Eli otin eilen muistamattani toisen e pillerin vaikka olinkin jo aamulla ottanut. Kysymys kuuluukin, että vaikuttaako tämä jotenkin kuukautiskiertoon yms. Pitääkö jättää joku pilleri välistä vai voinko jatkaa liuskan normaalisti loppuun?
Ohjeessa ei oikein löytynyt tähän kysymykseen vastausta, joten jos joku täällä osaisi neuvoa...?
Ohjeessa ei oikein löytynyt tähän kysymykseen vastausta, joten jos joku täällä osaisi neuvoa...?
Vastaukset 1
Vanhimmat
Ilmeisesti tarkoitat tablettia, jossa on vaikuttavaa ainetta.
Ylimääräisellä tabletilla ei ole vaikutusta.
Nyt onkin tärkeintä keskittyä, että muistat ottaa joka päivä tabletin. Joudut ottamaan jokaisen tabletin ikään kuin päivää aikaisemmin.
Seuraavan liuskan ja kaikki tulevat liuskat aloitat päivää aikaisemmin kuin tähän mennessä. Jos olet aloittanut liuskan keskiviikkona, niin jatkossa aloitat tiistaina.
Tärkeintä on huolehtia, ettei tule päiviä ilman tablettia.