Musiikkigallup

aynaar

Painottuu lähinnä kuunteluun

1. Mitä eri medioita käytät musiikin kuunteluun, kuunteletko levyltä/radiosta tai lataatko puhelimeen?
2. Minkä tyylistä musiikkia kuuntelet?
3. Kuinka paljon musiikkia kuuntelet?
4. Omistatko (musiikin kuuntelua varten) erillisen kaiuttimen?
5. Käytätkö nappikuulokkeita vai ihan kuulokkeita?
6. Kuinka paljon musiikki merkitsee sinulle?
7. Oletko omistanut tai omistatko esim mp3-soittimen?
8. Kuunteletko vähän kaikkea vai keskitytkö kuuntelemaan yhtä tai useampaa yksittäistä artistia/bändiä?
9. Kuunteletko rakkaudesta musiikkiin, ajan kuluksi, taustahälyksi, jostain muusta syystä vai kenties useammasta?
10. Teetkö enemmän omia soittolistoja kuin kuuntelet muiden tekemiä?
11. Teetkö itse musiikkia?
12. Osaatko itse soittaa jotain soitinta?
13. Onko suosikkiartistia/-bändiä? Mikä?
14. Mitä mieltä olet nykymusiikista?
15. Entä kasarimusiikista?
16. Mitä radiokanavia kuuntelet, vai kuunteletko ollenkaan?
17. Mistä musiikkigendreistä pidät vähiten?

8

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PEN-PINEAPPLE-APPLE-PEN!!!!!!!!!

      • KYS XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • I HAVE A PEN! I HAVE AN APPLE! UMM. APPLE PEN!!!


    • 1. Mitä eri medioita käytät musiikin kuunteluun, kuunteletko levyltä/radiosta tai lataatko puhelimeen? Kuuntelen deekMusicStoresta
      2. Minkä tyylistä musiikkia kuuntelet? Ihan sama huoh
      3. Kuinka paljon musiikkia kuuntelet? en ole varma :(
      4. Omistatko (musiikin kuuntelua varten) erillisen kaiuttimen? kai?
      5. Käytätkö nappikuulokkeita vai ihan kuulokkeita? en tiedä
      6. Kuinka paljon musiikki merkitsee sinulle? ei uhtaan xd
      7. Oletko omistanut tai omistatko esim mp3-soittimen? en varmaan
      8. Kuunteletko vähän kaikkea vai keskitytkö kuuntelemaan yhtä tai useampaa yksittäistä artistia/bändiä? kaikkee, peniksestä pilluun
      9. Kuunteletko rakkaudesta musiikkiin, ajan kuluksi, taustahälyksi, jostain muusta syystä vai kenties useammasta? masturbaatio on helpompaa
      10. Teetkö enemmän omia soittolistoja kuin kuuntelet muiden tekemiä? en ehk
      11. Teetkö itse musiikkia? varmaan
      12. Osaatko itse soittaa jotain soitinta? juh
      13. Onko suosikkiartistia/-bändiä? Mikä? nih
      14. Mitä mieltä olet nykymusiikista? k.
      15. Entä kasarimusiikista? iha paskaa
      16. Mitä radiokanavia kuuntelet, vai kuunteletko ollenkaan? e
      17. Mistä musiikkigendreistä pidät vähiten? xd

    • Hannu-83

      Radiosta ei tuu HB:tä, joka on lähes ainoaa mitä nykyisin siedän, joten pakko kuunella Juutupista korvanapeilla.
      Semmosta komiaa kospeelia ku mitä HB on, eli ainoastaan HB:tä
      Joskus menee päiviä ilamn joskus taas tuntikausia illassa
      Ainua kaijutin on napit korvissa
      Jotku HB.n kappaleet merkittee ihan mukavasti, tosiet taas on semosia että kerran jaksaa kuunnella läpi
      Radiota oon mielestäni kuunnellu ihan tarpeeksi eikä sieltä ole mitään tunteita herättävää koskaan oikeen tullut. Vähiten saa vaikkapa kyyneelehtimään joku grincoremättö (kaikenlaisia metalleja olen maistellut)
      Jos haluaa vähän loiventaa ressiä, niin panee viakka tämänhttps://youtu.be/aZ6-PZLwAEA?t=7. Toki noilta löytyy monta muutakin erittäin loisteellista kappaletta
      En osaa luoda musiikkia, siksi ihailenkin suuresti niitä jotka osaa keksiä sanat ja sävelet ja yhistää ne, kuten tuo HB:N Antti Niskala
      Mitään en osaa soittaa
      HBtä ihailen
      Nykymusiikki eli se mitä Nörtsi,Siti, Passo, Rokki, Yleksi ja muut sen semmoset tuottaa, on aika sietämätöntä
      Mieluummin ysärimusaa, ja jotain huumorimusaa kasarilta, vaikkapa Lapinlahe lintuja
      Joskus tykkäsin vaan metallimusasta, mutta kyllä tuo sinfooninen suomigospel ja naisen laulamana on nyt aika pop.
      Ratio rokilta joskus Jonen päivävuoroa, ja jajajjajajajajajaj tsajajajajajajaji...empä kai paljo muuta

    • 1. Käytän vähän milloin mitäkin mediaa. Mikä nyt sattuu olemaan saatavilla....
      2. Jotain erikoista mieluiten. Yleensä aika synkkää.
      3. Liian vähän. Ei ole aikaa. :(
      Pyrin vähintään yhden levyn päivässä silti kuuntelemaan.
      4. Kyllä.
      5. Kuulokkeita. Äänenlaadultaan vieläpä erittäin hyviä, vaikkakin muutoin pikkuhiljaa käsiin hajoavia....
      6. Sata.
      7. En.
      8. Jotkin bändit pyörivät soitossa huomattavan usein, minkä lisäksi on paljon musiikkia, jota kuuntelen aina silloin tällöin. Myös uuteen musiikkiin pyrin tutustumaan aktiivisesti.
      9. Kuuntelen musiikkia, koska siitä saa enemmän nautintoa kuin muista tekemisistä.
      10. En kuuntele soittolistoja. Kuuntelen lähinnä kokonaisia levyjä. Joskus myös yksittäisiä biisejä, mikäli haluan katsoa musiikkivideon.
      11. En toistaiseksi.
      12. En.
      13. CMX
      14. Kuuntelen eniten 90-luvulla tai sen jälkeen tehtyä musiikkia. Toisin kuin moni luulee, kaikki nykymusiikki ei ole sitä, mitä radiokanavat suoltavat.
      15. Kasarihevi ainakin on hyvää.
      16. En mitään, ellei joku muu laita radiota päälle. Joskus kuuntelen jotain puheohjelmia, mutta netistä, joten en muista kanavia, joilta ne ovat alunperin....
      17. Ei nyt saavu mieleen yhtään huonoa genreä.

