Olen näin jälkikäteen...38v alkanut miettiä miksi muutuin onnettomasta onnelliseksi vuonna 2012 kun olin 34v.
Käytin Diane nova e-pillereitä 14 vuoden ajan, 20-vuotiaasta 34-vuotiaaksi.
Tähän asti olin huomannut vain että lopetettuani e-pillerit opin /aloin itkemään....en liikuttunut mistään kertaakaan 14 e-pillerivuoden aikana.....mutta luultavasti opin myös nauramaan ja tuntemaan onnea.
Olen aina ollut e-pillereiden puolesta puhuja mutta vasta nyt omakohtaisen muutoksen elämässä koettuani alan epäillä että e-pillerit ovat Todella Pahasta naiselle. Olin meinaan Onneton niin kauan kuin niitä käytin. Ja nyt olen todella kiitollinen kun tuntuu että olen saanut Aidon Elämän Kaikkine TUNTEINEEN.
E-pillerit teki onnettomaksi?
1
90
Vastaukset
- Lääkeseloste
Diane Nova
Yleiset haittavaikutukset: voi esiintyä enintään 1 henkilöllä kymmenestä
pahoinvointi, vatsakipu
painonnousu
päänsärky
masentuneisuus, mielialan muutokset
rintojen kipu ja herkkyys.
Melko harvinaiset haittavaikutukset: voi esiintyä enintään 1 henkilöllä sadasta
oksentelu, ripuli
nesteen kerääntyminen elimistöön
migreeni
libidon väheneminen
rintojen turvotus
ihottuma, nokkosihottuma (urtikaria).
Harvinaiset haittavaikutukset: voi esiintyä enintään 1 henkilöllä tuhannesta
piilolinssien huono sieto
laskimoveritulppa
yliherkkyysreaktiot
painonlasku
libidon lisääntyminen
vaginaeritteen muutokset, eritevuoto rinnoista
kyhmyruusu, monimuotoinen punavihoittuma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818