Tapailin aikoinaan kumppania, jolta sain klamydiatartunnan. Hoidatin taudin pois miltei välittömästi tartunnan saamisen jälkeen ja myöhempi kontrollitesti näytti negatiivista. Kumppanini hoiti myös asian kuntoon. Onneksi tauti ei ehtinyt kehittää mitään vakavempaa, mutta asia jäi vaan vaivaamaan mieltä. Tietenkin jatkossa velvollisuuteni on ilmoittaa mahdolliselle kumppanille, että olen kerran sairastanut sen. Minulla on vaan tunne, että olen saanut ns. epäluotettavan maineen tämän asian takia. Kannattaako enää edes yrittää lähestyä toista?
Sukupuolitaudin jälkeinen elämä
5
218
Vastaukset
- Klamyy
Ei klamydiasta tarvi kertoo jos kerta hoidettu pois. Kondylooma on eri asia.
- werweewr
taisit saada vielä herpeksenkin kuten minä kun naapurin nainen jäi aina joskus jutteleen mule rapussa ja sit kerran kun akka oli poissa kersojen kanssa menin ravinteliin ja se sama isotissinen naapurin nainen oli siellä ja pakkohan se oli iskeä sieltä ja painaa pois kuleksimasta, laskin mälliä 3 kertaan siihen yön aikaan. sit tuli herpeksen veljeket ja muut kamut kylään
- hienosti
Hyvä kun sait ansiosi mukaan pettäjä.
- hmmmmmmm
Sairastin 30 v sitten klamydian pitäisiköhän kertoa nyt uudellen kumppaniehdokkaalle siitä......
- aewsdrfghj
Jos klamydia on hoidettu ja todettu parantuneeksi, ei siitä tarvi enää jälkikäteen sen enempiä huudella tai murehtia. Eri juttu on sitten esimerkiksi HIV ja muut vastaavat, joita ei pysty hoitamalla poistamaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1212642Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J691094Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2101054- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38931- 47894
- 36876
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123853- 4829
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812