Postinjakelua

Hurjamummo

Mikä on ettei Ohkolaan ole postia jaettu eilen ja tänään.Tää ei vetele että posti tekee kaikenlaisia muita hommia mutta ei sitä mikä on pääasia.Lehdet on tulematta mitkä olisi pitänyt tulla,niistä maksetaan erikseen. Laskut tulevat yhtenä könttänä koko nippu,niitä säästellään jossain. Välillä on posti reoaleisena perillä. Tää on ihan älytöntä.
Risuja, risuja postille!!!!!

17

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seoikears

      -MITÄ HURJEMMIN KUSTI POLKEE.SITÄ HITAAMMIN POSTI KULKEE.-olen tuuminut.
      Kyllä kai se on laatikolla käynyt vaan ei tuo sinne mitään.tiistaisin,torstaisin.
      Aamujakelua tekevänä ei häirötilanteesta johtuen ess jaettu kuin tänä aamuna ja kaksi torstain lehteä.Tämänpäiväinen on jossain.Muistutus tilaaja palveluun/jakeluun
      Päivä posti erittäin ajoissa.
      Noista laskuista kannattaisi palauttaa sinne mistä tulevat-joskus.Eihän voi olla asakkaan vika,että nykymaksut on hoidettava muutaman päivän sisällä.Jo tulee perint-toimistolta maksullinen kehoitus.Ehkä ratkaisu olisi menneiden aikojen 14pv.maksu eräpäivä.
      Pitäisi olla e-ja p .digitaalis maksuja.Tai mitä härpäke juttuja.Totisesti kaikilla ei ole.Eikä syystä tai toisesta mahdollisuutta.Tämähän on kaiken kaikkiaan syrjintää jopa rasismia näin tavis ihmiseen kohdistuneena.

    • hähhoi

      Minä olen syyllinen. Tuli tuota kaljaa taas otettua ja aattelin pitää rokulipäivän. Kyllä te Ohkolalaiset saatte postinne kun taas palaan ruotuun. Oon nyt täällä Ikaalisten kylpylässä ja ryyppyputki tuntuu jatkuvan. Kiireelisissä asioissa soittakaa VENNAMOLLE.

    • "Lehdet on tulematta mitkä olisi pitänyt tulla,niistä maksetaan erikseen."
      Mikä saa ihmisen maksamaan lehdistä nykyään? Samanlaisia juttuja mitä lehdissä on löytyy myös internetistä. Ja kaiken lisäksi netistä löytyy huomattavasti enemmän juttuja, kuin jostain rupuisesta lehdestä. Ja vielä tämän lisäksi netistä voit lukea ne jutut maksuttomasti.

      "Laskut tulevat yhtenä könttänä koko nippu,niitä säästellään jossain."
      Mitä se haittaa, jos laskut tulee yhtenä könttänä? Sama määrä niihin joka tapauksessa menee rahaa.

      Jos esim. saat 20€ laskun maanantaina ja 30€ laskun torstaina niin laskut ovat yhteensä 50€.

      Jos taas saat molemmat 20€ ja 30€ laskut torstaina niin laskut ovat silti yhteensä 50€.

      Hyvällä tuurillahan sinulla säästyy aikaa, jos satuttuisit muuten maksamaan tuon aikaisemmin tulleen laskun heti sen saapuessa. Ei tarvitse kirjautua nettipankkiin montaa kertaa, kun saat kaikki kerralla. En ymmärrä mikä sinun ongelmasi on tässäkin asiassa.

      Suosittelisin ottamaan yhteyttä Postin asiakaspalveluun, jos posti asiat ärsyttää. Veikkaisin, että sekin on hyödyllisempää, kuin täällä turhasta paasaaminen.

