Laastari kehonpuhdistukseen. Laitetaan yöksi jalkapohjan holvikareen 8-12 tuntia.
Lymfakierto toimii yöllä vilkaamin sanotaan ohjeessa.
Ostin ja viime yönä ensimäinen koitos! Vedin villasukat päälle, mutta pidän niitä muutenkin öisin, kylmä asunto...
Ensimmäinen kokeilu, paketissa on 5 vrk satsi, joten en vielä sano mitään...
Paketti maksoi 10 € ja enempää en olisi maksanut.
Kokemuksia ajatuksia puhdistuslaastarista?
12
29897
Vastaukset
- päänpudistus
No mielenkiinnolla kuulen miltä se "puhdistuminen " sitten tuntuu! Vai näkyykö se, kenties. Naama säteilee aamulla puhtauttaan...
Outo ajatus, että lymfakierto olisi nukkuessa nopeampaa kuin päivällä jalkeilla ollessa. Minusta se on just päinvastoin: nesteet kiertää liikkeessä paremmin kuin paikallaan ollessa.
Kaikkea ne markkinamiehet keksii.- likainenmummu
Mielipidettä en kysynyt joten hillitsepä hieman tuota 'aktiivisuuttasi' mielipiteesi eivät kiinnosta.
- likainenmummu
Lymfahieronta ainakin poistaa nestettä täysiä virtsarakollisia hieronnan jälkeen useampi puolen tunnin sisällä. :D
Otin ensimmäiset tyynyt pois sen 12 tunnin jälkeen YLLÄTYS johon en uskonut.
Tyynyt olivat turvonneet koviksi, muuttuneet mustiksi ja tahmeiksi pinnaltaan.
Tästä oli kyse. http://terveysapila.fi/painonhallinta-kehon-puhdistus-nesteenpoisto/detox-laastari-10-kpl.html
" Puhdistuslaastari on kehitetty imemään kehon toksiineja. Tämä luonnollinen terveystuote puhdistaa tehokkaasti kehoa sisältä ulos. Kuona-aineet saastuttavat elimistöämme päivittäin. Niitä on vedessä, ilmassa, ravinnossa ja ympäristössämme, niiltä ei voi välttyä. Kuona-aineiden poistaminen parantaa kehomme palautumiskykyä edistämällä verenkiertoa, korjaamalla heikentynyttä immuniteettia ja estämällä ennenaikaista vanhenemista. "
Illalla pian laiton jälkeen.. Minulla on erään lääkkeen sivuvaikutuksena kuivaa yskä puuskina...Tunnen alueen joka yskittää tyynyjen laiton jälkeen n. 1/2 tuntia tunsin alueen kuin sametti nukkana en yskinyt kuitenkaan.. Mielenkiintoista.
taidanpa kipittää hakemaan vielä lisää, hinta oli kohdallaan muihin tarjoajiin nähden.
. - puhdistuumummu
Niin myynti loukku tai ei !!! ???
12 tuntia ja poistin toisen käyttökerran...
Jälleen mustat tahmeat. Holvin korkeimmassa kohdassa ei osunut tiiviisti ihoon laastarille ei siinä tapahtunut mitään... Saksin käytetyn laastarin auki ei meinannut sakset pystyä [uudet fiskarssit] mössöön sisällä kovaa ei meinannut edes repimällä katketa.....
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kevytkola_ja_Mentos_-purkaus
Tiedän tempuista ja mietin voiko joku laastarin aineosa olla temppu?
Kipitin eilen kaupaa ja osti hyllyn viimeiset paketin 3 kpl... tekee mitä lupaa tai ei yrittänyttä ei laiteta......
Kuivaa sivuoire yskää ei ole....siihen ei ole lääkettä ja olen yskinyt sitä toukokuusta alkaen...
Jalassa minulla on laskimo vauriona tumma alue nilkassa sitä pisteteen ja satuu..
Kun jalkapohja hoiti 5x on tehty aion laittaa nilkoille toisen paketin...
http://www.siluetti.fi/scripts/DBMNet.dll?MfcISAPICommand=Page&NAME=LYMFA
https://fi.wikipedia.org/wiki/Imuneste
http://areena.yle.fi/1-3406213?autoplay=true
Väärennettyihin lääkkeisiin kuolee vuosittain yli 500 000 ihmistä. Internetissä välitetyistä lääkkeistä puolet on väärennettyjä. USA:ssa myös osa lääkärien jakamista lääkkeistä on todettu väärennetyiksi
Tässä ei nyt hengenlähtö vaaraa ole.
Ja raha on vain väline mukaansa sitä ei saa..... - jäätävämummu
Yksi käyttökerta jäljellä. Tyynyn mustuminen osalta pienempää, mutta yhä mustuu ja kovettuu. Olen sekoittanut tyynyt, joten ei ole mitään pakkaajan järjestystä jossa käytän tyynyt! Joten niiden reagointiin ei voi vaikuttaa siten...
