeiija
Ei oo imaani, vaan Afrikasta Seydou Kouanda.
- Fhklkhfss
Ollaan niin julmetusti huolissaan rasismista mutta milloinkahan oltaisiin huolissaan ulkomaalaisten tekemistä rikoksista, ei varmaan milloinkaan..
- kamalaakka
Ja nyt ilmeisesti Suomessakin sallitaan tuoda tänne lapsimorsiamia.Tanska sallii.Ruotsiin on tullut useita hakemaan turvapaikkaa. Siis vaikka tyttö olisi naitettu vanhalle ukolle jo alle 10-vuotiaana, niin Tanska sanoo että aiheuttaa traumoja jos erotetaan pedofiiliukosta. Heillä on tukholmasyndrooma.
Ai ilmeisesti sallitaan. No millä sen Suomessa mielestäsi kieltäisi, kun meillä itsekin vihitään lapsia ihan laillisesti? Meillä ei ole avioliitolla alaikärajaa. Jos haluttaisiin olla sallimatta maahanmuuttajille, niin pitäisi nyt ensimmäisenä ihan kieltää lailla se lasten vihkiminen ylipäätään.
- silleestivaa
Upp
- pelottavannäköinen
http://mvlehti.net/2016/10/02/viranomaisille-vinkki-oulun-insesti-isa-seydou-kouanda-loytyi-katso-valokuvat-pedofiilista/
--------------------------------------------
"Viranomaisille vinkki – Oulun insesti-isä Seydou Kouanda löytyi – katso valokuvat pedofiilistä" (MV-lehti)- hahahahahahah
Savimajasta ei muuta voi odottaakaan tulevan.
- jeskamandee
Ja taas joutuu suomalaiset maksamaan korvauksia.
- nnvvsa
"Mies toimi Oulun seudulla yrittäjänä, paikallispoliitikkona ja käräjäoikeuden lautamiehenä".
Millä edellytyksillä?
Siivousfirman omistajanako?- tutkintoon
No ihan vaan sillä että on ulkomaalainen sillä pätevöityy kaikkeen mahdolliseen.
- JuhaSpipilä
tutkintoon kirjoitti:
No ihan vaan sillä että on ulkomaalainen sillä pätevöityy kaikkeen mahdolliseen.
Ne vaan on niiiin moniosaajia!!
- DEMARI.INSESTIMATU
Puolueilla on tarjolla ulkomaisen syntyperän omaavia ehdokkaita Oulussa 11.
Eniten heitä löytyy SDP:n listalta, yhteensä neljä.
Valtuustoon ovat tarjolla
Norsunluurannikolta kotoisin oleva pesula-alan yrittäjä Seydou Kouanda,
ghanalainen painaja Peter Owusu, bangaladeshilainen islam-pappi, imaami Abdul Mannan
Montako mielenosoitusmarssia suvakit vuosia raiskatun lapsen takia järjestävät?- DEMARI.INSESTIMATU
Kalevan saamien tietojen mukaan mamu hyväksikäytti tytärtään monta vuotta.
Demari mamun oma tytär tuli useita kertoja raskaaksi omalle isälleen.
Demari mamun tyttärelle tehtiin lukuisia abortteja ja hän jopa synnytti isälleen pojan!
Toiminta on ollut pitkäkestoista ja sisältänyt toistuvia sukupuoliyhteyksiä.
Lastensuojelun kontrolli petti täysin.
Vai salattiinko juttu tahallaan demareiden hyväveli verkoston taholta?
Lapin yliopiston rikosoikeuden emeritaprofessorin Terttu Utriaisen mielestä on syytä tutkia, ovatko Oulun kaupungin lastensuojelu viranomaiset syyllistyneet asiassa rikoksiin jättäessään puuttumatta asiaan.
Tapaus antaa Oulun lastensuojelun toiminnasta ”aivan ihmeellisen kuvan”.
– Raskauden keskeytyksiä on ollut niin paljon, että tottakai he ovat tienneet hyväksikäytöstä!
Ongelma on että miksei Oulun lastensuojelun viranomaiset ole halunneet puuttua demaritoveri mamun törkeyksiin?
Oulun kaupungin lastensuojelun palvelupäällikkö Teija Sulisalo ei kertomansa mukaan voi kommentoida yksittäisten asiakkaiden asioita salassapitosäädösten vuoksi mitenkään. - KuinkaMontaAborttia
Demarimamun tyttärelle tehtiin ensimmäinen raskaudenkeskeytys 11-vuotiaana Oulun yliopistollisessa sairaalassa.
