Casablanca.
Play it, Sam
https://www.youtube.com/watch?v=7vThuwa5RZU
Iiiiii-ihanaa, tölsöst tänään tulee Teemalt 21.35
8
153
Vastaukset
- Anzzy
Paholaisen enkelini
nyt muistan tavanneeni sinut Casblancassa(valkoinen talo)
https://www.bing.com/images/search?q=casablanca&view=detailv2&id=D784C66D9454A0A99834257C77A9579114EFA2B4&selectedindex=54&ccid=fVeGnAqV&simid=153980514497&thid=OIF.AUhfEsBQSakrlZwfUDCyPQ&mode=overlay&first=1 - Anzzy
Taas uusi vinkki savon enkelin identiteetistä
https://aasiyhdistys.fi/tag/ihaa/Aasit, nuo nelijalkaiset ihanii o myös.
Espanjas gigoliot aaseiks sanotaan, tiesiks sä sen?
Mikä klassikoissa viehättää? Tai just Casablancassa?
Nuo klassikoiden trailerit ovat omiaan jotenkin nostattamaan mielikuvia ihmisen piilotetuimmista ja psykopaattisimmista piirteistä. Vai onko ne kaikki tehty aikoinaan kauhufilmeiksi?C draama o ihmissuhteist. Mielest mun, leffas tapahdu mtn ei & tapahtuu paljon.
Leffois jokaises o kaari draaman, noi C:stä myös hiffaa
Alku -> esittely -> syventäminen -> kiihdytys -> ratkaisu -> häivytys
http://www.tarinakone.fi/lataukset/Draaman-kaaret-Olsson.jpg
Joskus samaistun leffan turhapäiväisyyteen, mi syntyy tapahtuu/tapahdu e riitaristiin. Funtsien, iPhonen ostin siks, vain vuoks Lauren Backall kuorien.
http://wallpapers-best.com/uploads/posts/2015-12/2_lauren_bacall.jpg
Mikä klassikoissa viehättää? Tai just Casablancassa?
Nuo klassikoiden trailerit ovat omiaan jotenkin nostattamaan mielikuvia ihmisen piilotetuimmista ja psykopaattisimmista piirteistä. Vai onko ne kaikki tehty aikoinaan kauhufilmeiksi?- Mustisi
Ellukultaseni
syö tuo sinine-enkeli kanana Mustisi kirjoitti:
Ellukultaseni
syö tuo sinine-enkeli kananaSori vaan Mustiseni mutta kun ei ole oikein mun makuuni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m152437Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372