Aloitan maanantaina nilkoille.... - skeptinen_2016
Kannattaa kokeilla, tummuvatko tyynyt vaikkei niitä laita iholle ollenkaan. Ihan höpöhöpötouhuna pidän, millä harhauskoisia höpläytetään. Joku kemiaa tietävä voi sanoa, mistä on kyse. Todennäköisesti tummuminen on ilmiö, joka saadaan aikaiseksi jollain kemikaalilla, joka reagoi ihon luonnollisiin eritteisiin.
Jos kyseessä olisi lääkelaastari, niin tarkka ja yksilökohtainen tuoteseloste pitäisi olla näkyvissä pakkauksessa. Samoin vaikutusmekanismi. Onko näin?
Eivät kaikki lääketieteelliset hoidotkaan perustu millään lailla tutkittuun tietoon. Kortisonia esim. määrätään vain sillä perusteella, että ehkä auttaa vaivaan, ehkä ei sitä pahenna tai ehkä vaiva parantuu hoidosta huolimatta. Luotamma länsimaiseen lääketieteeseen, mutta samanlaista uskomuslääkintää siinä on paljon kuin kaiksessa muussakin.
Parasta itsehoitoa on asianmukainen ruokavalio ja liikunta. Millään laastareilla ei korvata elämäntapojen puutteita. Mielipiteeni ei varmaan kelpaa, mutta olkaa hyvä silti.- Anonyymi
Kortisonia ei koskaan määrätä arvauksen vuoksi. Kortisoni on vahva myrkky. Jos ihminen ei eritä itse enää kortisonia niin sitä pitää saada yksi pilleri vuorokaudessa, muuten ihminen kuolee. Ei kannata täällä kirjoittaa mitä sattuu.. Kortisoni on yleensä tulehdukseen auttava lääke, tulehdukseen joka on lihaksessa ja joka ei ole viruksen eikä bagteerin aiheuttama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kortisonia ei koskaan määrätä arvauksen vuoksi. Kortisoni on vahva myrkky. Jos ihminen ei eritä itse enää kortisonia niin sitä pitää saada yksi pilleri vuorokaudessa, muuten ihminen kuolee. Ei kannata täällä kirjoittaa mitä sattuu.. Kortisoni on yleensä tulehdukseen auttava lääke, tulehdukseen joka on lihaksessa ja joka ei ole viruksen eikä bagteerin aiheuttama.
Toisaalta liiallinen väestönkasvu on muodostunut ongelmaksi kun lääketiede leikkii jumalaa.
Itse olen sitä mieltä, että vain raajoja ja vammoja korjaava kirurgia on oikeasti tärkeää hoitoa, vammojen korjailu. sydänten ja muiden elimien siirrot ihmiseltä toiselle ovat Jumalaa leikkimistä.
Miksi suorittaa kalliita operaatioita ihmisille, jotka on itse pilanneet terveytensä huonoilla elintavoilla, esim. viinan juonnilla ja tupakoimalla, pelkkää ravintoköyhää roskaruokaa syömällä. Ei ne syövätkään sattumaa ole.
Mitään laastareita ei ihminen tarvitse ellei ole haavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta liiallinen väestönkasvu on muodostunut ongelmaksi kun lääketiede leikkii jumalaa.
Itse olen sitä mieltä, että vain raajoja ja vammoja korjaava kirurgia on oikeasti tärkeää hoitoa, vammojen korjailu. sydänten ja muiden elimien siirrot ihmiseltä toiselle ovat Jumalaa leikkimistä.
Miksi suorittaa kalliita operaatioita ihmisille, jotka on itse pilanneet terveytensä huonoilla elintavoilla, esim. viinan juonnilla ja tupakoimalla, pelkkää ravintoköyhää roskaruokaa syömällä. Ei ne syövätkään sattumaa ole.
Mitään laastareita ei ihminen tarvitse ellei ole haavaa.Tarvii murheeseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään laastareita ei ihminen tarvitse ellei ole haavaa.Täyttä väärennettyä humpuukia koko nuubu, nk muutkin mitä häikäilemättömästi netissä kaupustellaan. Sillä vain yritetään nyhtää rahaa herkkäuskoisilta. Ei pidä mennä halpaan tuollaisen paskan myötä.
- Anonyymi
Luontaistuotteet voivat, ei vain vahingoittaa kehoasi vaan myös viedä vähät rahasi. Eipä ole vastaan tullut varakasta mikä näitä tuotteita käyttäisi.
- Anonyymi
No täällä yksi höyrytetty. Olen käyttänyt laastareita jaunissakävely on loppunut lähes kokonaan. Laastareiden ansio vai vika korvien välissälissä. Ei haittaa. Olen tyytyväinen kokonaisii yöuniin ja paljon vähemmän stressaantunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005