Onko kyynelurat sama asia kuin malar bags? Kenelläkään kokemusta, miten saisi nuo inhottavat pussit poskipäiltä pois? Kerran sain niihin täyteainepistoksen. Toisella puolella oli pussit pois viikon ajan, toisella puolella ei ihan täydellisesti pois mutta paljon pienempänä muutaman päivän ajan. Mitkään voiteet ym konstit eivät auta.Nyt mietin uudelleen täyteainehoitoa ja onko kyseessä juuri tuo kyynelurien täyttö vai mikä...
Kyynelurat ja malar bags
10
3443
Vastaukset
- hmmmm363572
Mun ymmärtääkseni malar bags on sellainen kyyneluran tuntumaan (usein alapuolelle) muodostuva pullottava"pussi." Kyse siis samasta ongelmasta pitkälti, mutta termiä malar bag käytetään vasta kun ongelma on edennyt tuollaiseksi pullotukseksi.
En kyllä ole aivan varma. - Vastaus_ylläolevaan
OLET oikeassa!
- Ninni811
Eikö täyteaineet turvota? Mua ainakin varoiteltu siitä enkä siks ole uskaltanu...
- bag
Näin minäkin olen asian ymmärtänyt että ne vaan pahentais asiaa.
- Expl
Kyllä nopeimmin ja varmimman vastauksen saat, kun menet suomalaisen plastiikkakirurgin vastaanotolle suomalaiseen yksityissairaalaan. Jos lääkärisi sattuu vielä olemaan Suomen Esteettisen Plastiikkakirurgian yhdistyksen jäsen, tiedät että hänellä on riittävä kokemus juuri tällaisen asian hoitoon.
Ongelmasi ratkaisuun on monia teitä. Yleensä ensin aloitetaan kevyimmästä, eli täyteaineista. Hyvä "pysyvä"tulos voi kuitenkin vaatia leikkauksen, jopa keskikasvojen kohotuksen ja alaluomien korjauksen. - Pussukka1
Mulla sama ongelma. Kävin suomalaisen plastiikkakirurgin konsultaatiossa ja hän ei suositellut täyteaineita. Vaarana kuulemma että pussien turvotus lisääntyy. Nyt mietin mesolankoja. Niitä suositteli kosmetologi. Onko kenelläkään mesolangoista kokemusta vastaavan ongelman hoidossa.
- laserok
kokeilee
- Anonyymi
"Malar bags" = suomeksi kansan kielellä "silmäpussit"
Ole tarkkana missä käyt täyttämässä kyynelurasi. Kyynelurat on täytettävä kanyylilla syvälle lihaksen alle, muten pahennat tilannetta ja turvotusta.
Mesoterapiahoito RHA Eyes tai vastaava on myös hyvä non-invasiivien hoitomuoto häivyttämään tummia silmänalusia ja silmänympäryksennjuonteita.
T. Sairaanhoitaja
Lahti Esthetic Clinic
(wws.lahtiestheticclinic.fi) - Anonyymi
Vanha ketju, mutta varoitan että minulle nimenomaan täyteaineet aiheuttivat pussit. Täyteaine on vaurioittanut imunestejärjestelmää ja neste kertyy pussiin, eikä pääse poistumaan pussista.
- Anonyymi
Täyteaine ei pysy kyynelurassa. Kanyylilla laitettaessa sen saa millilleen oikeaan paikkaan. Nostamalla kanyylineulan päätä, näkee että se on juuri kohdallaan. Mutta.. se lähtee leviämään ja lopputulos on että siirtynyt täyteaine korostaa entisestään kyyneluraa.
Nämä suositut mesolangat ovat esim face liftissä ongelmallisia. Olet ensin vuosien ajan yrittänyt näillä "kevyillä" ja halvemmilla keinoilla saada kasvosi nuorekkaiksi, mutta faceliftissä kirurgi joutuu väistelemään näitä vuosia vanhoja jäämiä. Ei ole kuulemma helppoa ja joutuu tekemään teknisiä kompromisseja.
Itse otin kyyneluriin täytettä aikoinaan Cityklinikassa... aine lähti siirtymään ja tilanne oli lähtötilannetta pahempi, mutta onneksi he kuulemani mukaan käyttävät feikkituotteita, joten vaikutus oli lyhytaikainen ja suli pois.
Kulmakarvoja nostatin Karhupuistossa ja en ollut todellakaan tyytyväinen. Ensin oli ihan järkyttävät vekit otsassa ja sitten kulmat palautuivat entiselle korkeudelle lähes samantien.
Kumpikin firma on kovasti ammattilaista ja hehkuttaa osaamistaan. Olen käynyt muissakin hoidoissa molemmissa ja lopputulema on että paljon on rahaa mennyt mutta tulokset olleet enintään siedettäviä. Koskaan en mielestäni ole saanut rahalleni vastinetta. Jos jotain hyvää etsii, niin Karhupuistossa oli paljon parempi palvelu ja henkilökemiat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä432287Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2402072- 1111548
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441291- 1151227
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381124Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271117- 741009
- 65973
- 70960