terveys riskejä
http://yle.fi/uutiset/3-9219743
naisen kanattaa ottaa tavallinen työ mies niin se ei heti sairastu ja jaksaa rakastellakin naista toisin kuin istuma tuötä tekevä yliopistio mies joka on lisäksi pubbeli tätä kannattaa tinder naisten miettiä
akateemisilla ja muilla istuma työtä tekevillä on
19
97
Vastaukset
- vihatipunen
Jumankauta, olet onnistunut liittämään linkin! Seuraavaksi tsemppaat välimerkit ja isot kirjaimet tekstiin.
- Rupelihattu
Välimerkitön saa kohta palstan naisilta pillua! :D
- vihatipunen
HC-ätmel kirjoitti:
Tindernainen älähti heti, kun kalikka kalahti. :-/
En ole koskaan Tinderiä käyttänyt, enkä tule käyttämään. Olin vain aidosti hämmästynyt.
- samaistumispintaa
HC-ätmel kirjoitti:
Tindernainen älähti heti, kun kalikka kalahti. :-/
Kuulutko sinäkiin samaan ymmärrysrajoitteisten osastoon kuin välimerkitön mies?
Kaiken lisäksi tyyppi lukee YLEä mikä nyt vie jo sinällään uskottavuutta. Pubbeleiden media.
Odotamme sitä vahingossa tekstiin lipsahtavaa isoa kirjainta. Kaikille ratikkakuskeille tapaa ennen pitkää käydä virheitä.samaistumispintaa kirjoitti:
Kuulutko sinäkiin samaan ymmärrysrajoitteisten osastoon kuin välimerkitön mies?
Oletko sinäkin tindernainen?
- no.trollolloo
HC-ätmel kirjoitti:
Oletko sinäkin tindernainen?
Etsitkö siskojasi? Petrahan se oli? :D
- m-i-e-s
Ei varmasti koske minua. Minä istun vähintään 16h jos istun, enkä joka päivä. Onneksi on raskaita harrastetöitä joissa saa istumisen lisäksi seisoa. =P
Onko muuten pahempi riski, jos vietän sen 16h makuuasennossa? Mulla on pienen yksiön kokoinen toimisto, niin varmasti kannattaa monitoimikone sijoittaa koiliskulmaan ja kylmäkaappi sitten lounaiskulmaan, tulee sitten ehkä päivän 10k askelta täyteen.
Riittääkö sormijumpaksi näppäintaso ja hiiri, vai pitääkö erikseen nostaa sähköpöytää ylös ja alas? - hyväjuttuolla
Ehdotottomasti kannattaa olla tosi valikoiva millaisen naisen ottaa, koska parempi yksin kuin huonossa suhteessa.
- kokemuksesta
Tuo teoria ei päde kaikkiin miehiin, ei todellakaan.
Ex oli "raavas duunarimies", mutta kaatui joka flunssasta ja mahakivusta viikon sairikselle, kiitos nössön työpaikkalääkärin (mies).
Kovat oli jätkällä puheet siitä, miten duunari jaksaa ja duunari kykenee ja on aivan toista maata kuin akateemiset. Viikonloppuna veti aina naamat kun ei muuten saanut työviikon stressiä poikki (niin itse väitti).
Kun lähdin 2 vuotta kestäneestä suhteesta vihdoin ovet paukkuen, duunarimies jäi heti kuukauden rairikselle silloinkin, vaikka oli uhonnut jaksavansa yksin "ihan mitä vaan".
Olen jo antanut itselleni anteeksi moisen nuoruudenhairahdukseni, ja opinpahan ainakin tunnistamaan paskanjauhajat jo kaukaa, enkä ole vastaaviin sen koommin aikaani tuhlannutkaan.
Akateemisista tiedän enemmän faktaa, koska veljeni ovat niitä ja heillä jo omat perheet, joissa vastaavia ongelmia ei ole koskaan ollut, vaikka työstressin alla puurtavat hekin vuodet ympäri työssäkäyvät vaimot ja pienet lapset. Kielenkäyttö ja asenteet muihin ihmisiin ovat stressistäkin huolimatta heidän perheissään aivan toisenlaiset ja elämässä niin monia muita tapoja stressin purkamiseen kuin se perisuomalainen viinanjuonti.
Isyyslomillekin jäivät riemulla, toisin kuin entisen ystäväpiirin duunarimiehet, "akkainhommia" kun ei "raavas mies" kuulemma koskaan tee.- worthmore
Mäkin tiedän tollasia duunareita. Mitä suurempi ääni niistä lähtee sitä pienemmiks ja mitättömämmiks ne oikeesti tuntevat ittensä. Ne kandee kiertää ja kaukaa.
- 5567777i78
Vastaa käsitystäni amiksista
- rumasinkkumies
Ei kannata likkkua koska ei pilluakaan saa.
- no.trollolloo
Palstailukin kannattaa lopettaa samasta syystä.
- korvaaja_
Ei missään nimessä kannata. Palsta parasta pillun korviketta
- muskelimiähiä-sano
Entäs tämä syrjäytyneitten lössöjen lauma, joita ei olekaan varsin vähän! Kuinka paljon terveyteen vaikuttaa sohvalla löhöily, korkeintaan kaljapullon nosto huulille ja lenkkimakkarapaketin avaaminen. Ja sinne lähi-Siwaan pakosti välillä kun eväät loppuu?
- 101prosHetero
Terveyshysteria. Se on homoille
Olin fyysisesti huomattavasti paskemmassa kunnossa, kun tein perinteistä duunariduunia. Nyt on 5 vuotta takana konttorirottana ja olen tähän astisen elämäni parhaassa kunnossa (jos ei lasketa silmävaivoja ja nestettä oikeassa polvessa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354443- 553055
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462938- 302743
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412685Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82635- 382319
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542075- 51911
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703