Naiset aina painottaa miehen käytöstapoja, siisteyttä jne..
Jostain kunman syystä Hottiksen Jaakolla on jonoa oven takana. Aika hyvin irtoo kun on paljon tatuointii, lippis syödessäkin päässä ja kuvisra löytyy paljon paidatonta kuvaa.
Löytyy sitä palstanaisten Kemiaa.
Tatuoitu Jaakko näkyy saavaan pesää.
25
147
Vastaukset 25
- Optimistijorma
Tai jopa, kaikista niistä huolimatta. Eivät tyttelit välttämättä aivan niin yksinkertaisesti ohjaudu kun ed. katkerana fantasioi.
- m-i-e-s
Luettele nämä naiset jotka painottaa miehen käytöstapoja, siisteyttä jne.
Moniko näistä naisista, jotka kykenet luettelemaan ovat jonossa asti Jaakon ovella?
Mitäköhän tekemistä niillä naisilla, joita et kykene luettelemaan on niihin naisiin jotka jonottavat?"Mitäköhän tekemistä niillä naisilla, joita et kykene luettelemaan on niihin naisiin jotka jonottavat? "
Yhteisvastuu. Reilu peli. Kaikki miehet vastaa kaikkien miesten teoista ja naiset naisten.- m-i-e-s
scrg kirjoitti:
"Mitäköhän tekemistä niillä naisilla, joita et kykene luettelemaan on niihin naisiin jotka jonottavat? "
Yhteisvastuu. Reilu peli. Kaikki miehet vastaa kaikkien miesten teoista ja naiset naisten.Ihanaa, naistenhakkaajaa insestipedofiili raiskari. Kai se teoista vastaaminen käsittää myös sen kivitystuomion? =P
m-i-e-s kirjoitti:
Ihanaa, naistenhakkaajaa insestipedofiili raiskari. Kai se teoista vastaaminen käsittää myös sen kivitystuomion? =P
Naisilla on tapana tuomita kaikki miehet joidenkin teoista. Hyvin harvoin naiset kyseenalaistavat tuota menettelyä ja hiljaisuus on merkki osallistumisesta ensimmäisen kiven heittoon.
- flowersreally
scrg kirjoitti:
Naisilla on tapana tuomita kaikki miehet joidenkin teoista. Hyvin harvoin naiset kyseenalaistavat tuota menettelyä ja hiljaisuus on merkki osallistumisesta ensimmäisen kiven heittoon.
Juuri tuollaisia yleistyksiä naisista miehet aina tekevät.
- 311
flowersreally kirjoitti:
Juuri tuollaisia yleistyksiä naisista miehet aina tekevät.
Jep! Ainakin tällä kyseisellä palstalla.
- Uiju
Enhän minä ole katkera. Mulla on ligviditeettiä sen verran että naisia riittää.
Te hemmot että vaan ymmärrä mistä naiset oikeesti tykkää vaikka he sanoisivatkin mitä. Eli toisin sanoen mikä myy.
Montako miestä tiedätte joiden oven takana on jonoa kiltteyden takia- m-i-e-s
Yhden, minun. =)
- Dfgcv
Ei uskois sun aikaisemmista tilityksistä ( naurua )
- Apinat.heittää
m-i-e-s kirjoitti:
Yhden, minun. =)
Aivan. Sinäkin sanot olevasi kiltti ja kunnollinen, mutta samanlainen kusipää olet kuin muutkin palstan miehet.
- flowersreally
Ei kiltin miehen oven takana ole jonoa, koska sisällä on kiltti nainen ja muille kiltti mies on tehnyt selväksi, että norkoilu on turhaa.
- m-i-e-s
Apinat.heittää kirjoitti:
Aivan. Sinäkin sanot olevasi kiltti ja kunnollinen, mutta samanlainen kusipää olet kuin muutkin palstan miehet.
En sano olevani, Euroopan Unionin jäsenmaiden lainsäädännön mukaan olen kiltti, kunnollinen ja luotettava. =) Iso valkoinen apina kyllä olen, olen myös kusipää mutta aivan eri tavalla kuin muut/suurinosa palstan miehistä.