    • olikotietoa-miten

      Voihan sitä ihmetellä mutta kun huomaat,että sen laskun eräpäivä on mennyt ja seuraava kehoitus maksaa perintäfirman kautta vähintään 5e ja korot.Näin laskumuistutuset on ulkoistettu ja se on kohta huomenna laatikossa.Et juuri ehdi reagoida kun jo pukkaa uutta vitosta ja korkoa.Voipi ola,että se kehoituskin on alunalkujaan jäänyt sinne jonnekkin.Jopa bitti-h..
      Kehoitat soittamaan asiakaspaveluun.Ja p. sanon.Et onnistu niiden pigeleiden kanssa.Pitäii olla ihan suora numero oikealle henkilölle.Tosin ei näillä sivuilla paasaaminen edistä mitään.Kokeile ite soittaa ns.palveluun.

    • tyhmiäonjuu

      Oma vikahan tuo on, miksi asutte syrjäisessä pusikossa, muuttakaa taajamaan, niin ei tarvitse vinkua moisesta.

    • hopd

      Minun vika kaikki. Olen vielä täällä kylpylässä. Aamulla oli kankkunen mutta kävin porealtaassa ja saunassa ja otin kaks olutta niin olo parani kerralla. Kyllä täällä taitaa vielä muutama päivä mennä joten Ohkolan maalaiset kyllä minä sen postin tuon kunhan joudan.

    • voittoa-voittoa

      Kaikki johtuu siitä ettei posti ole enään ollut aikoihin valtion omistama peruspalvelu.
      Posti on voittoa tavoitteleva yritys, jonka täytyy tuottaa voittoa omistajilleen kansalaisten selkänahasta. Motivaatio työskennellä riisto oy.ssä aiheuttaa työntekijöille näitä "hupsuksia". Eli laatu laskee kun vaaditaan enemmän vähemmällä jotta jotkut jossain tienaisi.

    • kiireo

      Ne ajaa vieläkin sen jonkun kartanon nurmikkoa, joka lienee n. 300 ha .
      Kyllä ne sen jälkeen taas...

    • innossaan

      Eihä se jakajan vika ole jos päättäjämme ovat vieraantuneet taviskansan elämästä.Mutta Sanni pantiin kertomaan,ettei Soini päätä gukkelin valtion tuista.On se niin tärkee juttu hesaan.Voisihan posti alkaa hoidella sitäkin vaikka jako reissuilla tulevaisudessa opastaa ja pestä seiniä.Siivota,ettei gukkelsmannien kengät likaantuisi.Tavis ei takuulla käy katselemassa mutt maksajaksi taas vaaditaan.Tai voisi posti käydä rakentamassakin sitä jakelun ohessa.Pari lautaa kerrallaan sinne Ohkolan kylille.

    • fhjhv

      Helkutti mikä kankkunen. Täällä kylpylässä vielä oon ja lompakko näköjään nyysitty yöllä. Kuletin yhen emännän tänne huoneeseen ja oisko laittanut tyrmäystippoja kun muisti meni. Nyt iso ongelma mutta onneksi minibaari täynnä joten alan tästä loiventelemaan ja katotaan miten tilanne ratkeaa. Postia Ohkolaan en pysty lupaamaan varmuudella vielä alku viikkoon.

      • Vaihtokauppa

        Pystytkö olemaan vielä pidemmälle siellä. Ei me tommosta paskopaa täällä kaivata postia sotkemaan.


    • KLFUPTJ

      Kiitos kannatuksesta, kyllä tässä tovi menee mutta mitä tarkoittaa "paskopaa" ? Lieneekö kirjoittaja pystyvä muuhun kun sarjakuvien vahtaamiseen ? Minä soitin serkulleni ja lupas tuurata minua ja heittää kylän postit Ohkolantie varteen. Tarkkaa sijaintia ei voi kertoa mutta onhan teillä maalaisilla aikaa ehtiä. Taidankin tässä alkaa taas kippaamaan, mikä se on kipatessa kun ilmottauduin sairaslomalle ja palkka juoksee...:)

    • kojh9u

      Ei perkule. Olen putkasta tulossa. Matkalla Ohkolaan jouduin putkaan Tampereella. Nyt on kova paikka ja vitsit vähissä. Rahat on menny ja yösijaa etsin ja päälimmäisenä huoli miten Saijat, Seijat ja Sinikat saavat kylällä lehtesä. Huonoa omaatuntoa pukkaa, taidan mennä aseman baariin miettimään asiaa. Ohkolassa ei nyt sitten Pirkka lehteä eikä muutakaan postia toistaseksi tule. Oon niin pahoillani aiheuttamasta mielipahasta kylän ihmisille että taidan mennä naistentansseihin. Mikä on mennessä kun sairasloma ja palkka juoksee.

    • jphjphjfp

      Jipu Jipu. Naistentansseissa onnisti ja sain yösijan. Ilta ja yö meni railakkaasti Annelin kanssa, aamulla tosin Anneli oli muuttunut Aarneksi. Eihän sitä tuommosta pientä yksityiskohtaa promilleissa huomannut. Aamupalan jälkeen suuntasin kohti Ohkolaa mutta taas lipesin, täällä ollaan Hämeenlinnan Aulangolla Aarnen kanssa, Aarne maksaa koko lystin. Elikkä jos posti ei ole maanantaina tullut olemme yhä liesussa. Pahoittelut.

    • loropark-puska

      Nuinhan tuo menee,että väännät omaa "postiasi"potaskaksi.Liekö tuolla väliä.Voisit tietysti oman otsikon alla kehitellä tuota juttuasi vaikkapa-OHKOLAN POSTIMIEHEN PÖHINÄT-mites viihdännät.

    • ihmmettelijä

      Posti perustettiin aikanaan turvaamaan väestön kaikkien lähetysten toimitus perille.
      Se kuului ja kuuluu edelleen jokaisen Suomen kansalaisen perusoikeuksiin saada postilähetys niin halutessaan.
      Olen jo aikaa sitten ihmetellyt valtion surkeaa toimintaa .. Valtion omistamia ja voittoa tuovia firmoja on ajettu alas tai muutettu muualle, VR on sekaisin kuin seinäkello, jopa paikallisjunia, kuten K-junia peruutetaan jatkuvasti ja luotto on Ö-luokkaa.
      Posti tökkii ja sitä on ajettu alas vinhaa vauhtia ja on aivan sikinsokin koko lafka.. Miksi??
      Voitollinen Sähkön siirto myytiin ja nyt ihmiset syövät paikoin vain hernekeittoa, että selviävät sähkölaskustaan ja sen kiristysten suhteen ei loppua näy.
      Tappiollisia kaivoksia tuetaan, vaikka henki menisi ja sehän on tietysti suuri salaisuus, josta ei saa missään nimessä uutisoida.
      Ei tarvitse olla suuri nero, huomatessaan että jossain menee päin umpihonkia ja lujaa.
      Seuraavaksi nostetaan varmaan taas veroja, kun kaikki menee metsään ja senkin hyödyntäminen on sössitty..
      Mitenköhän sitä ennen pärjättiin?

    • valitettavasti

      Huomioi,että Nivoksen yhtiö sähkön siirtomaksut nousivat 1.8.16.Laskusta voi takistaa mikä on energiaverojen ja siitäkin perittävän alv.osuus siirtojen lisäksi.Yhteensä nämä ylittävät reippaasti kulutuksen osuuden.Täytyy olla tosi toopea meninkiä,että näillä kylmillä leveyksillä verotetaan sitä jota on pakko käyttää.Päre-aika on ohi.Samoin täällä tarvitaan kulkupeliä millä edes keskustaan pääsee.Ja vaikka sinne juna asemalle.Sitäkin verotetaan kaikin keinoin.Helppo se on viheriäistenkin sityissä paasata maailman pelastamisesta.Kävellen ne kengätkin kuluvat ja taas pitkän prosessin jalkineita joutuu jostain kaukaa tuomaan.Saastuttaa se tuokin.Järkeä pitää iskeä päättäjiemme päihin.Ja vielä huudetaan et minne niitä "meidän rikkaiden"pitää jakaa.Turhuuksien guggenhaimeihin ja koko maailman huijareille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      151
      8821
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1443
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      76
      1335
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      79
      1239
    5. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      143
      1112
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      91
      1094
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      103
      847
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      818
    9. 46
      809
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      791
    Aihe