Pitkäaikainen haaveeni on ollut imeä ja panna luonnossa/metsässä nautin jos on vaara jäädä kiinni seksistä
Usein käyn paikallisilla "pano paikoilla" pukeutuneena seksikkääseen korsettiin, minihameeseen ja sukkahousuihin ja kaiken korostaa nahkasaappaat jotka keräävät miehistä aika paljon huomiota.
Tykkään että baareissa ja muissakin paikoissa kosketellaan persettäni ja kouritaan tisseistä ja pari kertaa suoraan ehdotuksesta lähtenyt mukaankin.
Olen pikkulutka joka kaipaa että joku tulee naimaan minua ihan tuntemattomana, useampikin mies käy yhdellä kerralla (nautin kun joka reikä on täytettynä) ja haluaisin että mies/miehet laukeavat naamallleni koska haluan kävellä kadulla spermat naamalla ja katsoa huomaako kukaan
Asun hämeenlinnassa
Kik: oonsun
18v nainen haluis luonnossa
Pikkulutkaxo
3
109
Vastaukset
- jojox77
Moi...kiinnostaisiko raavas aikuinen mies...?
meilaa nimimerkki suomi24 posti
Pidän kyllä enemmän sisäleikeistä kun voi olla alasti. Kesällä olin vaelluksella ryhmän käytössä. Tuli polvet ja nielu kipeäksi kun joka kerta kun ei ollut näkijöitä sai olla polvillaan. Korvia käyttivät ohjauskahvoina. Pelkäsin että irtoavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607502Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232926- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 74832
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745