Viehkeäveät naiset kursailevat
kun eivät tiedä mitä kutsukortissa merkint:Black tie
tarkoittaa
vain palstan puppelit olisivat tulossa kuokkimaan
perun pikkujoulubileeni
6
<50
Vastaukset
Solmio viralliseks tekee
Paula Vesala- Pahempi toistaan
https://www.youtube.com/watch?v=DbJiOz_5Sn8- Anzzy
Ei toi smurffitätikään tiedä
Blác tie merkka smokkipukua ja äämillä
k
pikumusta cocteilklänninki
Suame sriittää musta pukuk homopropelilla
Olen oettynyt sinuun
niinpä rotkoni rauhaan
kuin beast kuoleva hiivin - Anzzy
Sinäkin kassialma voisit lähettää fanikuvasi
vaikka nuoruusvuosiltasi-----
Mullon naamakirjas paljon italianokaunttaria frendguestnä
Yx italialainen Bruno Cappezzutto--musa-arvostelija
tahtoo like merkkejä ämmille ja DJpojille
ne anta kuvan palkax
Bruno sanoi, että olen hyvä antamaa superlatiiveja
mutta huano italiemkieli??????????
Espamjaahan mä arvosteluihin kirjoitan....................
shit mää voisin antaa sull viis tähtee roskamusastasikin Anzzy kirjoitti:
Ei toi smurffitätikään tiedä
Blác tie merkka smokkipukua ja äämillä
k
pikumusta cocteilklänninki
Suame sriittää musta pukuk homopropelilla
Olen oettynyt sinuun
niinpä rotkoni rauhaan
kuin beast kuoleva hiivinJuoruut kahest asiast & niil yhteyttä ole e.
Mull muute o kragan kaltaine coctailasuoy_bimbo_ab kirjoitti:
Juoruut kahest asiast & niil yhteyttä ole e.
Mull muute o kragan kaltaine coctailasuMulla ei puolestaan oikein coctailasua tai hienoa iltapukua. Liian hienot juhlat nuo olisivat minulle olleet, jos olisi pitänyt tulla iltapuvussa. Pidän enemmän sellaisista englanninkielisistä kutsuista, jossa lukee "dresscode informal" eli saa tulla melko tavallisissa asuissa.
Onneksi vältyin "turkulaisen herrasmiehen" "hienoista" "seksijuhlista"! :D En kaipaa liian hieno pikkujouluja vaan enemmänkin sellaisia rennompia "dresscode informal" tilaisuuksia. :)- Putininfrendi
Savo enkeli ei tiedä termiä
muilutus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833805
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322669Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952154Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201657Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261478- 281461
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251451Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71434Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731408Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik111284