Veikkaan et Marianna onnistuu leimaamaan Kristiinan täydeks kaheliks, mut sit lopulta Marianna joutuu takas pöpilään.
Marianna VS Kristiina
14
167
Vastaukset
- MullanAlle
Jospa Marianna nirhaa Kristiinan.
- cdvdvfdfvdfdf
Silloin sarjasta poistuu kaksi kahelia.
- Uvhhvuvuhvuvuh
Tää valeraskauskuvio toistuu näköjään 5 vuoden jälkeen
- Marianna_Kurki
On nää Kuulan veljekset vaan aika tomppeleita. Mä teen raskaustestiin kynällä toisen viivan eikä kumpikaan osaa epäillä mitään. Kuten ei sitäkään, että mun vatsa on melkein missiaikojen kunnossa eikä siinä oo minkäänlaista kohoumaa, niinku raskauksissa yleensä on.
No, hyvä näin. Saadaan mä ja mun mielikuvituslapsi asua Sebastianin luona, eikä tartte lähtee esim. Amandaan. - TääOnTätäJoo
Eihän Isabellallakaan ollu vatsassa kohoumaa mutta silti se synnytti lapsen. Ei ite tienny muka mitään raskaudesta. Salkkarit, ihme sarja.
- Vokkipannu
Isabella sentään yritti esittää paksuna olevaa ja teippasi paitansa alle tyynyjä tai jotain.
Koska Salkkareiden juonenkäänteet toistavat usein itseään, kohta varmaan Marianna ottaa etälamauttimen käyttöön ja alkaa kyhätä Sebastianin asuntoon pehmustettua ja äänieristettyä huonetta. Nyt vankien roudaaminen sinne on helpompaa, sillä niitä asuu samassa asunnossa nyt, kun Larikin muutti sinne. Ainoastaan LiisaKristiina pitää hakea kadulta tai Amandasta. - HelluEspanjasta
Marianna_Kurki kirjoitti:
On nää Kuulan veljekset vaan aika tomppeleita. Mä teen raskaustestiin kynällä toisen viivan eikä kumpikaan osaa epäillä mitään. Kuten ei sitäkään, että mun vatsa on melkein missiaikojen kunnossa eikä siinä oo minkäänlaista kohoumaa, niinku raskauksissa yleensä on.
No, hyvä näin. Saadaan mä ja mun mielikuvituslapsi asua Sebastianin luona, eikä tartte lähtee esim. Amandaan.Äitiinsä tullut,meidän suku täynnä vähä älystä porukkaa.Mun pitää tulla sinne selvimään asioita,vankilaan joutumisen uhalla
- hghjjh
HelluEspanjasta kirjoitti:
Äitiinsä tullut,meidän suku täynnä vähä älystä porukkaa.Mun pitää tulla sinne selvimään asioita,vankilaan joutumisen uhalla
Eiköhän asia sillä suttaannu kun järjestät kunnon perhepäivällisen.
- JotainSamaakin
Mulla on samanlainen peili kuin se minkä edessä Marianna juttelee mielikuvituslapsensa/kuolleen siskonsa kanssa. Peilin mitat saattaa hieman poiketa, mutta kehykset on täsmälleen saman näköiset. Ostin kirppikseltä 15 ekellä vuonna 2013.
- KuulanNuput
Marianna pyörittää The Kuula Brothersia 6-0.
Täysiä ääliöitä ne on.- Sergei_Kuula
On se kumma. Mä pyysin sitä Mariannaa muuttamaan mun luo, ja sitä jo ehdotti velipoikakin. Mutta ei vaan suostunut Marianna muuttaa mun luo, vaan alkoi pelata aikaa. Ei toi nyt olis paha rasti muuttaa mun luo asumaan, kun samassa rapussakin asutaan, mutta kai se Marianna saa Sebastianilta parempaa seksiä, niin mitäs sitä turhaan mun luo muuttamaan. No, olkoot siellä Sebastianin nurkissa ja leikkiköön ihan rauhassa sitä raskaana olevaa. Kohta se naksahtaa lopullisesti, niin onkin parempi, ettei se silloin ainakaan tässä mun kotona naksahda. Silloin kun se asui sen Heidin kämppiksenä ja naksahti, niin silloin alkoi tapahtua vähän liikaakin kaikkea outoo. Siitä hullusta ikinä tiedä, mitä se keksii. Mitä se silloin tainnutti sähkölamauttimella Eliaksen ja raahas sen sinne rakentamaansa vankikoppiin, ilman että kukaan näki yhtään mitään. On se hullu, arvaamaton ja vaarallinen.
- Marianna_Kurki
Joo, on se kumma. Sopii vaan muistella, mistä meidän välirikko alko. Aivan, siitä kun menit Pepin perässä Lappiin. Eli valitsit sun exän kihlattus sijaan.
Oisit vaan jääny sinne hoivaamaan Peppiä ja sitä vammaista lastanne. On se Peppikin kumma. Ensin teki kaikkensa rikkookseen mun ja Heidin ystävyyden ja nyt teki saman mun parisuhteelle.
Että sopii ihan pienessä päässään miettiä, onko sun luo muuttaminen paha rasti vai ei. Olikos siellä kämpässä vielä se salakäytävä? Kannattaa siis pitää pienempää suuta, ettei joku kerta asuntoon tuu kutsumattomia vieraita.. Tiedä, mitä pahoja niillä voi olla mielessään... - Sergei_Kuula
Joo, on se kumma. Sopii vaan muistella, mistä meidän välirikko alko. Aivan, siitä kun menit Pepin perässä Lappiin. Eli valitsit sun exän kihlattus sijaan.
Oisit vaan jääny sinne hoivaamaan Peppiä ja sitä vammaista lastanne. On se Peppikin kumma. Ensin teki kaikkensa rikkookseen mun ja Heidin ystävyyden ja nyt teki saman mun parisuhteelle.
Että sopii ihan pienessä päässään miettiä, onko sun luo muuttaminen paha rasti vai ei. Olikos siellä kämpässä vielä se salakäytävä? Kannattaa siis pitää pienempää suuta, ettei joku kerta asuntoon tuu kutsumattomia vieraita.. Tiedä, mitä pahoja niillä voi olla mielessään...No nii nii ja joo joo. Nyt tää onkin sitten mun vikaa. Miten sä vieläkin jaksat jauhaa siitä, kun mä lähdin Lappiin katsomaan Peppiä ja omaa lasta. Mut sehän nyt olikin suuri synti siihen nähden, että sä menit ja pamahit paksuks mun velipojalle. Nii nii ja ota nyt viel joku salakäytäväkin mukaan tähän asiaan. Sussa ja koirassa on se samaa, että molemmat haukkua räksyttää ja kaivelee vanhoja asioita.
- EliasVikstedt
Että sopii ihan pienessä päässään miettiä, onko sun luo muuttaminen paha rasti vai ei. Olikos siellä kämpässä vielä se salakäytävä? Kannattaa siis pitää pienempää suuta, ettei joku kerta asuntoon tuu kutsumattomia vieraita.. Tiedä, mitä pahoja niillä voi olla mielessään...Mä ja mun mies nähtiin sut eilen kaupungilla salaperäisen ja juonittelevan näköisenä. Ettet vaan ollut menossa ostaan pattereita etälamauttimees?
Mä oon myös tarkkaillu ja ihmetelly sitä, että sun maha ei kasva lainkaan, vaikka oot mukamas raskaana ties kuinka monennetta viikkoa. Vaikka eihän me homppelit näistä tiedetä, kun me ei voida saada omia biologisia lapsia. Niin, paitsi Lari sai, mutta se onkin aivan ihana poikkeustapaus. Mun mies!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491516Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761345Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 17982
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi93797Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740