Kirkkis, city vai landee?

Tärkeä_tieto

Kumpi kuvaus osuu paremmin?

18

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kova_mesta

      city TOTTA KAI

    • Kkkovvis

      Kirkko Nummi Räp City vittu

      ennen oli böndee mut nykyyää täyttä cityy vittu. tulevaiusuuden pää kaupunki vittu suomes vittu.

    • kiinnostavakirkkonummi

      Aika eksoottinen mutta toimiva sekoitus noita kahta, maaseutua ja kaupunkia - voisi sanoa että hyvät puolet molemmista. Muuttovetoinen paikka vahvasti tulevaisuudessa, tuleva "trendi"paikka , cooli Kirkkonummi eli sinne muuttaa vielä runsaasti populaa.
      Jatkuvasti rakennetaan hulppeita miljoonaluokan huoneistoja masalaan ja muuhun lähiympäristöön.
      Kirkkonummi on hieman kuin miniatyyri-Michigan josta tulee kehityksen jatkaessa kulkuaan San Diego.

    • Stadinflikka

      No, ei ainakaan Cityä, heh.

      • gestisläinen

        Nou nou. Eipä ole ei :0)


    • muuttoliikettä

      Ihmiset alkaa haluta maaseutumaiseen ympäristöön jossa kaupungin mukavuudet ja palvelut ilman ruuhkia, stressiä ja tungosta. Halutaan panostaa kotiin ja perheeseen, puutarhaan lapsiin ja lemmikeihin luonnon läheisyydessä.
      Kauniita asuntoja edullisesti eikä koirankoppeja kiskurihinnoilla.
      Sellaiset ihmiset muuttaa nykyään kirkkonummelle.

    • pitkämatkavielä

      Totta, mutta onneksi ei tarvinnut viettää nuoruutta täällä. Vaan se meni Cityssä, jossa oli discoja ja muuta mukavaa. Ja monta ärkkäriä!

      • ex-kyrsäläinen

        Äläs nyt. Oli meilläkin limudisco Masalassa ja keskustassa vanhassa navetassa. Tämä silloin kultaisella 70-80 luvun taitteella. Vaan mikä tuo ärkkäri on ? Jos är-kioskia tarkoitat, oli jopa gestiksessä ärrä, ja toinen keskustassa. Itse asuin 1986 keväällä viimeksi Finnsbackassa. Nykyään muualla. Lapsuus ja nuoruus meni kyrslätissä. Hyvät muistot on jäänyt.
        Tiedä vaikka muuttaisin takaisin.


      • jookostako
        ex-kyrsäläinen kirjoitti:

        Äläs nyt. Oli meilläkin limudisco Masalassa ja keskustassa vanhassa navetassa. Tämä silloin kultaisella 70-80 luvun taitteella. Vaan mikä tuo ärkkäri on ? Jos är-kioskia tarkoitat, oli jopa gestiksessä ärrä, ja toinen keskustassa. Itse asuin 1986 keväällä viimeksi Finnsbackassa. Nykyään muualla. Lapsuus ja nuoruus meni kyrslätissä. Hyvät muistot on jäänyt.
        Tiedä vaikka muuttaisin takaisin.

        "Tiedä vaikka muuttaisin takaisin."

        Tuu takaisin, täällä asuu hyviä tyyppejä ja lisää muuttaa koko ajan.
        Aivan mainio paikka.


    • drinksuvalikoima

      Älä hemmetissä. Oli varmaan hurja meno, ainakin siellä navetassa.

      • ex-kyrsäläinen

    • pekkaperussuomilainen

      Kirkkonummi oli hyvä paikka aikanaan. Sitten sen pilasi hurrit, afgaanit ja viimeisimpänä somalit sekä irakin partalapset.

      • kosovonmanne

        Unohtamatta manneja ja kosovoo.


      • ex-kyrsäläinen

        pekkaperussuomalaiselle. Kyllä Kirkkonumella oli ensin ruotsalaiset, tai ainakin kieliset. Vielä 1970 luvun alussa opasteet, eli tienviitat oli ruotsiksi sitten suomeksi. Olipa viittoja jotka vain ruotsiksi. Meininki muuttui, kun paikkakunnalle muutin idästä suomalaisia. Savolaiset ja pohjois-karjalaiset ottivat vallan, toki muualtakin. Paikkakunnan kasvu oli vauhdikasta. Gesterbyssä oli silloin muistaakseni 5-6 kerrostaloa kun minä sinne muutin kesällä 1970. Montako lie nykyään, 60. ?


    • letsGROOVE

      Kirkkonummella asuu persoonia jotka diggaa kunnon musiikkia (terkut Anita Wardin tahdissa aikoinaan jammailleelle!) , kuten
      Earth, Wind & Fire - Let's Groove
      https://youtu.be/Lrle0x_DHBM

      • ex-kyrsäläinen

        Ou jee. Tuttua musaa. Voi voi mennyttä nuoruutta. Se meni, musiikki jäi.


      • ex-kyrsäläinen

      • kaunisnuoruus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 115
      2396
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2237
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2001
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      13
      1378
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1357
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe