Keskiuusimaa-lehdessä oli kirjoitus, jossa vähäteltiin kirjaston käyttöä.
Siellä on ollut aina paljon väkeä,kun olen käynyt. Tarvitaanko kirjastorahat muulle taholle?
Muistakaa, että siellä missä heitetään roskiin kirjoja/kirjastoja, heitetään pian roskiin myös ihmisiä.
Järvenpään kirjasto
7
194
Vastaukset
- hjjggg
Lisää rahaa irakilaisille miehille. Suomalaisten pitää nipistää kirjastoista.
- Anonyymi
Aika onneton yritys!
- Anonyymi
Mielestäni Järvenpää kirjasto on viihtyisä. Henkilökunnan vois kyllä vaihtaa. Asiakkaiden käytössä olevat tietokoneet pitäs putsata esim. kerran viikossa. Hiiret ja näppäimistöt on välillä todella likaisia. Musiikkiosastolla olevan koneen näppiksessä oli jotain skeidaa ainakin vuoden ajan. Näytti siltä kuin siihen olis kuolattu.
- Anonyymi
Miten niin henkilökunta pitäisi vaihtaa? Olen kuullut heistä vain hyvää ja he ovat innostuneita työstään. Ottavat sen jopa huumorilla, vrt. Kirjaston tädit tms.
- Anonyymi
No on siellä muutamia, joilla naama norsun #####lla tai sitten stalkkaavat ahkerasti asiakkaiden tekemisiä, tms. iholle tunkemista. Siitä puheen ollen, miten voi olla mahdollista, että Järvenpään kokoisessa kaupungissa on kirjaston asiakkailla käytössään vain yksi tulostin?! Sekin liitetty yhteen tietokoneeseen, ei useampaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on siellä muutamia, joilla naama norsun #####lla tai sitten stalkkaavat ahkerasti asiakkaiden tekemisiä, tms. iholle tunkemista. Siitä puheen ollen, miten voi olla mahdollista, että Järvenpään kokoisessa kaupungissa on kirjaston asiakkailla käytössään vain yksi tulostin?! Sekin liitetty yhteen tietokoneeseen, ei useampaan.
Ehkä ei enempää tulostimia tarvita, kun joillakin ihmisillä on tulostimia kotona. Turvarajat pitää olla myös kirjastoissa. Naamakertoimia ei tarvita.
- Anonyymi
Järvenpään kirjastossa henkilökunta keskustelee aika usein toisilleen huutamalla. Hirveä naisten kalkatus kuuluu, ei pysty keskittymään lukemiseen tai opiskeluun. Outoo. Eikö kirjaston pitäisi olla rauhallinen paikka.
Siellä on joitakin tosi tylyjä työntekijöitä. Meen mieluummin automaatille tai selvitän asian pitkälti itse jos pystyn, kuin että sellaista mulkoilua kohtaamaan .
🥺
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279