Uskontotutkija HS:lle enkeliuskovista

thePrinceLucio

27

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Intuitiivinenparantaja

      Eihän sille mitään voi jos on aivan UUH, UUH!!!

    • yhteiskuntaonterveiden

      Kyllä minuakin rupeaa pelottamaan, kun enkeli uskova lähestyy veitsiojossa.
      Sinä, sinä, olet tehnyt minun enkelilleni jotain pahaa.

      • thePrinceLucio

        Enkeleille ei voi tehdä mitään pahaa, koska olemme valossa. Me enkelit teemme vain hyvää.


      • laulajaprince
        thePrinceLucio kirjoitti:

        Enkeleille ei voi tehdä mitään pahaa, koska olemme valossa. Me enkelit teemme vain hyvää.

        Toisen hyvä on toisen paha. Valossa näkee selvemmin.


      • thePrinceLucio

        Meidän tehtävä on olla valossa ja tehdä hyvää ilman jossitteluja. Kompromissittomasti. Ja olla huolehtimatta, iloisella mielellä. Karma the law of nature palauttaa teot takaisin tekijälleen.


      • thePrinceLucio
        laulajaprince kirjoitti:

        Toisen hyvä on toisen paha. Valossa näkee selvemmin.

        Olen huomannut, että nimi Prinssi Lucio herättää monenlaisia ajatuksia ihmisissä. Näin on tarkoitus, ajatuksien ja arvostelukyvyn herättäminen. Miten arvioit tietoisuutta? Itse arvioin tekojen ja erityisesti motiivien perusteella. Motiivien tulee olla aina 100 prosenttisesti puhtaat.
        Prinssi Lucio tuo armoton valontuoja, kuulu suorasta puheestaan, on armottomasti kaikkien ihmisten puolella ja ajattelee säälimättömästi kaikkien ihmisten parasta. Tuoden valon, ikuisuuden ja lain ihmiskunnan tietoisuuteen.

        Laki, Valo, Tahto, Rakkaus - nelinäisyys jalo.


      • kiitoos
        thePrinceLucio kirjoitti:

        Olen huomannut, että nimi Prinssi Lucio herättää monenlaisia ajatuksia ihmisissä. Näin on tarkoitus, ajatuksien ja arvostelukyvyn herättäminen. Miten arvioit tietoisuutta? Itse arvioin tekojen ja erityisesti motiivien perusteella. Motiivien tulee olla aina 100 prosenttisesti puhtaat.
        Prinssi Lucio tuo armoton valontuoja, kuulu suorasta puheestaan, on armottomasti kaikkien ihmisten puolella ja ajattelee säälimättömästi kaikkien ihmisten parasta. Tuoden valon, ikuisuuden ja lain ihmiskunnan tietoisuuteen.

        Laki, Valo, Tahto, Rakkaus - nelinäisyys jalo.

        Aukaisetko minulle oven.


      • thePrinceLucio
        kiitoos kirjoitti:

        Aukaisetko minulle oven.

        Ovi on itseasiassa kuin ilmaanpiirretty raja. Voit ylittää rajan heti kun olet valmis. Tiedät itse, milloin olet kuhunkin juttuun valmis. Ovia ei enää väkisin pidetä kiinni.


      • thePrinceLucio
        kiitoos kirjoitti:

        Aukaisetko minulle oven.

        Käytin yhtä ystävää rajan toisella puolella, vein hänet sinne. Hän oli korkeimmalla mentaalitasolla, kynnyksellä.

        Rajan toisella puolella ikuisuudessa hän sanoi: "on niin sanomattoman kaunista, mutta... olet ääretön. Sanoin: "Ystäväni, Sinäkin olet ääretön, katso äärettömyytesi mittaa!" Kaveri katsoi, ja tarttui voimakkaasti kädestäni kiinni. Kysyin: "miksi tartuit käteeni kuin hengenhädässä?"
        (meillä oli samaan aikaan käytössä äärellinen käyttöväline ja ääretön käyttöväline purppurahohteen maailmassa. Suom. huom: buddhinen taso)

        Hän sanoi: "Olet ääretön, olen ääretön, kaikki on ääretöntä, universumi on ääretön, tämä on vielä liikaa minulle. En ole tottunut tällaiseen" Vastasin: "vien sinut takaisin, missä saat olla rajallinen (korkeimmalle mentaalitasolle)". Kun olet valmis, voit astua uudelleen äärettömyyteen, sulautua äärettömyyteen niin, ettei enää huimaa. Kun sulaudut rakkauteen täysin, ei enää huimaa. Olkaamme valmiita, me olemme äärettömiä ja sanomattoman kauniita. Mutta se ei ole egoistinen huomio, se on fakta.


