puutteessa yksinäisyys korostuu

keittiöekspertti

Miehen ei pidä olla liian pitkiä aikoja ilman pimppaa, sillä puute voi saada miehen pään sekasin ja se luulee kaipaavansa rakkautta.

16

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo5vilman

      olen ollut jo 5 vuotta ilman pimppaa ja hyvin pärjää t.38v mies

      • keittiöekspertti

        Jos noin kauan pärjää ilman, ei kannata enää totutellakaan uudelleen siihen värkkiin.

        Härnäät vain naisia ja jätät panematta.


    • Ikis..M

      Mistähän muuten johtuu että palstan pillua saavat valkoritarit näyttää olevan täällä eivätkä panemassa? On sentään perjantai-ilta niin minä ainakin olisin perjantai-iltana panemassa jos olisin niin kova panomies kuin muutamat täällä juttujensa perusteella.

      • voihöh

        Harmittaahan se kun ei itse pääse koskaan panohommiin.


      • Pakko kai sitä on sentään perjantaina levätä kun on jo koko viikon painanut pitkää päivää.


      • keittiöekspertti

        Täytyy huolehtia omista lapsistakin, neljäs viikonloppu putkeen viikonloppuisänä.

        Mitäpä sinä siitä tietäisit.


      • Ikis..M
        voihöh kirjoitti:

        Harmittaahan se kun ei itse pääse koskaan panohommiin.

        Ei se oikeastaan siitäkään ole kiinni, meistä joillakin on kriteereitä.


      • Ikis..M
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Täytyy huolehtia omista lapsistakin, neljäs viikonloppu putkeen viikonloppuisänä.

        Mitäpä sinä siitä tietäisit.

        En tiedäkään muttei tuo ihan reilulta jaolta kuulosta.


      • keittiöekspertti
        Ikis..M kirjoitti:

        En tiedäkään muttei tuo ihan reilulta jaolta kuulosta.

        Poikaseni, erossa reilua on vain se että saa viettää aikaa omien lasten kanssa.


      • kaiarvatasaa

        Jos ne kirjoittaa suoraan pillun päältä?


      • Ikis..M
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Poikaseni, erossa reilua on vain se että saa viettää aikaa omien lasten kanssa.

        Niinhän ne väittää ja osa ei saa edes viettää sitä lapsiaikaa mutta kai ne asiat olisi sovittavissa niin että jää ihan omiakin viikonloppuja? no tietysti jos on änkyrä-äiti onhan se varmaan sitten hankalaa mutta omien valintojesi seuraustahan sekin sitten on.


      • keittiöekspertti
        Ikis..M kirjoitti:

        Niinhän ne väittää ja osa ei saa edes viettää sitä lapsiaikaa mutta kai ne asiat olisi sovittavissa niin että jää ihan omiakin viikonloppuja? no tietysti jos on änkyrä-äiti onhan se varmaan sitten hankalaa mutta omien valintojesi seuraustahan sekin sitten on.

        Viikonloput tyttärien kanssa on minun omaa aikaa, laatuaikaa jota en vaihtaisi kuumimpaankaan naaraaseen.

        Viikolla on sellainen ralli päällä ettei siihen mahdu lapsia, annan heille sen ajan mitä pystyn.

        Panemiselle on aikaa silloin kun ei ole tärkeämpää tekemistä.


    • Kartiokrammi

      Riippuuko siitä, miten siihen puutteeseen suhtautuu? Jos hakee pelkkää paineenpoistoa niin liittyykö tuo yksinäisyyteen milläänlailla. Toinen asia, jos siellä sisimmässään samalla liikahtaa jotain?

      • keittiöekspertti

        Rakkauden kaipuu liittyy hetkiin kun elämä ei tunnu mielekkäältä. Miehillä seksuaalisten tarpeiden tyydyttämättömyys johtaa yleensä rakkauden kaipuun lisääntymiseen.


    • Bi-nainen

      Jos pelkästä pimpasta on kyse, sit vaan maksullisiin jos ei muuten lohkea. Jos taas kaipaa ennen kaikkea sitä muuta (hyväksyntää, huomiota), niin sit pitää puhua suoraan siitä mistä on paitsi.

      • keittiöekspertti

        On sitä joskus miettinyt että olisi voinut tehdä joitain asioita toisinkin, mutta historiaa ei voi muuttaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe