Elikkä siis oon hetki sitten ilmajoelle muuttanut turisti ja huomenna olisi lääkäriaika seinäjoen terveystalolla (vapaudentie tms) mutta oon ihan pihalla mistä sinne edes mennään sisälle!
Kävin äsken vähän katselemassa ja löysin kyllä paikan mutta parkkipaikkaa en löytänyt eikä silmääni osunut mistä sinne mennään sisään? Olin juuri 4ruuhkan aikaa liikenteessä niin oli vähän haasteellista
Auttakaa nyt tyhmää!
1. Missä on parkkipaikka?
2.mistä menen sisään kun mulla on yleislääkärille aika?
3. Ilmeisesti infossa ilmoittaudutaan ja käynnin jälkeen maksetaan infoon?
Ps. Olen 20v ja juuri saanut ajokortin eli missä olis helpoin paikka parkkeerata auto? :D
Missä on terveystalon sisäänkäynti!?
6
1292
Vastaukset
- Skskössnbs
Auttakaas ny turistii hädässä!
- mihinäkuhuna
Mitäs jos menisit siitä ovesat sisään? Paljon helpomaa kuin ikkunasta.
Ja jos parkkeeraat siihen vieressä olevaan parkkiruutuun? Parkkialuetta on kahdellakin sivustalla. Toki parkkialue on aina ihan täynnä ja tilaa vaikea saada. - Tottamikätotta
Sisäänkäynti takapihalta, siellä on myös sellainen parkkipaikka minne mahtuu hyvin mopoautolla. Suosittelen jättämään auton johonkin muualle, ne parkit on aina täynnä, tai jos sinne auton saa on vaikea saada pois kun joku ääliö on tukkinut tien. Toinen kerros.
- kysymälläpaikanlöytää
Jospa jättäis Anttilan parkkipaikalle, muista kiekkokin laittaa.
Sitten vain lompsit Terveytalon pihaan( näyttää ennemmin takapihalta, kadulta katsoen) mutta sinne vain.Portaita tai hissiä käyttäen kerroksiin.- RAHAT-POIS-KANSALTA
Tyypillinen yksityisvastaanotto.
Rahat pois ja vielä maksat parkkisakot.
- apuakaipaani
osaako joku neuvvoo mistä löytyis seinäjoelta hyvä ravintovalmentaja???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2474639Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii773086- 472473
- 281813
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 811470
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894