Pikkutyttö piti liikuttavan puheen rasismista

mediakusettaa

10

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GaySatanicalUSA

koraani on antisemististinen kirja.

• Somaleilla

Takki Täynnä Unelmia Somalian rakentamisesta

• Ruispalat_1.89

Eli haluaako tyttö sanoa (mulla toi toisto pätkii, eikä tee mieli kulla uudestaan)

Eli haluaako tyttö sanoa, ettei poliisi saa ampua kun heidän väkensä tekee rikoksia tai kun poliisi tuntee itsensä uhatuksi?

Voisko tyttö vedota omaan mustaan kansaan että lopettaisivat rikokset, ettei poliisin tarvi ampua rikollisia, jotta kaikki lapset saisi pitää isit ja äidit.
      Mun mielestä valituksen kohde on väärä. Turha kitistä Fazerille jos Nokian puhelin ei toimi.

Mä kuulin siitä tosin vain pari lausetta itkun seasta. Hyvin oli tyttölasta aivopesty että poliisi tietty ihan huvikseen ampuu mustia ja siksi lapset menettää isit ja äidit. Aivan sairasta aivopestä lapsia, mutta niin ne kasvattaa lapsensa lapsista asti vihaamaan poliiseja niin aikuisen atuokin alkaa kiusaamaan poliiseja, koska niillä o siihen aiin hyvä syy.

Miksi se yleisö alkoi karjua kesken?

Ja ampuja poliisihan on ollut yleensä musta itsekin ... ne kun tuntee siellä sen mustan kansanosan useamman sadan vuoden ajalta, ne on samanlaisia kuin täälläkin että niiden kuuluu saada tehdä rikoksia ja jos niitä ammutaan niin kaikki saa loistavan keppihevosen alkaa riehumaan. Siitä alkoi Ranskan Mellakat vuonna öö 2008 vai oliko aiemin ...

Mä en tiedä miten monta kertaa se pitää sanoa ettei kyse ole mustanväen nahan väristä vaan käytöksestä. Poliisia kohti ei tehdä uhkaliikkeitä. Olen ihan varma kun vähemmistöt alkaa käyttäytyä ei-rikollisesti niin suhtautuminen voi muuttua ... sanotaanko siitä noin sadan vuoden säteellä... siis jos ne muuttuisi rikollisista ihan oikeasti ei-rikollisiksi, mutta sitähän ei kukaan niiltä edes odota, tuskin edes toivoo kun kaikki tietää etä niiden tarkoitus on vain tuhota valkoisten maailma.

Tämä on kautta linjan samaa käytöstä noilta "rasismin uhreilta" eli ne itse tahallaan härnää toista osapuolta kuten se Barbaarin äiti ja sisko. Jos poliisi pyytää henkkareita se pyytää, mutta ei nää kun alkaa heti rasismi-riehunta ja tilanne vaan pahenee.

Kyl mä tunnen suomalaisia, joilta poliisi kysynyt vähän väliä henkkareita. Ja näyttivät ja matka jatkui. Miksi vähemmistöjen pitää pelleillä ja leikkiä rasismin uhria kokoajan? Kaupassakin mustalainen kassalla ostokärryt täynnä "toisesta kaupasta ostettuja tuotteita" Ei ole kuittia. Miten voi olla niin tyhmä? No kun saa hyvin rahaa kun vetää oikeuteen ja leikkii olevansa rasismin uhri. Ne tekee tuota ihan kiusallaan ja tahallaan ja toivoo pääsevänsä julkisuuteen ja rahaa. Ja vielä ihmettelee ettei niistä pidetä.

Minäkin pidän aina kuitin mukana kun menen toisen kauppaan ja niin itiksessä kaksi vartijaa juoksi mun perässä, mä menin vielä sivuun etten ole niiden edessä, niin jumalaut ne pysäytti minut! No oli kuitit kaikki tieysti. Tuli vartijoille kiire, taisi lähteä juoksukaljat kaupasta ja silleen sai vartijat pois tieltä. Arvatkaa oli kyse leipäpaketista, jonka ostin toisesta kaupasta ja makkaran hain toisesta kun seillä oli parempaa. Se leipä maksaa n 2€ paljonkohan kauppa menetti niissä juksukaljoissa. Kaupasta mun pysäyttämiseen oli varmaan n 5-10 min. Miksei aikasemmin ,,, must jotenkin outo keksintö koko varkaus epäilys. Mutta ei mua ammuttu eikä pidätety - näytin kuitit kun pyydettiin, enkä alkanut pelleilee mitään rasismista. Näin tää yhteiskunta toimii joku ilmoittaa että toi pölli leipää ja vartijat perään.

Noista Jenkkilän tapauksista en tiedä ja voin kuvitella että ko alueen poliisit tietää asiat paremmin, mutta veikkaan, että pysäytetyt tekee jotain äkkiliikkeitä, että antaa kuvan että mä saa*ana kaivan aseen täältä... tekee sen ihan kiusallaan jotta ammutaan että taas saa uhriutua. Ne hajottaa vakaata USAn yhteiskuntaa kuten nuokin tulee tänne Eurooppaan vain tuhoamaan rauhan ja tulevaisuuden ja ilmapiirin.

• dfvgnhjk

Rasismi on suvakkien päässä.

• ylen uutisissa äsken juttua eduskunnasta. Meinasin antaa ylen(!)OK

• KolmeCenttiä

Eipä kukaan edustajista ehdottanut muslimijärjestöjen kieltämistä.
        Ne vasta väkivaltayhdistyksiä ovatkin ja kovin rasistisia.

Tietysti tämänlainen suun avaaminen olisi poliittinen ja taloudellinen itsemurha.

• Rasismi on aate tai toiminta, jossa ihmisten rodun, etnisen taustan tai biologisten eroavaisuuksien tai näihin liittyvien fyysisten tai henkisten ominaisuuksien erilaisuudella perustellaan ihmisten eriarvoista kohtelua eli syrjintää.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Rasismi

• mediakusettaa

Jep poliitikot on aivottomia omaan napaansa tuijottavia broilereita.
      Media valehtelee ja vääristelee asioita härskisti, tavallinen mökin mummo ja pappa
      uskoo kaiken minkä YLE tv:stä oksentaa. Valtakunnanlehdet ( 99,9% ) seuraa perässä samalla linjalla.
      Täytyy sanoa, että meille ei ole koskaan valehdeltu näin paljon, siinä konsultti-tutkimuskin jää toiseksi..

• AikoinaanLiikuttavaa

"Puolueemme perinteisiin kuuluu taistella kaikkea kapeakatseista kansallismielisyyttä, šovinismia, nurkkapatriotismia, sionismia ja antisemitismiä vastaan missä tahansa muodossa ne ilmenevätkään. Me pysymme uskollisina tälle perinteelle. Meidän pitkä kokemuksemme osoittaa, että kansalliset asenteet voidaan tehokkaasti korvata lujalla internationalismilla, internationalistisella koulutuksella."

Mihail Gorbatšov:
      Perestroika ja uusi ajattelu (s. 133)
      WSOY, 1987

• mediakusettaa

"jabadabaduuu"

Fred Flintstone

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6194
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3073
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2223
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1837
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1808
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1793
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1542
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1529
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      50