Tohtoripalvelu Itu Rauma, kokemuksia?

viivahuuli

Huomasin että Raumalle on tullut tälläinen uusi paikka, onks kukaan vielä käynyt? Olen kyllä kuullut että siel on hyvä lääkäri joka hoidot antaa... mut olis kiva kuulla vähän enemmän kokemuksia. Anyone? Botoxia tekis mieli koittaa... ja huulet kaipais myös vähän täyttöä....

18

8376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mainostusta

MAINOS!

• Törkyisen_näköiset

Kuka nyt haluaa enää Aku Ankka -huulia.

• Minealis

Mulle laitettu siellä huulet. Tuli tosi luonnolliset. Ja en mitään ankkahuulii ois halunnut edes. Joten tyytyväinen olen.

• Epäilen_vahvasti

Oletko ihan varma? Mitä tuttavat ovat sanoneet ja ovatko olleet edes rehellisiä kannanottoja. Yleensä itse ei välttämättä edes huomaa ankkahuulia, kannattaa katsoaa peilistä sivuprofiilia kriittisellä mielellä. Voi myös verrata vaikkapa tuttavan sivuprofiiliin jolla on luonnostaan isommat huulet.

• Minealis
        Epäilen_vahvasti kirjoitti:

Oletko ihan varma? Mitä tuttavat ovat sanoneet ja ovatko olleet edes rehellisiä kannanottoja. Yleensä itse ei välttämättä edes huomaa ankkahuulia, kannattaa katsoaa peilistä sivuprofiilia kriittisellä mielellä. Voi myös verrata vaikkapa tuttavan sivuprofiiliin jolla on luonnostaan isommat huulet.

No kyllä olen varma... kiitos vaan kysymästä...

• Anonyymi

Tämä sama kaveri on ollut jo jonkin aikaa Porissakin. Tuli alkujaan satakuntaan tuolta pohjois-suomesta muutettuaan nimensä. Tuomiosta kannattaa kysyä esim. porilaisilta gynekologeilta.

• Anonyymi

Kyllä hän on ihan alkuperäinen raumalainen!

• Anonyymi

Erittäin pätevä lääkäri, jonka vastaanotolle kannattaa mennä. Mielestäni ihan ala-arvoista kirjoittaa tuollaista.

• Anonyymi

Mikä on Lasarus Mitrofanoff entinen nimi ja mistä on tuomittu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erittäin pätevä lääkäri, jonka vastaanotolle kannattaa mennä. Mielestäni ihan ala-arvoista kirjoittaa tuollaista.

Itse kävin vuosi sitten hänen klinikallaan toimenpiteessä, joka epäonnistui täydellisesti. Lääkäri ei suostu kantamaan vastuuta ja nyt edessä oikeustaistelu. En missään tapauksessa suosittele. Jäi muutenkin monella tapaa hämärä mielikuva hänestä.

• Anonyymi

Mikä tää juttu on?!?? Mikä ollut entiseltä nimeltään? Mitä tehnyt?

• Anonyymi

Tohtori itu... :D Oikeesti.. :D

• Anonyymi

Niiden instassa on vähän liikaa sellaisia "hassuttelu"kuvia. Jos haluaa että otetaan vakavasti ei kannata postata mitään vapaa-ajan viininjuonteja tai ilmeilyjä.

Ja lisäksi tuo kirurgin nimenvaihdos vaikuttaa myös siihen etten itse mene ko. paikkaan.

• Anonyymi

Tämä Itun gyne on töissä myös city klinknalla.

• Anonyymi

Niin, tai toisaalta voi olla että haluaa näyttää että ihan tavallinen pulliainen se kirurgikin on. Itse hänen vastaanotolla käyneenä (Cityklinikassa) voin vaan sanoa, että erittäin asiallista ja ihmisläheistä palvelua. Ehkä kannattaisi arvostella vasta sitten, kun on omakohtaista kokemusta.

• Anonyymi

Olen käynyt kaksi kertaa ja hyvää palvelua olen saanut Raumalla. Ihoa on kiinteytetty laserilla. Lääkäri toimii kai myös Cityklinikalla.

• Anonyymi

Oulusta muuttanut ja Rauman seudulta kotoisin. Oli tätini kanssa naimisissa ainakin parikymmentä vuotta.

Miestä en ole nähnyt varmaan 13-14 -vuoteen. On siis serkkuni isä.

• Anonyymi

Viime maanantaina 10.6.-24 minulle tehtiin yläluomileikkaus ja kaikki meni hyvin. Palvelu oli erinomaisen hyvää. Nyt on neljä päivää leikkauksesta ja paraneminen on vauhdissa. Turvotus laskenut, vain mustelmat jäljellä. Jo nyt näkee, että lopputulos tulee olemaan hyvä. En voi kuin kehua ja suositella.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      152
      6309
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      49
      1753
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1414
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      46
      1033
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      324
      1009
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      47
      928
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      909
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      876
    9. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      857
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      845
    Aihe