Olen näin jälkikäteen...38v alkanut miettiä miksi muutuin onnettomasta onnelliseksi vuonna 2012 kun olin 34v.
Käytin Diane nova e-pillereitä 14 vuoden ajan, 20-vuotiaasta 34-vuotiaaksi.
Tähän asti olin huomannut vain että lopetettuani e-pillerit opin /aloin itkemään....en liikuttunut mistään kertaakaan 14 e-pillerivuoden aikana.....mutta luultavasti opin myös nauramaan ja tuntemaan onnea.
Olen aina ollut e-pillereiden puolesta puhuja mutta vasta nyt omakohtaisen muutoksen elämässä koettuani alan epäillä että e-pillerit ovat Todella Pahasta naiselle. Olin meinaan Onneton niin kauan kuin niitä käytin. Ja nyt olen todella kiitollinen kun tuntuu että olen saanut Aidon Elämän Kaikkine TUNTEINEEN.
E-pillerit teki onnettomaksi?
1
128
Vastaukset
- Lääkeseloste
Diane Nova
Yleiset haittavaikutukset: voi esiintyä enintään 1 henkilöllä kymmenestä
pahoinvointi, vatsakipu
painonnousu
päänsärky
masentuneisuus, mielialan muutokset
rintojen kipu ja herkkyys.
Melko harvinaiset haittavaikutukset: voi esiintyä enintään 1 henkilöllä sadasta
oksentelu, ripuli
nesteen kerääntyminen elimistöön
migreeni
libidon väheneminen
rintojen turvotus
ihottuma, nokkosihottuma (urtikaria).
Harvinaiset haittavaikutukset: voi esiintyä enintään 1 henkilöllä tuhannesta
piilolinssien huono sieto
laskimoveritulppa
yliherkkyysreaktiot
painonlasku
libidon lisääntyminen
vaginaeritteen muutokset, eritevuoto rinnoista
kyhmyruusu, monimuotoinen punavihoittuma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2762102- 431884
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1091792Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊651483Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?851359- 781274
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031263- 571155
Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2191153Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1731004