Olen joskus kuullut puhuttavan ehkäisyvaahdosta...voisiko joku kertoa että mitä se on ja miten sitä käytetään? Laitetaanko sitä aina ennen yhdyntää vai miten?
ehkäisyvaahto...??
1
411
Vastaukset
- enää myynnissä
yhtäkään ehkäisyvaahtoa,ainut markkinoilla oleva spermisidi on PATENTEX OVAL-emätinpuikko.
Puikko asetetaan emättimeen 10 min. ennen yhdyntää ja sen annetaan sulaa,ehkäisyteho kestää tunnin.
Patentex Oval EI yksistään riitä ehkäisykeinoksi jos ikää on alle 40v,vaan sen kanssa pitää käyttää kondomia (lateksisellaista!).
Myydään apteekeissa,on reseptivapaata 12 kpl:n hinta noin 12 euroa.
Toki jos lapsen tulo ei ole katastrofi sitä voi käyttää yksistään,mutta sen ehkäisyteho on tosiaan aika alhainen,itse asiassa valmistaja on muuttamassa tietoja sen ehkäisytehoprosenteista.
Se kun on pettänyt niin monet käyttäjänsä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204167Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231689- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o72945