Tytär tuli useita kertoja raskaaksi
Hänet pakotettiin lukuisiin abortteihin.
Yhden lapsista hän lopulta synnytti 16-vuotiaana.
Kuinka monta aborttia lapselle voidaan tehdä 11 - 16 vuotiaana ilman että lastensuojelu puuttuu asiaan? - RaiskasiJoPikkuLapsen
Tyttö kertoo joutuneensa demarimamuisänsä pahoinpitelemäksi pienestä pitäen ja tulleensa ensi kertaa raskaaksi 11-vuotiaana.
Siitä seurasi ensimmäinen monista aborteista.
Tyttö haaveili itsemurhasta jo päiväkoti-ikäisenä, mistä kertovat Kalevan mukaan myös lastensuojeluasiakirjoista.
Eli demarimamu on todennäköisesti touhunnut tytön kanssa tämä ollessa päiväkoti-ikäinen?
Vasta 11-vuotiaana tyttö on tullut raskaaksi koska on tullut lisääntymiskyiseksi.
- Firmantietojanetistä
Siivouspalvelun nimi: Siivousliike Chem Dry Finland Oy
Osoite: Tornihaukantie 4 C 29, 90250 Oulu
Puhelinnumero: 085542610 - LöytyyJosHalutaanLöytää
Kalevan jutussa tytär kertoi demarimamuisänsä häipyneen ulkomaille pelätessään jäävänsä teoistaan kiinni?
Lehden mukaan oikeuskäsittelyä viivästyttää se, ettei syytetyn olinpaikka ole viranomaisten tiedossa.
Voisitteko tehdä kansainvälisen pidätysmääräyksen?
Eiköhän se sieltä löytyisi?- samuelsalmi
Oulussa pääsee kirkkoon piiloon.
- IrtisanoutukaaSPD
""Montako mielenosoitusmarssia suvakit vuosia raiskatun lapsen takia järjestävät?""
Voisivatko demarit irtisanoutua insestipedofiliasta, vai pitääkö lähteä marssimaan? http://mvlehti.net/2016/10/02/viranomaisille-vinkki-oulun-insesti-isa-seydou-kouanda-loytyi-katso-valokuvat-pedofiilista/
Löytynyt on !
Late Lapista. SSSS Ry!- Huomenta_Kiteeltä
!
Ulkomaalainen saattoi tyttärensä raskaaksi useita kertoja.
http://mvlehti.net/2016/10/02/viranomai ... ofiilista/
=
Jäämme mielenkiinnolla odottamaan missä vaiheessa muut tiedotusvälineet julkaisee kuvan herrasta!
Mikäli entiset merkit paikkansa pitävät, niin siihen kuluu vähintäin riittävän pitkä aika!
=
"Lapin yliopiston rikosoikeuden emeritaprofessori Terttu Utriainen puolestaan sanoo, että Oulun kaupungin lastensuojelu on saattanut syyllistyä asiassa rikoksiin. Hänen mielestään on syytä tutkia, ovatko sen työntekijät syyllistyneet asiassa rikoksiin jättäessään puuttumatta asiaan.
– Raskauden keskeytyksiä on ollut niin paljon, että tottakai he ovat tienneet hyväksikäytöstä. Sitä ei ole vain haluttu nähdä, Utriainen sanoo lehdelle."
http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikke ... ja/6098762
!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016100122399674_uu.shtml
Nyt uutinen löytyy myös Iltalehdestä, mutta ilman kuvaa !
Late Lapista. SSSS Ry!- Parasitoidimatut
"On aivan ymmärrettävää ettei kukaan lastensuojellussa asiaan puuttunut. Kuka haluaisi olla rasisti?"
Onhan siinä kuva(suggestio kantiksesta), mutta ei tietenkään sen saatanan karvapersmatun kuvaa...
Tuotakaan ei olisi kukaan julkituonut, että kyseessä on matu, jos MV:tä ei olisi ollut olemassa... - EiKerrotaSalaillaan
Parasitoidimatut kirjoitti:
"On aivan ymmärrettävää ettei kukaan lastensuojellussa asiaan puuttunut. Kuka haluaisi olla rasisti?"
Onhan siinä kuva(suggestio kantiksesta), mutta ei tietenkään sen saatanan karvapersmatun kuvaa...
