http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Teuvo-Loman-haluaa-lapsen-Olen-valmis-harrastamaan-seksia-naisen-kanssa/1114410
Siitä nyt naiset antamaan teuvolle lapsi
Teuvo loman haluaa panna naisen paksuksi
13
124
Vastaukset
Selvä homo on.
- helgamies_
Voisiko Jani Toivola auttaa Teuvoa? Ja entäs Jari Sillanpää, koska hänelle tulee vauvakuume.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001269924.html - Sad-But-true
Teuvo vois ottaa naisen perseen kautta
- noniityttönytnyt
teuvolta menee tovi et löytää perä reiän tilalle eri reiän
mut iso raha jolleki tytölle, eiköhä joku suostu- sultameneetovilöytäälovi
En halua yhtään nyt mennä henkilökohtaitaisuuksiin saati puuttua sun intiimeihin asioihin, mutta eikö olekin totta, että olet kaappihomo?
- Ikis..M
Teuvohan tuossa on valmis todistamaan että kun halua on riittävästi suominaista voi panna vaikkei panettaisikaan.
- tiedänkertoimen
Pistetäänpä veikkaus pystyyn. Kumpi saa ensin, Teuvo vai aloittaja?
- asioistatietävätaho
Homon rupesi tekemään pillua mieli.
Toihan olis hyvä; ei lähtisi toisen naisen matkaan ainakaan niin helposti. :)
- ketarat.ojolleen.vaan
No mikset sit ilmoittautuis vapaaehtoiseksi ja pyöräyttäisi Teuvolle muksun?
Kyllähän sullakin jo tota ikää alkaa olla...
- tietoa1
Onhan tuo Teuvo menneisyydessäänkin seurustellut naisten kanssa, eli ei se sille uutta olisi.
Teuvo on jo vanha mies joten sille kuuluu yli 40 v nainen
- sairaathintitjuuh
kyllä ne hotmotkin tietää että jos kalua stimuloi tunnelilla kuin tunnelilla, irtoaa se mälli, nainen tarvitaa jotta lapsi tulee, ruskeää rööriin muuten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449171
- 785662
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384124- 573662
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543422Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293317- 452510
- 342092
- 2131795