    • fhfg.hfg

      Tutkimuksen mukaan johtavassa asemassa olevista 60% uskoo Suomessa Enkeleihin. Koko kansasta Enkeleihin uskoo 40%, joten näyttää siltä, että tiedon ja ymmärryksen lisääntyminen vahvistaa uskoa Enkeleihin.

      • fhfgh.gf

      • Fghgf.hf

        Munakennosta löytyi valkoisia höyheniä, onkohan kennossa ollut enkeli?


      • runksrunksKUKKOKIEKUU
        Fghgf.hf kirjoitti:

        Munakennosta löytyi valkoisia höyheniä, onkohan kennossa ollut enkeli?

        Siellä on albiinokukko runkeloinut niin että höyhenet pölisee.


      • fhfg.hgf

        Näyttää todellakin olevan tutkitustikin niin, että mitä lukeneempi ihminen on, niin sitä varmemmin hän uskoo Enkeleihin. Itse väittäisin vielä, että mitä sivistyneempi(viisaampi) ihminen on, niin sitä realistisempi kuva hänellä on Jumalasta.

        Monet uskovat ihmiset sanovat, että Enkeleitä ei pidä palvoa - ainoastaan Jumalaa tulee palvoa.

        ULTRA-lehdessä 1/2013 on hyvä ja laaja artikkeli Enkeleistä. en usko, että kirjoittaja pahastuu lyhyestä lainauksesta, jossa mielestäni kerrotaan totuus Enkeleistä ja niiden suhteesta Jumalaan.

        "Usein me ajattelemme enkeleitä hyvin romanttisesti. Meitä lähimpänä olevat enkelit ovatkin suojelijoitamme ja ohjaajiamme. Enkeleiden valtakunnat ulottuvat kuitenkin valtavan laajalle. Oikeastaan enkelit onkin yleisnimitys kaikille meitä ihmisiä vanhemmille henkisille olennoille, He ovat meidän vanhempia sisariamme ja veljiämme, mutta myös kaikki tuntemamme jumalat sisältyvät enkeleiden maailmoihin. Jumala on yleisnimitys, joka tarkoittaa enkeliolentoja, joilla on erityisen läheinen tehtävä ihmiskunnan suhteen.
        Ihmisen tietoisuus yltää ymmärtämään enkeleitä oikeastaan vain kahteen meitä ylempänä olevaan luokkaan; enkeleihin ja arkkienkeleihin. Heidän yläpuolellaan on vielä seitsemän enkelikuntaa, jotka ovat osallisina elämässämme".


      • MB_76

        Itsellä jätkänä, mikä harvinaista, on myös vähän sellainen väritettyjen lasien läpi gloriosoiva näkemys enkeleistä. Tämä voi myös olla virheellinen katsanto. Jokainen rakentaa maailmankuvansa sellaiseksi kun sen näkee. Itse uskon Jeesukseen Kristukseen ja sitten monta ihmeellisyyttä on maailmassa ja tallaajaa.


    • älyäläjätä

      Suomessakin on kahden uskontokunnan enkeleitä:
      Punavihreiden ja Luterilaisten.
      Punavihreiden Enkelit ovat mustia ja sukua luciferille.
      Luterilaisten enkelit ovat valkoisia ja suojelevat ihmisiä
      näiltä Luciferin enkeleiltä.

    • Eihän sairaita saa pilkata.

      • vääräpuoliso

        Saa periytyvästi sairaita pilkata.


      • ThePrinceLucio
        vääräpuoliso kirjoitti:

        Saa periytyvästi sairaita pilkata.

        Luciota ei tarvitse pelätä, hän ei ole ketään vastaan. Neutri olemukseltaan, sisimmältään positiivinen. Se joka ei pelkää, ei tarvitse miekkaa.