    • Ihaaaaa

      1. Mitä eri medioita käytät musiikin kuunteluun, kuunteletko levyltä/radiosta tai lataatko puhelimeen?
      -YouTube, Spotify, SoundCloud, lataan puhelimeen, radio ja levyt. Joskus oli myös mp3-soitin.
      2. Minkä tyylistä musiikkia kuuntelet?
      -METALLIA, rockia, punkia, räppiä ja horrorcorea. Joskus innostun ja kuuntelen vanhaa klassista (esim Vivaldia, Mozartia ja jotain venäläistä).
      3. Kuinka paljon musiikkia kuuntelet?
      -Paljon :D Normi on varmaan joku noin 8h päivässä, joskus vähemmän ja aika usein enemmän. Suurimman osan valveillaoloajasta, joskaan koulussa suurinta osaa ajasta ei voi kuunnella.
      4. Omistatko (musiikin kuuntelua varten) erillisen kaiuttimen?
      -En. Pummin iskän kaiuttimen, koska häi ei sitä usein käytä tai kaipaa.
      5. Käytätkö nappikuulokkeita vai ihan kuulokkeita?
      -Kuulokkeita. Nappikuulokkeissa on huonompi äänenlaatu ja ne tippuvat koko ajan.
      6. Kuinka paljon musiikki merkitsee sinulle?
      -Varmaan enemmän, kuin mikään muu.
      7. Oletko omistanut tai omistatko esim mp3-soittimen?
      -Olen omistanut ja omistan vieläkin, mutten tiedä, toimiiko enää.
      8. Kuunteletko vähän kaikkea vai keskitytkö kuuntelemaan yhtä tai useampaa yksittäistä artistia/bändiä?
      -Yleensä vähän kaikkea ilmaan minkäänlaista järjestystä.
      9. Kuunteletko rakkaudesta musiikkiin, ajan kuluksi, taustahälyksi, jostain muusta syystä vai kenties useammasta?
      -Rakkaudesta musiikkiin. Tai en tiedä. Olen niin tottunut kuulemaan musiikkia tosi paljon päivän aikana, että on tosi tyhjä olo, kun en kuule sitä, ellei ole elämää sinä päivänä (ei kyllä sellaisia päiviä ole).
      10. Teetkö enemmän omia soittolistoja kuin kuuntelet muiden tekemiä?
      -Omia. Muiden soittolistat on huonoja. Itse teen paljon soittolistoja, joihin on väkivalloin runnottu sen hetkiset suosikit tai vaikka parhaat tietynlaiset rap- ja horrorcorekappaleet. Tai sitten vaan hyvää musiikkia paljon. Nyt kuuntelen yhtä 13h mittaista soittolistaa, mutta on yksi 18h mittainenkin ja molempiin on vaan runnottu kaikkea kivaa.
      11. Teetkö itse musiikkia?
      -En enää. Joskus sävelsin joitain kappaleita pianolla, mutta ne eivät kyllä olleet kovin hyviä.
      12. Osaatko itse soittaa jotain soitinta?
      -Pianoa.
      13. Onko suosikkiartistia/-bändiä? Mikä?
      -Niitä on tosi paljon. Ihan kaikessa niukkuudessaan voin sanoa Robert Färmy, Turmion Kätilöt, Ruoska, Jonestown, Kuristaja, Omnium Gatherum ja Psychework.
      14. Mitä mieltä olet nykymusiikista?
      -Noh, nykymetalli on paljon parempaa, kuin aiempi, samoin rap on parantunut, mutta vaikka rock ja pop on huonontunut ja nykypoppi ei ole yhtään mieleeni.
      15. Entä kasarimusiikista?
      -Ei minun tyylistäni, kun kuitenkin metallimusiikkia eninnä kuuntelen ja nykymetalli on sitä parasta metallia...
      16. Mitä radiokanavia kuuntelet, vai kuunteletko ollenkaan?
      -Jos kuuntelen, se on Radio Rock.
      17. Mistä musiikkigendreistä pidät vähiten?
      -Polkka, kansanmusiikki, humppa, jazz, gospel ja kirkkomusiikki.

    • JeppeJeppeson

      1. Liikenteessä mp3-soitin, puhelimella eri musiikkisovellukset (Youtube, SoundCloud, MixCloud) ja mp3:set /kotona vinyyliltä ja mp3:silta sekä samat sovellukset kuin liikenteessä


      2. Kaikenlainen musiikki rokista, hevistä, rockabillyn kautta skamusiikkiin ja räppiin ja soundtrackkeihin elektronisen musiikin siivittämänä
      3. Vähintään 6 tuntia päivässä
      4. Omistan kannettavan BlueTooth-kaiuttimen sekä vahvistin kaiuttimet setin kotona
      5. Molempia kuulokkeita tulee käytettynä, enempi nappeja
      6. Musiikki on kaikki kaikessa
      7. Olen omistanut ja omistan useita mp3-soittimia
      8. Kausittain/päivittäin, riippuu fiiliksestä
      9. Musiikin kuunteluun ei tarvita syitä
      10. Omat soittolistat mutta vielä enemmän koko levyt tulee kuunneltua
      11. En tee musiikkia
      12. En osaa soittaa instrumentteja
      13. Ikisuosikki YUP
      14. Nykymusiikista löytyy hyvää ja todella paskaa
      15. Joka kymmenluvulta löytyy hienoa ja ei niin hienoa musaa
      16. Jos pakko kuunnella radiota, niin jokin retro-kanava
      17. Noise-musiikki iskee ehkä vähiten, nyky-EDM:n lisäksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe