Huomasin että Raumalle on tullut tälläinen uusi paikka, onks kukaan vielä käynyt? Olen kyllä kuullut että siel on hyvä lääkäri joka hoidot antaa... mut olis kiva kuulla vähän enemmän kokemuksia. Anyone? Botoxia tekis mieli koittaa... ja huulet kaipais myös vähän täyttöä....
Tohtoripalvelu Itu Rauma, kokemuksia?
18
8376
Vastaukset
- Mainostusta
MAINOS!
- Törkyisen_näköiset
Kuka nyt haluaa enää Aku Ankka -huulia.
- Minealis
Mulle laitettu siellä huulet. Tuli tosi luonnolliset. Ja en mitään ankkahuulii ois halunnut edes. Joten tyytyväinen olen.
- Epäilen_vahvasti
Oletko ihan varma? Mitä tuttavat ovat sanoneet ja ovatko olleet edes rehellisiä kannanottoja. Yleensä itse ei välttämättä edes huomaa ankkahuulia, kannattaa katsoaa peilistä sivuprofiilia kriittisellä mielellä. Voi myös verrata vaikkapa tuttavan sivuprofiiliin jolla on luonnostaan isommat huulet.
- Minealis
Epäilen_vahvasti kirjoitti:
Oletko ihan varma? Mitä tuttavat ovat sanoneet ja ovatko olleet edes rehellisiä kannanottoja. Yleensä itse ei välttämättä edes huomaa ankkahuulia, kannattaa katsoaa peilistä sivuprofiilia kriittisellä mielellä. Voi myös verrata vaikkapa tuttavan sivuprofiiliin jolla on luonnostaan isommat huulet.
No kyllä olen varma... kiitos vaan kysymästä...
- Anonyymi
Tämä sama kaveri on ollut jo jonkin aikaa Porissakin. Tuli alkujaan satakuntaan tuolta pohjois-suomesta muutettuaan nimensä. Tuomiosta kannattaa kysyä esim. porilaisilta gynekologeilta.
- Anonyymi
Kyllä hän on ihan alkuperäinen raumalainen!
- Anonyymi
Erittäin pätevä lääkäri, jonka vastaanotolle kannattaa mennä. Mielestäni ihan ala-arvoista kirjoittaa tuollaista.
- Anonyymi
Mikä on Lasarus Mitrofanoff entinen nimi ja mistä on tuomittu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin pätevä lääkäri, jonka vastaanotolle kannattaa mennä. Mielestäni ihan ala-arvoista kirjoittaa tuollaista.
Itse kävin vuosi sitten hänen klinikallaan toimenpiteessä, joka epäonnistui täydellisesti. Lääkäri ei suostu kantamaan vastuuta ja nyt edessä oikeustaistelu. En missään tapauksessa suosittele. Jäi muutenkin monella tapaa hämärä mielikuva hänestä.
- Anonyymi
Mikä tää juttu on?!?? Mikä ollut entiseltä nimeltään? Mitä tehnyt?
- Anonyymi
Tohtori itu... :D Oikeesti.. :D
- Anonyymi
Niiden instassa on vähän liikaa sellaisia "hassuttelu"kuvia. Jos haluaa että otetaan vakavasti ei kannata postata mitään vapaa-ajan viininjuonteja tai ilmeilyjä.
Ja lisäksi tuo kirurgin nimenvaihdos vaikuttaa myös siihen etten itse mene ko. paikkaan.- Anonyymi
Tämä Itun gyne on töissä myös city klinknalla.
- Anonyymi
Niin, tai toisaalta voi olla että haluaa näyttää että ihan tavallinen pulliainen se kirurgikin on. Itse hänen vastaanotolla käyneenä (Cityklinikassa) voin vaan sanoa, että erittäin asiallista ja ihmisläheistä palvelua. Ehkä kannattaisi arvostella vasta sitten, kun on omakohtaista kokemusta.
- Anonyymi
Olen käynyt kaksi kertaa ja hyvää palvelua olen saanut Raumalla. Ihoa on kiinteytetty laserilla. Lääkäri toimii kai myös Cityklinikalla.
- Anonyymi
Oulusta muuttanut ja Rauman seudulta kotoisin. Oli tätini kanssa naimisissa ainakin parikymmentä vuotta.
Miestä en ole nähnyt varmaan 13-14 -vuoteen. On siis serkkuni isä. - Anonyymi
Viime maanantaina 10.6.-24 minulle tehtiin yläluomileikkaus ja kaikki meni hyvin. Palvelu oli erinomaisen hyvää. Nyt on neljä päivää leikkauksesta ja paraneminen on vauhdissa. Turvotus laskenut, vain mustelmat jäljellä. Jo nyt näkee, että lopputulos tulee olemaan hyvä. En voi kuin kehua ja suositella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1526309
- 491753
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381414- 461033
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se47928Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384876Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845