Minä käytän yaz ehkäisypillereitä.. Nyt mulla olisi seuraava kysymys , eli unohdin ottaa kolme levyn viimeistä ehkäisypilleriä.. Vuoto alkoi hyvin niukkana siis liian aikaisin , mutta en ollut huomannut unohdustani ja luulin vuodon olevan jotain muuta kuin kuukautisvuotoa.. Nyt on siis kulunut kolme päivää unohtuneita tabletteja neljän päivän tauko .. Vuoto on loppunut jo muutama päivä sitten .. Aloitanko pillerit normaalisti huomenna kuten pitäisi vai täytyykö mun odottaa seuraavien kuukautisten alkamiseen?
Kysymys ehkäisypillereistä
Liisaaaaa
1
94
Vastaukset
- kysylääkäriltä
Olet unohtanut ottaa enemmän kuin yhden vaikuttavaa ainetta sisältävän tabletin. Ota yhteys lääkäriisi.
Ehkäisyteho on heikentynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2772183- 451959
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1141872Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊691542Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?851389- 781294
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031283Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2201194- 571165
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1791029