Nautin keittämisestä, siihen ei kuulu eläviä saati kuolleita naisia raaka-aineeksi. =P
Lutkittelu ja maksulliseksi naiseksi nimittely on kokonaan jäänyt, en hehkuta ja fantasioi jännämiehistä tms. Sitä paitsi muut/suurinosa pitää minua valkoritarina/naisena eli taatusti täysin erilainen kusipää, joten tiedä sä se. =P - Apinat.heittää
m-i-e-s kirjoitti:
En sano olevani, Euroopan Unionin jäsenmaiden lainsäädännön mukaan olen kiltti, kunnollinen ja luotettava. =) Iso valkoinen apina kyllä olen, olen myös kusipää mutta aivan eri tavalla kuin muut/suurinosa palstan miehistä.
Nautin keittämisestä, siihen ei kuulu eläviä saati kuolleita naisia raaka-aineeksi. =P
Lutkittelu ja maksulliseksi naiseksi nimittely on kokonaan jäänyt, en hehkuta ja fantasioi jännämiehistä tms. Sitä paitsi muut/suurinosa pitää minua valkoritarina/naisena eli taatusti täysin erilainen kusipää, joten tiedä sä se. =PNaisasialooseri=kaikki palstan miehet? O.o
Tavaa viesti, johon heitit typerän vastineesi. - m-i-e-s
flowersreally kirjoitti:
Ei kiltin miehen oven takana ole jonoa, koska sisällä on kiltti nainen ja muille kiltti mies on tehnyt selväksi, että norkoilu on turhaa.
Onhan. Kiltit naiset saattavat tuoda kilttejä lapsia kiltisti kylään, jolloin kiltisti odottavat sillä kiltisti lapset riisuvat ja laittavat kiltisti kengät ojennukseen ja takit naulakkoon. Kiltisti on lapset saattaneet mennä huoneeseen leikkimään tai välipalalle (toiseen kerrokseen) ja mikäli saattavat askarrella, ei ole kilttiä jättää kilttejä lapsia kilttien saksien kanssa tekemään kilttejä haavoja kiltteihin sormiin. Kiltit lapset saattavat juosta kiltit sakset kiltisti kädessä, siksikin kiltit naiset kiltisti odottaa kilttien lapsien kanssa että ovi avataan. On olemassa myös sadoittain muita kilttejä syitä ja seurauksia miksi kiltit naiset kiltisti jonottaa. =P
- m-i-e-s
Naisasialooseri=kaikki palstan miehet? O.o
Tavaa viesti, johon heitit typerän vastineesi.Tavaa ihan itse ja ennen tavaamista kerro miten Pete on kusipää? =P
Et ole saattanut huomata, mutta muillakin nimimerkeillä käytetään elävänä keittämistä, ei ehkä yhtä usein, mutta yhtä hienoilla lahjoilla.
Kirjoittaako naisasialuuseri useamalla nimimerkillä vai onko naisasialuuseri jonkun useampi nimimerkki, kas siinä vasta pulma. Positiivisesti, sinäkin osaat olla kusipää, eikä se vaadi edes lahjoja. =D - Apinat.heittää
m-i-e-s kirjoitti:
Tavaa ihan itse ja ennen tavaamista kerro miten Pete on kusipää? =P
Et ole saattanut huomata, mutta muillakin nimimerkeillä käytetään elävänä keittämistä, ei ehkä yhtä usein, mutta yhtä hienoilla lahjoilla.
Kirjoittaako naisasialuuseri useamalla nimimerkillä vai onko naisasialuuseri jonkun useampi nimimerkki, kas siinä vasta pulma. Positiivisesti, sinäkin osaat olla kusipää, eikä se vaadi edes lahjoja. =D"muillakin nimimerkeillä käytetään elävänä keittämistä, ei ehkä yhtä usein, mutta yhtä hienoilla lahjoilla."
Linkkiä?
Et ole oikeasti noin tyhmä. Tavaa vastineesi "Uijun"-viestiin.
Osaan tarvittaessa olla kusipää, mutta en ole. - m-i-e-s
"muillakin nimimerkeillä käytetään elävänä keittämistä, ei ehkä yhtä usein, mutta yhtä hienoilla lahjoilla."
