Tunnusta syntisi ja hylkää se

vapadu

1Joh 1:9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.

Mutta, jokaisen ihmisen tunustettava kaikki omaatuntoa syyttävät asiat Jumalalle tiettäväksi ja vasta sen jälkeen saat anteeksi.

Synnit ei poistu kun pappisi rukoilee kirkkopalveluksessa yleisen rukouksen ja sitten julistaasinulle syntisi anteeksi ja vähän ajan kuluttua hän taas rkoileesyntejä anteeksi jne
http://www.tv7.fi/vod/player/11717/ toimi näin niin vapaudut.

14

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runqari

      Minä tyydytän itseäni joka ilta vaimon nukkuessa takanani. Häpeän itseäni

      • NoJohanNytOn

        Kirottu on nainen joka ei kiimaista auta. Syntiä on esiaviollinen seksikin, mutta paha on sekin, jos seksi ei muka avioliittoon kuulu.


    • Silsa_Varjelus

      En tunnista syntejä, ainoastaan heikkouksia. Niitä luonteelle ominaisia.

    • Julianontotuus

      Joka ei tunnista kaikkia syntejään ei tule osalliseksi Jumalan valtakunnasta. Täytyy muistaa todellakin että täytyy tunnustaa kaikki syntinsä. Jos ihminen ei omasta mielestään pidä jotain hänen mielestään vähäpätöistä asiaa syntinä ja jättää tunnustamatta sen niin hän ei pääse taivasten valtakuntaan.

      • Armo.ei.ole.halpa

        Ei tunnustaminen itsessään mitään auta, jos ei niitä tunnustettuja asioita hylkää täysin. Silloin henkilö jatkaa tietoisen synnin tekemistä ja sellainen henkilö ei ole enää sisällä pelastuksessa.


    • tunnisteletteko

      Onko pallihien nuuskiminen synnillisen ihanaa?

    • JSK2016

      Synnit on sovitettu Golgatan ristillä kertasuorituksena täysimääräisesti Herramme Jeesuksen Kristuksen toimesta. Hän täytti Isänsä lain ja synnittömänä Hän tuli synniksi ja naulattiin ristille ja voitti synnin, jotta meillä olisi armo ja ikuinen elämä. Hän kärsi puolestamme sen kuoleman jonka synneissämme ansaitsemme, Hänessä meillä on armo ja vanhurskaus jossa saamme astua Jumalan valtakuntaan.

      Joka tunnustaa syntinsä Jeesukselle, saa ne Hänen verensä kautta anteeksi, täysin, eikä Isä niitä syntejä enää halua muistella vaan Hän poistaa ne meistä niin kauas kuin itä on lännestä.

      Yksikään ihminen, yksikään asia tai voima tai edes sielunvihollinen ei voi asettua tuon pelastavan armon esteeksi tai kielloksi. Toki sielunvihollinen syyttää ihmistä, anteeksisaamisen jälkeenkin. Mutta Jumalan armo on yli kaiken, Hänen Pojassaan Jeesuksessa joka sovitti syntimme ja voitti kuoleman.

      Jumalan uskollisuus ei lopu, vaikka ihminen olisi uskoton ja lankeaisi syntiin. Jos katuu syntejään Jeesuksen nimessä ja veressä, Hänen puoleensa kääntyen, pääsee armoon joka kestää ja kantaa taivaan kotiin saakka.

      Maailma on eksytystä täynnä. Älkää antako kenenkään tai minkään estää teitä kääntymästä Jeesuksen puoleen, sillä vain Hän on tie, totuus ja elämä, vain Hänen kauttaan pääsee Isän luo. Jeesus on puolustajamme taivaassa, vaikka sortuisimme syntiin niin Hän on se joka rukoilee puolestamme Isää että saisimme anteeksi. Se joka tulee Jeesuksen luo ehdoitta ja peloitta kuten se lapsi jonka Jeesus kutsui opetuslastensa nähden, pelastuu.

    • zp87

      Todella, maailma on eksytystä täynnä.

      Itsekkin eksyin "maailmaan" kunnes huomasin että olen väärällä tiellä.

    • llllllllllll4llll

      Askeesi tunnustuksen jälkeen on paras ratkaisu. Se pitää sisällään paljon.

      (Koti) munkkeus on paras ratkaisu, tietää mistä luopuu, maailman eksytyksistä.

      Voi keskittyä opiskeluun, löytää oikean tien ja itsensä. Olemalla se mikä on.

    • Synnit tulee jättää pois, mutta tulee myös varautua siihen, että saatana syyttää silti, ja silloin tulee nousta puolustustamaan itseään väärää syytöstä vastaan, eikä turhaa potea syyllisyyttä asioista, joista ei tarvitse.

      Kuten Raamattu kertoo, niin Syyttäjä on syösty maahan. "Voi maata, voi merta" Itse koen tämän elämässäni. Ei päivääkään ilman Syyttäjää, mutta jos syytös on valheellinen, niin ei se koskaan kestä totuuden edessä.

    • JumalaAuttaaIhmistä

      Ja Jumala antaa sinulle sinun syntisi anteeksi, niin kuin mekin anteeksi annamme niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.

    • FiksutKuunteleeRäppii

      Vitsi sä oot LOL OMG!

    • omatuntovaivaa

      Pitääkö synnit tunnustaa myös ihmisille, joita kohtaan on tehnyt väärin? Itse en ole kovin hyvin uskossa. Olen tehnyt muutaman aika pahan asian elämässäni, ja pelkään että uskoon tullessani saisin jonku "rehellisyyspuuskan" ja tunnustaisin kaikille läheisilleni pahat tekoni. Siitä seuraisi se, että koko perheeni katkaisisi välit minuun ja joutuisin pakenemaan ulkomaille tai erakoksi jonnekin Lapin erämaahan. Muuten olen ulospäin todella kiltti ja ystävällinen ihminen. Ihmiset sanovat minulle usein, että voisin enemmän ajatella itseäni ja ihailevat sitä, kuinka hyväsydäminen ja epäitsekäs olen. En haluaisi että kukaan ajattelisi minusta noin, koska se on vain yksi suuri valhe. Olen siis todella kaksinaamainen ja tekopyhä. Onko minulla oikeus unohtaa kaikki menneet, jos pyydän Jeesukselta anteeksi? Pelkään, että joskus tulevaisuudessa, vielä tässä elämässä joudun kohtaamaan menneisyyteni.

    • RelaaJou

      Saat syntisi anteeksi, jos kuuntelet täysillä Cheekkiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe