http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Teuvo-Loman-haluaa-lapsen-Olen-valmis-harrastamaan-seksia-naisen-kanssa/1114410
Siitä nyt naiset antamaan teuvolle lapsi
Teuvo loman haluaa panna naisen paksuksi
13
147
Vastaukset 13
Selvä homo on.
- helgamies_
Voisiko Jani Toivola auttaa Teuvoa? Ja entäs Jari Sillanpää, koska hänelle tulee vauvakuume.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001269924.html - Sad-But-true
Teuvo vois ottaa naisen perseen kautta
- noniityttönytnyt
teuvolta menee tovi et löytää perä reiän tilalle eri reiän
mut iso raha jolleki tytölle, eiköhä joku suostu- sultameneetovilöytäälovi
En halua yhtään nyt mennä henkilökohtaitaisuuksiin saati puuttua sun intiimeihin asioihin, mutta eikö olekin totta, että olet kaappihomo?
- Ikis..M
Teuvohan tuossa on valmis todistamaan että kun halua on riittävästi suominaista voi panna vaikkei panettaisikaan.
- tiedänkertoimen
Pistetäänpä veikkaus pystyyn. Kumpi saa ensin, Teuvo vai aloittaja?
- asioistatietävätaho
Homon rupesi tekemään pillua mieli.
Toihan olis hyvä; ei lähtisi toisen naisen matkaan ainakaan niin helposti. :)
- ketarat.ojolleen.vaan
No mikset sit ilmoittautuis vapaaehtoiseksi ja pyöräyttäisi Teuvolle muksun?
Kyllähän sullakin jo tota ikää alkaa olla...
- tietoa1
Onhan tuo Teuvo menneisyydessäänkin seurustellut naisten kanssa, eli ei se sille uutta olisi.
Teuvo on jo vanha mies joten sille kuuluu yli 40 v nainen
- sairaathintitjuuh
kyllä ne hotmotkin tietää että jos kalua stimuloi tunnelilla kuin tunnelilla, irtoaa se mälli, nainen tarvitaa jotta lapsi tulee, ruskeää rööriin muuten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681226
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1381024Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i111680S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant22605Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku16591Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁61531Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀31523Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52509Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul22476Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk62475