Tohtoripalvelu Itu Rauma, kokemuksia?

viivahuuli

Huomasin että Raumalle on tullut tälläinen uusi paikka, onks kukaan vielä käynyt? Olen kyllä kuullut että siel on hyvä lääkäri joka hoidot antaa... mut olis kiva kuulla vähän enemmän kokemuksia. Anyone? Botoxia tekis mieli koittaa... ja huulet kaipais myös vähän täyttöä....

18

9673

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mainostusta

MAINOS!

• Törkyisen_näköiset

Kuka nyt haluaa enää Aku Ankka -huulia.

• Minealis

Mulle laitettu siellä huulet. Tuli tosi luonnolliset. Ja en mitään ankkahuulii ois halunnut edes. Joten tyytyväinen olen.

• Epäilen_vahvasti

Oletko ihan varma? Mitä tuttavat ovat sanoneet ja ovatko olleet edes rehellisiä kannanottoja. Yleensä itse ei välttämättä edes huomaa ankkahuulia, kannattaa katsoaa peilistä sivuprofiilia kriittisellä mielellä. Voi myös verrata vaikkapa tuttavan sivuprofiiliin jolla on luonnostaan isommat huulet.

• Minealis
        Epäilen_vahvasti kirjoitti:

Oletko ihan varma? Mitä tuttavat ovat sanoneet ja ovatko olleet edes rehellisiä kannanottoja. Yleensä itse ei välttämättä edes huomaa ankkahuulia, kannattaa katsoaa peilistä sivuprofiilia kriittisellä mielellä. Voi myös verrata vaikkapa tuttavan sivuprofiiliin jolla on luonnostaan isommat huulet.

No kyllä olen varma... kiitos vaan kysymästä...

• Anonyymi

Tämä sama kaveri on ollut jo jonkin aikaa Porissakin. Tuli alkujaan satakuntaan tuolta pohjois-suomesta muutettuaan nimensä. Tuomiosta kannattaa kysyä esim. porilaisilta gynekologeilta.

• Anonyymi

Kyllä hän on ihan alkuperäinen raumalainen!

• Anonyymi

Erittäin pätevä lääkäri, jonka vastaanotolle kannattaa mennä. Mielestäni ihan ala-arvoista kirjoittaa tuollaista.

• Anonyymi

Mikä on Lasarus Mitrofanoff entinen nimi ja mistä on tuomittu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erittäin pätevä lääkäri, jonka vastaanotolle kannattaa mennä. Mielestäni ihan ala-arvoista kirjoittaa tuollaista.

Itse kävin vuosi sitten hänen klinikallaan toimenpiteessä, joka epäonnistui täydellisesti. Lääkäri ei suostu kantamaan vastuuta ja nyt edessä oikeustaistelu. En missään tapauksessa suosittele. Jäi muutenkin monella tapaa hämärä mielikuva hänestä.

• Anonyymi

Mikä tää juttu on?!?? Mikä ollut entiseltä nimeltään? Mitä tehnyt?

• Anonyymi

Tohtori itu... :D Oikeesti.. :D

• Anonyymi

Niiden instassa on vähän liikaa sellaisia "hassuttelu"kuvia. Jos haluaa että otetaan vakavasti ei kannata postata mitään vapaa-ajan viininjuonteja tai ilmeilyjä.

Ja lisäksi tuo kirurgin nimenvaihdos vaikuttaa myös siihen etten itse mene ko. paikkaan.

• Anonyymi

Tämä Itun gyne on töissä myös city klinknalla.

• Anonyymi

Niin, tai toisaalta voi olla että haluaa näyttää että ihan tavallinen pulliainen se kirurgikin on. Itse hänen vastaanotolla käyneenä (Cityklinikassa) voin vaan sanoa, että erittäin asiallista ja ihmisläheistä palvelua. Ehkä kannattaisi arvostella vasta sitten, kun on omakohtaista kokemusta.

• Anonyymi

Olen käynyt kaksi kertaa ja hyvää palvelua olen saanut Raumalla. Ihoa on kiinteytetty laserilla. Lääkäri toimii kai myös Cityklinikalla.

• Anonyymi

Oulusta muuttanut ja Rauman seudulta kotoisin. Oli tätini kanssa naimisissa ainakin parikymmentä vuotta.

Miestä en ole nähnyt varmaan 13-14 -vuoteen. On siis serkkuni isä.

• Anonyymi

Viime maanantaina 10.6.-24 minulle tehtiin yläluomileikkaus ja kaikki meni hyvin. Palvelu oli erinomaisen hyvää. Nyt on neljä päivää leikkauksesta ja paraneminen on vauhdissa. Turvotus laskenut, vain mustelmat jäljellä. Jo nyt näkee, että lopputulos tulee olemaan hyvä. En voi kuin kehua ja suositella.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      219
      14796
    2. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      18
      2170
    3. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      38
      1853
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      137
      1232
    5. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      95
      1220
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      22
      1100
    7. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      882
    8. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      73
      765
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      80
      703
    10. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      80
      698
    Aihe