      • ThePrinceLucio
        vääräpuoliso kirjoitti:

        Saa periytyvästi sairaita pilkata.

        Minä olen hän joka tapatti Uurian myöhäispronssikaudella. Olen tullut ottamaan vastaan karmani, ja se karma on... kuolema.


      • ThePrinceLucio
        ThePrinceLucio kirjoitti:

        Minä olen hän joka tapatti Uurian myöhäispronssikaudella. Olen tullut ottamaan vastaan karmani, ja se karma on... kuolema.

        Tosin enkeliperspektiivistä katsottuna kuolema on jooginen kuolema, missä egon juuretkin kuoleutuvat. Fyysisen kehon lakkaaminen ei ole oikea kuolema. Kun enkelipalstalla ollaan, niin tämmöinen perspektiivi.

        Enkelit asuvatkin siellä, missä ollaan jo aika kuolleita, eli ajatustasolla ja sen yläpuolisella intuitiivisella tasolla. Intuitiivisen tason yläpuolella oleva olemisen eli monadin taso on se varsinainen kuolleiden olotila, missä ollaankin varsin eläviä.

        Tuota monadista olemista, varsinaista elämää on parempi olla kuvaamatta.


      • Reikämaster

        "Tosin enkeliperspektiivistä katsottuna kuolema on jooginen kuolema, missä egon juuretkin kuoleutuvat"

        Itse ajattelen että astraalienkelitasolla oleva intuitiivinen chakrakarma elää vaikka fyysinen väriaura siirtyisikin korkeampaan tietoisuuteen eteeritason yksisarviskanavan kautta.


      • ThePrinceLucio
        Reikämaster kirjoitti:

        "Tosin enkeliperspektiivistä katsottuna kuolema on jooginen kuolema, missä egon juuretkin kuoleutuvat"

        Itse ajattelen että astraalienkelitasolla oleva intuitiivinen chakrakarma elää vaikka fyysinen väriaura siirtyisikin korkeampaan tietoisuuteen eteeritason yksisarviskanavan kautta.

        Tuosta huomaa ettei enkeliasioihin ole perehdytty - käsitteitä käytetään miten sattuu. Ensinnäkin astraalitasolla ei ole oikeita enkeleitä ja toiseksi mitään yksisarviskanavaa ei ole. Mutta kukin tyylillään.


      • ThePrinceLucio
        Reikämaster kirjoitti:

        "Tosin enkeliperspektiivistä katsottuna kuolema on jooginen kuolema, missä egon juuretkin kuoleutuvat"

        Itse ajattelen että astraalienkelitasolla oleva intuitiivinen chakrakarma elää vaikka fyysinen väriaura siirtyisikin korkeampaan tietoisuuteen eteeritason yksisarviskanavan kautta.

        Oletko muuten koskaan harrastanut meditaatiota, missä tuota mainittua egoa ja sen juuria voisi käsitellä? Kiinnostaako meditatiivinen työskentely?


    • nää_on_näitä

      Uskomattoman on epäiltävä ja naureskeltava kunnes ymmärtää. Valo ei ole säkillä vietävissä. Se juuri on tämän olemisen tarkoitus.

      • valopääLucio

        Tuossa on muuten totuutta - uskomattoman on syytä epäillä, koska kuka nyt haluaisi tulla huijatuksi? Aika harva, sanoisin.

        Senpä vuoksi myös omia kommenttejani ja mielipiteitä epäillä. Minulle ne ovat totta, suurimmalle osalle uskoakseni valetta. Kriittisyys on ihan asiaa.

        Valon viemisessä tulisi olla varovainen, voihan jotain näkökulmia tarjota mutta tyrkyttää ei pitäisi. Vahva markkinointi koetaan usein negatiivisena. Matalan profiilin "mainontaa" joku voi vähän aikaa sietääkin.

        Aikansa kutakin.


    • uytuiytityi

      Monikohan tässäkin ketjussa kommentoivista on tapauskovaisia kristittyjä. Yhtä idioottimaistahan se on olla uskovainen, ihan riippumatta siitä mihin mielikuvitusolentoihin uskoo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe