Minä haluan maailmanlopun heti, nyt, tänään.
Jaa niin, tämän maailmanlopun pitäisi pelottaa ihmistä ja saada pelkäämään.
miksi maailmanloppu ei tule miksi miksi
3
65
Vastaukset
- tämä-on-unelmani
Se tulee, se on varma ja kiistämätön tosi asia.
Se on käynnistetty jo kauan sitten, ihmisen itsensä toimeen panemana.
Nyt kuitenkin tuntuu, että vauhti vain kiihtyy. Siihen viittaavat vahvasti viimeaikojen tapahtumat ´kaikkialla maailmassa. Ihmisen raaistuminen pedoksi, inhimillisyyden katoaminen, tappamisen ja hävittämisen himo jne.
Eihän se varmaan tule tänään eikä huomenna, ehkä ei meidän kenenkään elinaikana, mutta se tulee. Ja hyvä niin. Ihminen on luonnon suuri erehdys ja virhe. Jotain meni pahasti pieleen jossain. Luonto on alkanut korjata sitä heti, mutta se toimii oman kellonsa mukaan, ehkä hitaasti mutta vääjäämättä.
Voi olla, että siihen saadaan vauhtia jonkun Venäjän tai muun suuruudenhullun valtion toimesta; jokin superase laukaistaan jonnekin,. Siitä se alkaa, ja se on ihmisen tuho. Tai sitten jostain muusta.
Tämä planeetta kyllä toipuu siitä kuten niin monista muista mullistuksista miljoonien vuosien olemassaolonsa aikana. Tästä tulee hyvä paikka. Ei yhtäkään ihmisolentoa missään. Virhe on korjattu ja maapallo voi jatkaa kiertokulkuaan rauhassa, ilman loiseläjiä. - ViimeinenVipunen
Ainoa asia, mitä luonto ei muistanut ottaa huomioon kehitellessään ihmistä, on ihmisen luontainen itsekkyys. Ilman sitä maailmanloppua ei ehkä tulisi. Mutta tieteelliseltä kannalta maapallon on melko vaikea toipua ihmisten toimista...jo pelkästään kaiken muovin maantumiseen menee jokunen miljoona vuotta. Entä sitten ydinjäte?
No, luonto selviää kaikesta, mutta hidasta kaikki kuitenkin on.- minuneisinun
Naapurille jakaminen luo pohjan maailman lopulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158