En tiedä onko tätä ollut täällä aiemmin, mutta laitanpahan nyt kun silmään sattui.
Elikkästä tuosta valkkaamaan se itsellesi sopivin luonnehdinta:
http://www.suhdesoppa.fi/parisuhde/5-sinkkutyyppia/
Itseäni saattaisi kuvata ehkä parhaiten tuo pelkosinkku, tosin on kyllä muissakin tyypeissä jotain tuttua.
Minkälainen sinkku olet?
9
99
Vastaukset
- Bi-nainen
Oon selvästi kestosinkku! :D
- naistenlehdet.sucks
Provosoiduin heti.
Mitään "metrosinkkuja" ei tässä maassa ole eikä tulla koskaan näkemäänkään, liian köyhä kansa joka köyhtyy entisestään, kiitos paskan hallituksen!!!!! ARRRRGHHH!!!!!!!
Johan helpotti. Lähinnä vissiin tuota kestosinkkua.
- MrHedgehog
Kestosinkku osuu parhaiten.
- sinkkuudessakin.puolensa
Kestosinkku. Eroaminen on sen verran perseestä, että en viitsisi enää harrastaa seurustelua jos en ole 100% varma, että juttu tulee jatkumaan hamaan loppuun asti. Sopivan naisen löytyminen on "ronkeliudestani" johtuen tuntunut melko haastavalta, joten harrastellaan nyt noita erilaisia seksisuhteita, kunnes itselleni täydellinen nainen löytyy.
No juu, mutta mistäs sen jutun jatkumisen loppuun asti voi tietää jos ei ensin seurustele jonkin aikaa? Yleensähän ne vaikeudet alkavat vasta parin vuoden seurustelun jälkeen, kun ensihuuma alkaa haihtua ja niitä huonoja puoliaan ei enää jaksa niin peitellä.
Vai etkö ole edes tavannut sellaista naista jota voisit edes kuvitella elämänkumppaniksesi? Siinä tapauksessa olet kyllä tosiaan ehkä vähän liiankin ronkeli, jos se suhteen löytyminen nyt kuitenkin jollain lailla kiinnostaisi.
Olen lyhyt ja ruma. Siinä on tarpeeksi perustetta sille miksi olen sinkku.
- sioille.helmiä
No sellainen OHO-sinkku. Ettei aina tiedä, et onko sitä sinkku tai ei... :D
- jokujonkatunnen
salaliittoteoreetikko, mutta on yksi jonka kanssa suostuisin poikkeukseen, eli suhteeseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449181
- 785682
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon394154- 573682
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543432Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293327- 452520
- 342112
- 351826