Noniin tässä ne tulee:
1.Sukupuolenne
2.Ikänne
3.Mihin aikaan sun mielestä on hyvä harrastaa seksiä
4.Mihin aikaan kumppanisi mielestä on hyvä harrastaa seksiä
5.Mihin aikaan harrastatte seksiä
Muutama seksiin liittyvä kyssäri
10
152
Vastaukset
- Sinkku-Runkku
No vittu oon sinkkumarkkinoilla
1.Sukupuolenne oon miäs
2.Ikänne 12
3.Mihin aikaan sun mielestä on hyvä harrastaa seksiä :|
4.Mihin aikaan kumppanisi mielestä on hyvä harrastaa seksiä :|
5.Mihin aikaan harrastatte seksiä klo 5 yällä tyynyn kanssa 3. Kun sattuu tekemään mieli.
4. Ilmeisesti jotakuinkin jatkuvasti....
5. Kun kummankin tekee mieli, eli ylläolevat huomioonottaen, kun minun tekee mieli.- Uteliasihminen
Ja tosiaan tarkoitan kellonaikaa
- Uteliasihminen
No koska sillä on
- vitutkelloista
Kello voi olla ihan mitä tahansa. Kun ei ole koulua tai töitä niin ei kukaan kellosta katso että 19.03 pitäisi sitten seisoa vaan seksiä on aamulla, illalla, yöllä, päivällä, kaikkina aikoina niiden välissä... kello viiden tee korvataan kello ihan mitä tahansan seksillä.
Kelloilla ei ole mitään väliä ellei seksikumppanisi satu olemaan kello.- Hajagh
Kello on aika huono seksikumppani. Kokeillut olen... Käsi on parempi. Myös kivi, seinä ja puu voittaa kellon.
- Uteliasihminen
Joo mut tarkotan tälleen yleensä
- Joulupukki21
Älä oo liian utelias! Puuttini tulee ja antaa sulle jälki-istuntoa! Ja mä tiiän kyl et yleensä tarkotat että mä oon aina oikeassa!
- oligark
1 mies.
2 16.
3 yöllä.
4 yöllä.
5 yöllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477