Linkkiä?
Et ole oikeasti noin tyhmä. Tavaa vastineesi "Uijun"-viestiin.
Osaan tarvittaessa olla kusipää, mutta en ole.Eipä ole paljon tavaamista. =) yh-den ja mi-nun. Olikohan sinulla jokin muu viesti mitä tavata? Ylempänä on toinen viesti, mutta näiden viestien jälkeen olevat viestit ovat täysin irrallisia uijun viestiin, ne on vain liitännäisiä sinun ja kukkiaoikeasti viestiin.
Vaadit linkkiä, sen kun tuhlaat tunteja kaivaaksesi tekstejä esiin, mikäli sinulla on niin paljon aikaa tuhlattavaksi. =)
Ihan ennen kuin edes vaadit yhtään keneltäkään mitään, pitäisi sinun pureutua kohtaasi samanlainen kusipää kuin palstan muutkin miehet. Joten millä tavalla herra Pete on kusipää? Se että sinä olet kusipää, kiellät sen ja tulkitset muita kusipääksi ei välttämättä tee muista kuin sinusta kusipään. - flowersreally
m-i-e-s kirjoitti:
Onhan. Kiltit naiset saattavat tuoda kilttejä lapsia kiltisti kylään, jolloin kiltisti odottavat sillä kiltisti lapset riisuvat ja laittavat kiltisti kengät ojennukseen ja takit naulakkoon. Kiltisti on lapset saattaneet mennä huoneeseen leikkimään tai välipalalle (toiseen kerrokseen) ja mikäli saattavat askarrella, ei ole kilttiä jättää kilttejä lapsia kilttien saksien kanssa tekemään kilttejä haavoja kiltteihin sormiin. Kiltit lapset saattavat juosta kiltit sakset kiltisti kädessä, siksikin kiltit naiset kiltisti odottaa kilttien lapsien kanssa että ovi avataan. On olemassa myös sadoittain muita kilttejä syitä ja seurauksia miksi kiltit naiset kiltisti jonottaa. =P
Kauheeta tommonen kiltin heiluttelu naisen nenän edessä.
flowersreally kirjoitti:
Kiltti mies saattaisi tuossa tilanteessa jopa ahdistua jonosta. Siitä onkin sitten ristiriitaista tietoa, onko jonoa olemassa silloinkaan kun sisällä ei (vielä) ole kilttiä naista.
- m-i-e-s
flowersreally kirjoitti:
Kauheeta tommonen kiltin heiluttelu naisen nenän edessä.
Se ei taida olla kovin kilttiä se kiltin heiluttelu, ellei kiltisti nainen sitä pyytänyt.
- vitun.lutkat
NAiset on satanan lutkia
- palstailija
Oisko kyse loppu viimein siitä, että hän osaa jutella naisen kanssa, on rento ja hauska, sopivan itsevarma, muttei niin ylimielinen kuin Dani ym.
Tatuoinnit vetoavat osaan naisista. Itsensä täyteen tatuoiminen saatetaan nähdä rohkeana tekona. Mies osoittaa olevansa mies, jossa on jotain persoonaa. Jokaisen musteläntin takana on tietysti jokin naista kiehtova merkityksellinen tarina.
Käytöstavoista naiset eivät ole niin kiinnostuneita. Piereskely ja perseen kaivaminen ym. voi olla sopivan äijämäistä. Lippis päässä syömistä kukaan edes huomaa. Liian tunnolliset ja kiltit miehet, jotka ei uskalla koetella rajoja eivät naista sytytä.- Uiju
Just tarkoitin tuota, en ehkä niinkään hänen keskustelutaidon osalta vaan sen muun olemuksen suhteen. Naisia ei isketä ja saada tunnollisuudella ja kiltteyden avulla. Niistä on hyötyä vasta suhteen edetessä kun alku huuma on ohi.
Oma emäntänikin kiinnostui musta piilovittuilun ja kylmähkön asenteeni takia. Muita mainitsemiani taustoja hän ei silloin tienyt.
Siinä ohjelmassa on pelkkiä jännämiehiä ja ne pääsee treffeille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.387945- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei215756- 82696
- 70670
- 70659
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581