Tuotakaan ei olisi kukaan julkituonut, että kyseessä on matu, jos MV:tä ei olisi ollut olemassa...Niinpä, nimi olisi pidetty salassa vanhaan kunnon Otanmäen murhamatutyyliin...
Parasitoidimatut kirjoitti:
"On aivan ymmärrettävää ettei kukaan lastensuojellussa asiaan puuttunut. Kuka haluaisi olla rasisti?"
Onhan siinä kuva(suggestio kantiksesta), mutta ei tietenkään sen saatanan karvapersmatun kuvaa...
Tuotakaan ei olisi kukaan julkituonut, että kyseessä on matu, jos MV:tä ei olisi ollut olemassa...Eikö matu ollut turvapaikanhakija? On siinä prosessi kestänyt, jos tämä tyyppi on kaikki nämä vuodet ollut hakemassa turvapaikkaa. Ei ihan täsmää.
Kun on kyse tällaisista tapauksista, uhria suojellaan eikä tietoja siksi julkisteta. Tämä on ihan tavallinen käytäntö.- MatutarhauksenEhdoilla
EiKerrotaSalaillaan kirjoitti:
Niinpä, nimi olisi pidetty salassa vanhaan kunnon Otanmäen murhamatutyyliin...
Aivan, Kajaanin kuristelija murhaajien nimiä ei julkaista, miksi?
Murhamatut ovat matutarhausbisneksen tavoin valtiovallan erityisessä suojeluksessa, siintäkö se johtuu..?
Samahan pätee näköjään myös näihin raiskari-insestimatuihin... MatutarhauksenEhdoilla kirjoitti:
Aivan, Kajaanin kuristelija murhaajien nimiä ei julkaista, miksi?
Murhamatut ovat matutarhausbisneksen tavoin valtiovallan erityisessä suojeluksessa, siintäkö se johtuu..?
Samahan pätee näköjään myös näihin raiskari-insestimatuihin...Minä puhuin uhrin suojelemisesta insestitapauksessa.
Miksi valtaosaa murhaajista ei julkaista, en tiedä. Kajaanin tapauksessahan murhasta tehtiin julkinen, mutta valtaosa murhaajista on sitten ilmeisesti valtiovallan erityisessä suojeluksessa, kun ei edes uutisoida tapauksista, jos tuota logiikkaasi nyt halutaan jatkaa.
Tietysti jos mietitään, että murhaajat pitäisi julkistaa, niin ehkäpä pahoinpitelijät ja raiskaajatkin pitäisi jne, ja siinä sitä ollaankin tilanteessa, jossa uutiset venyisivät valtavan pitkiksi ja ainut käsiteltävä asia olisi rikos toisensa jälkeen. Mutta mitäs pienistä. Kyllä tästä varmasti saa taas jotenkin etnisen suojeluasian ja voi kauhistella sitä.
- turhat.uutisoinnit
Mitä se meille kuuluu, mitä jossain perheessä tapahtuu. Kummallista jauhamista yhtäkkiä, kuka tuollaisenkin meni nostamaan uutisiin.
Ei tässä maassa muutenkaan lapsista välitetä, miksi sitten tästäkään.- Negroidille
Me ollaan suomalaisia ja täällä tehdään mitä käskemme ja kaikki mitä maassamme tapahtuu kuuluu meille.
- SuomiMätäneeMatuilla
Suvakkihuoramedian "rasismipelko" mädättää Suomen maata sisältä päin, tässähän se taas hyvinkin eläväisesti viranomaisten pelkokertoimissa(=ei puututtu asiaan kun kyseessä oli matu) nähtiin...
En tiedä, onko kyse rasismista, mutta todella törkeästä piittaamattomuudesta vähintään. Sitähän tutkitaan, onko rikoksiin jopa syyllistytty asiassa. Ihme, jos ei ole. Lastensuojelun toiminta tuntuu välillä mielivaltaiselta. Toisaalta tehdään huostaanottoja mitä kummallisimmista syistä ja toisaalta sitten joissakin todella räikeissä tapauksissa, kuten nyt tässäkin tai vaikkapa siinä 8-vuotiaan murhaan johtaneessa Vilja Eerikan tapauksessa, jätetään lapsi vain kärsimään mitä hirvittävimpiä asioita.
"– Helsingissä näkyy, ettei puututa vaikeisiin tapauksiin. Selkeästi osa työntekijöistä skippaa ja vetoaa, ettei kuulu minulle. Jopa asiakkaan kuullen sanotaan näin, yksi lähteistä sanoo."
