kun juo viinaa ja tulee humalaan

henkikännissä

Onko olotila samanlainen pyhänhengen kohdatessa.

9

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinkäy

Jos liikaa juo, henki pyrkii ulos.

• EiTodellakaanOle

Minulla on silloin, kun pyhähenki kohtaa, kiitollinen ja onnellinen olo. Nuoruudessa olen ollut monta kertaa kännissä ja voin sanoa, ettei ole yhtään samanlainen olotila.
      Yleensä minulla on silloin rauhallinen olo. En tunne tarvetta hillua mitenkään.
      Ainoastaan kerran, kun tulin nuorena joskus 15 v kokouksesta kotiin ja, kun astuin ulkoovesta sisälle, minut valtasi niin suuri kiitollisuuden tunne, että kaaduin eteisessä polvilleni ja löin käsiäni yhteen :D
      En jaksanut, osannut välittää näkikö minut joku siinä vai ei :D Kotiväkeni ei ollut uskovaisia.
      Se oli kerta humaus, kun olin polvillani lattialla ja kiitin kiittämistäni, meni vähän kuin ajan taju :D

• EiTodellakaanOle

Ja en osannut odottaa edes, että mitään tapahtuisi. Aukaisin vain ulkooven ja yhtäkkiä minut valtasi niin hirveä kiitollisuus ja rakkaus, että notkahdin polvilleni. En muista, kauanko olin polvilani.
        Näin jälkikäteen hyvä, että ehdin sisälle kotiin, enkä keskellä lumista katua tupsahtanut. Sillain Jumala odotti, että sentään kotiin asti pääsin :D
        Kyllä Jumala on ihmeellinen. Hän tietää aivan kaiken!

• epilepsia1

Ei kai sinulla ole ajokortti voimassa.

• Ei ole mitään tekemistä viinalla hengen kohtaamiseen,paholaisen henki kylläkin apinoi.

• deliriumhenki

Siis pullonhenki on jotain sinnepäin.

• Kirjakääröt

Sananl.23:30. Biblia (1776). Siinä, kussa viinan tykönä viivytään, ja tullaan tyhjentämään, mitä sisälle pantu on.

• HumulusLupulus

Tuleeko viinan juonnista humalaan? Ihanko Humulukseen lupulukseen?
      No johan oli uutinen! Ei voi olla totta!

• Anonyymi

Jatka vain juomista, kyllä se siitä hengeksi muuttuu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1339
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1115
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1108
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      169
      1061
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      830
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      758
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    Aihe