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001142379.html- vihainen.akka
Koitahan nyt sinäkin turbaani laajentaa sitä suvakkiuttas ; tässä tapauksessa lapsella oli itsemurha-ajatuksia jo lastentarhassa ollessaan, ja ilmeisesti oli jo silloin sosiaaliviranomiasten tiedossa. 11-vuotiaana abortti, lukuisia abortteja teininä, ja suljetulla osastolla, jossa kertoi, että oma isä raiskasi. Silti mitään ei tapahtunut. Kyse ei ole mistään skippaamisesta vaan selvästä rasismin pelosta. Te suvakit olette kylvänneet tätä pelkoa viranomaisiin vähemmistövaltuutetun toimesta jo vuosikymmeniä. Kuka sossuvirkailija haluaa olla lööpeissä kun "aiheettomasti epäilty maahanmuuttajaisä" nostaa helvetinmoisen rumban. Ilmeiseti tämä äijä on ollut hyvin dominoiva ja mölyäkäs, sama juttu oli Albertin tapauksessa, mustalaiset mölysi ja möykkäsi synnytyssairaalassa ja uhri vaikeni. Kyllä se sormi tässä tapauksessa osoittaa juuri teihin suvakit, samalla tavalla kävi Britanniassa kun mamujengi raiskasi ja myi huumattuina lapsia eteenpäin, viranomaiset eivät rasismin pelossa tehneet mitään. HÄVETKÄÄ.
vihainen.akka kirjoitti:
Koitahan nyt sinäkin turbaani laajentaa sitä suvakkiuttas ; tässä tapauksessa lapsella oli itsemurha-ajatuksia jo lastentarhassa ollessaan, ja ilmeisesti oli jo silloin sosiaaliviranomiasten tiedossa. 11-vuotiaana abortti, lukuisia abortteja teininä, ja suljetulla osastolla, jossa kertoi, että oma isä raiskasi. Silti mitään ei tapahtunut. Kyse ei ole mistään skippaamisesta vaan selvästä rasismin pelosta. Te suvakit olette kylvänneet tätä pelkoa viranomaisiin vähemmistövaltuutetun toimesta jo vuosikymmeniä. Kuka sossuvirkailija haluaa olla lööpeissä kun "aiheettomasti epäilty maahanmuuttajaisä" nostaa helvetinmoisen rumban. Ilmeiseti tämä äijä on ollut hyvin dominoiva ja mölyäkäs, sama juttu oli Albertin tapauksessa, mustalaiset mölysi ja möykkäsi synnytyssairaalassa ja uhri vaikeni. Kyllä se sormi tässä tapauksessa osoittaa juuri teihin suvakit, samalla tavalla kävi Britanniassa kun mamujengi raiskasi ja myi huumattuina lapsia eteenpäin, viranomaiset eivät rasismin pelossa tehneet mitään. HÄVETKÄÄ.
Rasismin pelko on tietysti se helppo vastaus maahanmuuttovastaiselle. Se ei kuitenkaan selitä alkuunkaan tuon ongelman laajuutta. Pitää olla kiinnostunut muistakin lapsista kuin maahanmuuttajien.
On hyvä, että olet vihainen. Tästä kuuluukin olla.- haista.ite
No mitä muuta se on kuin viranomaisten rasismin pelkoa? Lapsi oirehtii lastentarhassa, lapsi on paksuna 11-vuotiaana? Varmasti löytyy dokua ja raporttia ja epäilyä sivukaupalla.
Sossutädit vai mitkä lie ehdottaa e-pillereitä lapselle?käytä lapsi ehkäisyä niin et tule paksuksi. Aika hauskaa muuten, että vasemmistolainen kansanedustaja hyökkäsi sosiaaliviranomaisen kimppuun aikanaan, koska nämä käytti huostaanoton perusteena sitä, että lapsi tai teini käyttäytyi seksuaalisesti holtittomasti. Kuulemma lapsen yliseksuaalinen käytös on aivan normaaia????!!! Varsinainen vasemmistolainen unelmatapaus. Ja sitten toinen juttu, tässä ketjusssa puhutaan juuri tästä tapauksesta, turha tulla jammujuttuinesi tähän ulvomaan. Viranomaisten rasisminpelkoa jota muuten tämä uhri itsekin epäilee, on raportoitu muista maista ihan riittämiin. Te suvakit olette valmiita uhraamaan jopa lapset tälle kiimallenne. Tuhoamaan heidän mielenterveytensä.
- suvakithelvetistä
Voi hyvä jumala näitä suvaitsevaisten .... aikaansaannoksia.
Tätä suvaitsevaisuus aiheuttaa
ollaan niin yltiösuvaitsevaisia, että oikeat ihmisoikeudet unohtuvat
haukkukaa vaan "rasistiksi"
sehän näiden tarkoitus on, että haukutaan jo varoiksi vähän etukenossa,
että kukaan ei uskalla puuttua niiden touhuihin.
Ei se "uskonvapaus" ja "vieraskoreus" tarkoita tätä - parhaimmillaan.
Siksi suomi paini tänne lait ja asetukset että suojataan ihmisen oikeudet
ja nyt
suvakit ovat polkemassa ne alas.
suvaitsemalla ne näkymättömiksi
vaikenemalla- Parasitoidimatut
"suvaitsemalla ne näkymättömiksi
vaikenemalla"
Sehän se tämän nykyaikojen myrkkysuvakismin pääagenda just on.
Ei saisi keskustella ja kaikki vähänkin negatiivinen pitää pyrkiä piilottamaan.
Nuo MV-lehden ajojahdit ovat oikein klassisia kouluesimerkkejä tuosta kehityksestä... - suonostihoidettutiedotus
Parasitoidimatut kirjoitti:
"suvaitsemalla ne näkymättömiksi
vaikenemalla"
Sehän se tämän nykyaikojen myrkkysuvakismin pääagenda just on.
Ei saisi keskustella ja kaikki vähänkin negatiivinen pitää pyrkiä piilottamaan.
Nuo MV-lehden ajojahdit ovat oikein klassisia kouluesimerkkejä tuosta kehityksestä...Vaikeneminen, vapaan keskustelun kieltäminen ja pelottelu ovat aivopesun tunnuksia ja keinoja.
Suvakkien keinot ovat niin törkeitä, ja valtamedian viimeaikainen valikoiva vaikeneminen ovat aiheuttaneet sen, että jopa kannatan MV- lehden kaltaista
ehkä vähän överiä suoruttaa, mutta se pitää merkin siinä missä on nolla- kohta.
Jokainen lukutaitoinen voi tarkistaa MV- lehden julkaisemia juttuja verkosta, eri lähteistä
jos on lukutaitoinen.
Ei sillä, että onko ulkomaankielinen juttukaan aina 100% totuus, mutta
ei uutiset ole kenenkään yksityisomaisuutta.
Jos nyt otetaan vaikka Tanskan tapahtumat.
Koko siirtolaisasian olisi voinut hoitaa aiheuttamalla vähemmän vihaa,
mutta johto on ottanut pakottamisen linjan. He päättävät ja toimivat ja
sanovat "turvat kiinni".
Eikä siirtolaisnaisten tai lasten asema parane suvakkien vaikenemisella.
- lapsikauppa
Onkohan tämä edes biologinen isä, vai onko viranomaisia kusetettu ja mies on tuonut taipumuksiaan tyydyttämään jonkun lapsen omissa nimissään afrikasta? Se tekee tästä vielä kauheamman tapauksen, koska suomen viranomaisilta kielleettiin dna testit.
- Demuvirkailijat
Taisivat virkailijatkin käydä naimassa tyttöä.
- IhanneMiesmalli
Tai isää.
- kummallistaon
Eipä löydy demaripäättäjää irtisanoutumaan pedofiliasta, teen tästä omat johtopäätökseni puolueen arvomaailmasta.
- valtteri.ei.toistu
Suomessa ei kuulu puuttua mihinkään toisen kulttuurin toimintatapaan. Viranomaiset toimivat aivan oikein, kun sulkivat silmänsä.
Luultavimmin he tulevat sulkemaan silmänsä seuraavienkin samanlaisten tapahtumien edessä, mikä on sinänsä ihan oikein.
Antaa mölykkäiden itse hoitaa asiansa, mölyämällä.- rthrtyhtrhtr
Annettaiskohan vankilaan menon sijaan isukin mennä naimisiin tyttärensä kanssa. Oltaisiin vähän Tanskaakin suvaitsevampia. Uusioperhe jossa isä on naimisissa äidin ja tyttären kanssa. Sitten A-talkiin kehuttavaksi.
- hianooakat
Joo mutta nyt ollessaan aikuinen tämä uhri hakee korvauksia.Ja me kaikki maksamme siitä että ukko pani ja viranomaiset antoi panna. Ehkä akat oli niin häikäistyneet sossumustan komeudesta.
- Anonyymi00073UUSI
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654